Kawasaki ZX10R Ninja - Výkon, desing, určitá nervozita pod max. výkonem
Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - Velice v pořádku. Vše O.K.
První dojmy - Po přechodu z RSV Factory úplně jiná dimenzce výkonu, váhy, rychlosti ale i spotřeby.
Motorku bych doporučil pro - Rozumného bikera s nějakými zkušenostmi
Doplňky na motorce - KN sportovní filtr, výfuk Akrapovič Hexagon, brzdy Brembo včetně panc. hadic a pumpy Brembo, Plug in tmavé plexi, xenonový světlomet Hi-Performens, padáky Rutan, závažíčka a rolny, držák SPZ včetně diodových směrovek, zpětná zrcátka včetně integrovaných led směrovek, tankpad Kawasaki, sekundární převod...
Recenze
Civilnější stroj, vše dostupné v případě pádu, potenciál motoru - výkon tam opravdu je, i když spodní spektrum otáček pod 6 000 ot/min bych řekl klasika, ale co se musí nechat je nástup a progres výkonu až po 13 000 ot/min. Váha také ideální, tady v případě opětovného porovnání s RSV Factory. Brzdová soustava po přestavbě na Brembo systém ( komplet brzdiče, pancířové hadice a pumpa Brembo ) vynikající - jak dávkování, citlivost a síla brzdného účinku. Podvozek - měl jsem strach jaký bude z přechodu z Ohlins, ale překvapil v pozitivním smyslu slova. Paradoxně mě snad příjde lepší, ale možná si to jenom nakecávám.
Kde se cítí nejlépe ? Na silnici..., nebo okruh,
Cestovat ? Určitě ano, při jízdě okolo 140 Km/hod není problém jed dálky.
Upgrade 2013 :
1. Brzdový systém ( Třmeny Brembo Hight Performens 108 + radiální pumpa Brembo 19/20 + pancéřové hadice + tlakový spínač ).
Ty Bremba jsou luxus... Šlo by do PM napsat na kolik to vyšlo? Díky
Ja jsem asi jinej oddíl, ale tahle potvůrka se mi pořád líbila. Vymazlená krasavice. Tak za 10b.
Moc pěkná .
Super mašina, tak hodně km, bez nehod
prostě Kawa super stroj