Spolehlivá, nenáročná a krásná motorka se kterou se dá hezky cestovat.
Nyní už dělá radost novému majiteli...
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 500: důvod neuveden
První dojmy - První projížďka u mě proběhla ještě v chladném období. Okolo cest byl stále sníh. Já to však již nemohl vydržet. Bandaska mi hned padla do ruky. Nejdříve jsem ji jen lehoučce vodil. Po zahřátí jsem poprvé pořádně otočil plynem a na ten moment asi nikdy nezapomenu. Předtím jsem jezdil na spoustě motorek. Největší z nich byla Yamaha Virago 535. Vůbec se to však nedalo srovnat, zrychlení pro mě bylo ohromující. Musím říct, že to rozhodně stálo za promrzlé tělo!
Motorku bych doporučil pro - Motorka je svou nezáludností určitě vhodná pro začátečníky, kteří se chtějí naučit na velké motorce. Myslím však, že neurazí i zkušenějšího jezdce.
Doplňky na motorce - Laděný výfuk Ixil a ukazatel zařazeného rychlostního stupně GIpro.
Recenze
Na Banditovi mám najeto už něco přes 5000 km. Většinou vyrážím na delší cesty. Není problém jet v kuse 200-300 km. Spotřebu jsem spočítal kolem 5 l, několikrát jsem se dostal dokonce i pod tuto hranici. Pokud člověk nejezdí přes 200 km/hod tak si vezme při svižné jízdě do 6 l. Je to tedy ideální společník na cestování. Pokud někomu nevadí absence kapotáže. Ovšem s ní už by to nebylo ono. Nebyla by to klasika
Je potřeba si však zvyknout na tvrdší sedačku. Někdy už po 100-150 km mě bolí zadnice ). Nic co by se však nedalo vydržet. Celkově je ale posez pohodlný ve vzpřímené poloze.
Motorově je to naprostá spokojenost. Motor je pružný a pracuje od minima otáček. Konkrétně od 2000 ot/min. Snadno se dá vyhnat i do svého maxima. To je ale zase jiná písnička. Přes vesnici není potíž jet 50 km/hod na poslední rychlostní stupeň. Na ten první jede kolem 90 km/hod - při rychlé akceleraci se lehce zvedne přední kolo.
Převodovka je dobře odstupňovaná. Pouze řazení by mohlo být o něco příjemnější. Nejvíce mě irituje přeřazení z jedničky na dvojku ve vyšších otačkách. Neutrál se hledá snadno a nikdy není problém ho najít.
Brzdy jsou celkem dobré. Nejsou nijak zvlášť ostré a dávkování je rovnoměrné. Pouze z větší rychlosti ztrácí trochu účinnost.
Podvozek je měkčí, ale dobře naladěný na naše silnice. Menší díry v silnici mašina přeletí takřka neznatelně. Nenechá se jimi, do jisté míry, rozhodit ani v zatáčkách. Určitě není standartně určen na prohánění po okruhu. Je přesně dělaný na cestovně-sportovní jízdu. Ostatně k tomu je tato motorka určena.
Ovladatelnost je na dobré úrovni. Motorka dobře sedí ve vysokých rychlostech. Jen bych doporučil určitě pořídit moděrnější obutí. Já jsem letos jezdit na Bridgestone BT 021 a musím říct, že to není ono...
Se spolujezdcem se jede celkem dobře. Bandaska utáhne dvě osoby naprosto hravě. Člověk jen musí počítat s váhou navíc při brždění.
Poruchy jsem zatím žádné neměl. Motorka chytne vždy na první škytnutí. V létě startuji na půlku sytiče a po zahřátí bez něj.
A co na závěr? Je to pořádný kus motorky. Jsem velice rád, že nestihla podlehnout trendu zmenšování hmotnosti i velikosti. Motorka má svůj nezaměnitelný styl a dá se na ní spolehnout. Najdou se na ní chyby, to jí nelze upřít. Jenže klady jednoznačně převažují. Člověk se do ní snadno zakouká
Krásně naleštěná
Pekne jsi to napsal!
Banditama jsem něco projel takže vím o čem píšeš jasných 10b
Ahoj,ty motory snad budou vrčet furt. Krásná barva. 10b.