Můj vysněný stroj. Začínal jsem na stejné značce i modelu (Yamaha YZF R125) a tohle je postupný vývoj
První dojmy - Je to veliký rozdíl mezi stopětadvacítkou a šestistovkou s 92kW. Je to dravec dychtící po otáčkách.
Motorku bych doporučil pro - Je to zbraň, proto doporučuji, aby na ni jezdili ti, kdo mají nějakou zkušenost s motorkami.
Doplňky na motorce - Na motorce je laděný výfuk GP Pro - Leo Vince - luxusní zvuk, dále jsou nainstalované padáky a zadní držák SPZ, poněvadž ten originální není moc hezký , miniblinkry Barracuda Silur 2 indicator, plexi štít Puig Racing, hliníkové rukojeti racing supergrip a závažíčka do řidítek, oboje od Barracuda, spojková a přední brzdová páčka se zlatými konci (Barracuda), přední a zadní nádobka na brzdovou kapalinu (Rizoma), přepákování PP Tuning, řetěz D.I.D racing chain gold, nalévací víčko oleje na motoru Barracuda a nějaké doplňky přelakovány z originální barvy stříbrné na zlatou (napínáky řetězu, nožičky zrcátek, spolujezdcovy stupačky, všechny šroubky , ...)
Recenze
Motorku jsme koupili v prosinci 2012, je to dovoz z Itálie. Hned při první jízdě jsem poznal, že je to dravec. Do zatáčky jde naklopit úplně sama, daleko lehčeji něž předchozí stopětadvacítka a o předjíždění ani nemluvě . Stačí pootočit plynem a jsem v nedohlednu Je vidět, že se zrodila na okruhu, protože požitek z jízdy je nepředstavitelný. Spotřeba je kolem 7l/100km.
Hodně km bez nehod chlape ;)
Vypadá skvěle
super
cierno zlata je top kombinacia neni co dodat