T max je jednoznačně nejsportovnější skutr, který jsem řídil. Jízdní vlastnosti na úrovni motorky s výhodou plynulého zátahu. Na vysoké úrovni je i dílenské zpracování motorky, kvalitní plasty, které do sebe přesně zapadají. Brzdy i pérování super.
Motorka koupena od Brnďi - kamoš
Výška jezdce: 172 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Gilera GP 800: malý výběr, nebo příliš drahá
První dojmy - Můj první a zásadní dojem je stabilita v zatáčkách. To u žádného jineho skutru člověk nezažije. Výjimku asi tvoří ( Gilera GP 800, Aprilia RSV 850 a skutry od BMW ) to je ale ještě vyšší liga. A dvouválec je mnohem lepší od spodu než jednovál.
Motorku bych doporučil pro - sedadlo je trochu víš, tak by měl mít motorkář alespoň 173cm, jinak je to pro kluky a holky co se chtějí kochat a čopr je neoslovil, silnici a enduro má každej a nechystá se objet svět.
Doplňky na motorce - kufr Givi v barvě, krytí rukou a zasuvka 12V,
Recenze
T max byl můj motorkářský sen, který jsem si konečně mohl splnit.
Mám najeto na různých skutrech cca. 20 000km a na Tmaxovi asi 1500 km a neustále mě překvapuje s chutí projíždět zatáčky. S batužkem jsem najel na maxovi asi 200km a je cítit tak jak na 500kách je normální. Pohodlí je podle batůžku naprosto dokonalé.
Servis mám blízko a drobné věci si dělám sám.
Za tu krátkou dobu můžu říci, že T max miluje plynulé zatáčky a kvalitní silnici. Při rovných úsecích je 160 hned a pak už jsou za plexi velké turbulence. Cestovní rychlost 120 je ideální a myslím si, že dá se dojet až k moři :)
Modrá je perfektní a asi mu nejvíc sluší(hlavně modrých je v Evropě málo). T-max 2009 v modré byl můj první (od nového) a potvrzuji spolehlivost. Vše funguje a mění se jen spotřební materiál.
Tak ať dál slouží a dělá radost.
Po tomhle skútru jsem vždy šilhal, ale nikdy jsem neměl příležitost si ho ani vyzkoušet. Gratuluji k výběru
Krasny stroj, pokud ho jeste maš, jak šlape? Zvazuji koupi.