Fároš, devětpětčtyřka, můj Ferda, celkem střela oproti Hornetu, výkonu pro mně až až a není to žádná hubená koza, pro mně taky dobře
První dojmy - První dojmy proběhly už kdysi, když jsem se svezl na půjčeném, ještě v době když jsem měl Horneta a už tenkrát jsem věděl, že ho prostě chci!! Pak ale přišla na svět dcerka a bylo jasno, Hornet šel dobrovolně z baráku a mašina v nedohlednu, s předsevzetím, že až malý budou tři, zaměřím se na Fároše. Uteklo to jako voda a já se zaměřil :-)
Motorku bych doporučil pro - V první řadě pro mně! Potom pro ty ostatní :-D
Recenze
954 jsem chtěl už dlouho, je to pro mně poslední opravdovej a nejhezčí Fároš i když už není nejmladší. Zkušenosti s vlastním nejsou, neboť už je zima jak kráva a jezdit letos už nebudu o to víc se nemůžu dočkat jara po takové děsivé pauze
Pořád čekám na počasí, ale co bych chtěl v únoru, že jo, sakra! Tak aspoň vymýšlím co s ním, s Fárošem. Mám už doma jiný plexi, čirý, abych skrz něj viděl, novou sadu Michelin Pilot Power, do háje půjdou i CBR rukojeti, dám tam origo i se závažíma samozřejmě, na cestě je objednanej jinej zadní blatník a tlumič řízení, to zatím stačí, ostatní, pokud bude něco potřeba, tak během sezony. Ať se tedy počasí snaží!
Dnes 20.2. 50 km, rohlík přes celej xicht! Paráda! Jede to pěkně, ale při popojíždění topí, hodně topí. Jezdecká pozice bude asi o zvyku, neb jsem byl i po 50 km celkem rozlámanej, ale jak říkám, budu si muset zvyknout. Vyhovujou mi vyšší stupačky, hezky to pak drží kolena u nádrže a ne jak na Hornetu, kde jsem si při jízdě připadal jak děvka, protože jsem měl nohy pořád rozcapený. Takže po tom najetém kousku spokojenost, je to kus poctivýho železa a jsem za něj rád, je to poslední Blade s velkým B, jako pocta Tadao Babovi.
Najeto něco okolo tří tisíc, motorka dostatečně pružná a výkonná, silnější netřeba, to možná za pár let, teď po ničem jiném nějak netoužím, na Ferdu jsem čekal skoro čtyři roky, tak si ho náležitě užiju. Cestování v pohodě, není problém najet za den přes šest kil, jen pak trochu brní pravé zápěstí, ale nějaké vyloženě zmlácené stavy jsem neměl a už mít určitě nebudu. Jízda ve dvou taky bez problémů, možná tím, že mám padesáti kilovej batoh, ani o něm nevím, pokud si nepoposedá Gumy se mi zdají taky v pohodě, nestalo se mi, že by měli tendenci klouzat, nebo se chovat nějak divoce, ale to taky možná tím, že ještě opravdu nejezdím na hranu a jentak nebudu. Spotřebu neřeším, ale ujedu svižným tempem cca 250 km a to teprve blikne rezerva. Pořídil jsem CNC páky, jsou prostě lepší a hezčí. Brzy jsou výborný, prověřeno při krizovém brždění kvůli nějaký krávě ve Fabii! Už jsem se rozmýšlel kam to zahodit, ale zakotvil jsem půl metru od auta, tak dobrý Další prověření bude následovat, až vyjedu na delší štreku za hranice, což plánuju. Za zmínku ještě stojí úložnej prostor pod sedlem, je tam fakt prostor, narve se tam tolik věcí, kolik jsem nikdy do žádný mojí motorky nedal - lékárna, nářadí, foťák, doklady, klíče, cigára, půllitrovka s pitím a mapa, prostě pohoda
Výbornej, spolehlivej stroj spolu s Hornetem to nejlepší co jsem mohl sedlat. Dne 2.6.2015 prodáno
Pěknááá takto máme sestry
Krásná mašina první 2 fotky luxus nemohu jinak než za 10
pěkně se to čte , s Fároškem jsi spokojený a to je hlavní!!Nádhernej Fároš a modrá mu opravdu sluší!Krásnou sezonu a hodně najetých km,taky opatrně!10b
Krásná holka, ať ti to frčí