Spolehlivá cestovatelka s dvouválcem do V. Na svou dobu pár převratných řešení ve své třídě - kardan, letmo uchycené zadní kolo, centrální tlumič.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VX 800: vysoká spotřeba oleje, více než malé množství poruch motoru v recenzích, slabší podvozek oproti NTV.
První dojmy - Stroj z doby, kdy se motorky ještě dělaly jako poctivý kus železa. Nízké náklady na provoz - kardan, interval 12000km na výměnu oleje. Dneska už neohromí svým designem, ale je to hlavně pracant co má oslňovat nenáročností a spolehlivostí.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo nehledá super výkony a sci-fi design, ale spolehlivost, nenáročný a levný provoz.
Doplňky na motorce - Bez doplňků. Pro lepší cestování to ovšem bude chtít plexi a nějaký nosič zavazadel. [
Recenze
Vybíral jsem nenáročný stroj s nízkou pořizovací cenou a nízkými provozními náklady, vhodný pro krátké vyjížďky, ale i delší trasy. To splňuje Reverka do písmene. Předchází jí pověst jednoho z nejspolehlivějších strojů co Honda vyrobila. Vzhledem k národnímu sportu v přetáčení tachometrů jsem se rozhodl pro individuální dovoz z DE, kde je pravděpodobnost stáčení menší. Dal jsem poptávku u dovozců a ozval se mi dovozce, že má Reverku až za Hamburgem u holandských hranic v bazaru motoosalonu BMW. Přišly fotky, popis a slovo dalo slovo. Najeto 46t.
Jo, pořádná klasika...
Hmm hezkej kousek
Určitě tě nezklame.
Moc pekna,stara klasika je proste nejlepsi
jasnych 10b.