Spolehlivá cestovatelka s dvouválcem do V. Na svou dobu pár převratných řešení ve své třídě - kardan, letmo uchycené zadní kolo, centrální tlumič.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VX 800: vysoká spotřeba oleje, více než malé množství poruch motoru v recenzích, slabší podvozek oproti NTV.
První dojmy - Stroj z doby, kdy se motorky ještě dělaly jako poctivý kus železa. Nízké náklady na provoz - kardan, interval 12000km na výměnu oleje. Dneska už neohromí svým designem, ale je to hlavně pracant co má oslňovat nenáročností a spolehlivostí.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo nehledá super výkony a sci-fi design, ale spolehlivost, nenáročný a levný provoz.
Doplňky na motorce - Bez doplňků. Pro lepší cestování to ovšem bude chtít plexi a nějaký nosič zavazadel. [
Recenze
Vybíral jsem nenáročný stroj s nízkou pořizovací cenou a nízkými provozními náklady, vhodný pro krátké vyjížďky, ale i delší trasy. To splňuje Reverka do písmene. Předchází jí pověst jednoho z nejspolehlivějších strojů co Honda vyrobila. Vzhledem k národnímu sportu v přetáčení tachometrů jsem se rozhodl pro individuální dovoz z DE, kde je pravděpodobnost stáčení menší. Dal jsem poptávku u dovozců a ozval se mi dovozce, že má Reverku až za Hamburgem u holandských hranic v bazaru motoosalonu BMW. Přišly fotky, popis a slovo dalo slovo. Najeto 46t.
ale už je bohužel pryč. Nesedl mi posez. Asi těmi nízkými panelovými řídítky bez možnosti výměny za vyšší. Jinak kvalita provedení na 25 let starý stroj byla skvělá. Nahrazeno zase Hondou a to NX650 Dominátorem.
Jo, pořádná klasika...
Hmm hezkej kousek
Určitě tě nezklame.
Moc pekna,stara klasika je proste nejlepsi jasnych 10b.