Fantasticky ovladatelná a hravá
Motorka koupena od kamiso (Medlov) - no mohla být lépe nachystaná na prodej, špinavá,prázdné pneu
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSR 600: chtěl jsem zkusit co nejlehčí a stále dostatečně výkonou
První dojmy - Po usednutí jsem si připadal jak na kole (po CBR1100XX není divu) ale první projíždka ukázala, že je to dospělá mašina
Motorku bych doporučil pro - Díky své nízké váze je ideální jako přestupná stanice mezi včelkama (125) a supersporty. Ale uspokojí i vyježděné piloty, kteří už jsou unaveni z tahání čtvrttunových mašin. I když pro ně raději SV1000.
Doplňky na motorce - Klín pod motor, s ním působí mašina kompaktnějším dojmem. Zrovna se lakuje,proto sundán přední nárazník.
Recenze
Po koupi a absolvování 100km cestě domů jsem se s ní krásně zžil. Měl jsem obavy z výkonu motoru,ale je dostatečný a navíc kompenzován velmi nízkou váhou. Horší byly brzdy. Pak následovala údržba která byla zanedbaná,černá brzdovka snad jěště originální (pak to opět brzdilo jak má),olej v tlumičích taktéž,vyprání a namazání černého řetězu a najednou byl pěkně zlatý a hlavně se nazadíral,, samozřejmě olej + filtr, po odstranění velmi starých mušek a vyleštění laku předemnou stála opět krasavice.
Namontoval jsem nové pneu, pěkně zahřál a zkusil jen lehce ECCE HOMO, no mít slidery, tak jsou obroušené, přesně a čitelně se klopí do zatáček. Díky neoriginál stupačkám si neškrtla o asfalt, ale raději bych ty originály-pohodlnější.
Zatím jsem na ní necestoval,ale samozřejmě budu (kufr už je objednaný) a pak dopíšu své dojmy.
Takže po ujetí 2000km, jsou mé pocity následovné: na cestování se hodí jen do kratších až středních vzdáleností a ve 2 ještě méně. Při dálniční rychlosti je pohodlnější než turistické brouzdání okreskama. Na jeden zátah jsem s ní ujel přes 500km a zadek a ruce dost trpěly. Co se týká spotřeby tak je velmi dobrá (ve 2 Přerov-Jihlava a zpět při 140km/h) jen 5,8l oproti tomu kámoška co jela se mnou na Hondě Hornet 600 měla 6,5l jinak se vlezu v poho do 5litrů. Také točí při 140km/h o 1000otáček méně oproti 4válcovým 6kám. Akcelerace na 6r.s. od 100km/h je lepší jak jiné 4vál.6ky.
Podtrženo-sečteno: raději cestuji,takže jsem zkusil pár jných mašin (GSR600,Hornet600 a Yamaha FZ6 Fazer) ta mě nadchla nejvíc takže už je doma v garáži. Neskutečně pohodlná,dobře ovladatelná.
SV je tudíž na prodej,věnoval jsem jí veškerou péčí,jezdí se na ní fajn, ale jak už jsem psal, jsem spíše na to pohodlí i když ten super zátah od spodu a nádherný zvuk 2válce mi bude chybět.
Už je prodané, ať novému majiteli dobře slouží.
Pěkná.Ještě,že jem se odstěhoval,aby jsi mě s tím dvouválem po ránu nebudil
Takže klín nalakovaný, namontovaný a kufr taktéž, už se jen sbalit a vyrazit do světa.
hezké SVčko Po těch silných "mastodontech" co jsi měl předtím to musí být celkem rozdíl
pěkná tak ať slouží a přeji hodně km bez nehod a poruch a dlouhou sezonu