Ideální na normální jízdu i na trochu zběsilý průlet. Můžeš si vybrat režim jízdy. Při nižších rychlostech na tacho, zažíváš větší adrenalin a zábavu, než s kapotou před sebou.
Výška jezdce: 194 cm
První dojmy - Při nižších rychlostech na tacho, zažíváš větší adrenalin a zábavu, než s kapotou před sebou. Byly dodány pancíře hell, ručky , padáky od Rutana a lámací CNC páčky.
Recenze
Najeto cca 1000 Km, není moc čas. Ta motorka baví a lituju toho, že jsem tolik let strávil na super sportech, kdy mě hlava nepustí do riskantních průjezdů zatáčkami, kam nevidíš a pod. Tady zažívám pocit radosti, sucha a bezpečí... a při tom nejsem o nic ošižený. Brzdy trochu v základu slabší, tak jsem doplnil pár nezbytných věcí a je to lepší. Je zajímavý, že když jsem spustil trackera na ten samý úsek, jako na SS, zjistil jsem následující: maximální rychlost na úseku cca 60 Km byla na Z1000 o 40 Km menší a celkové průměrná rychlost byla asi o 0,5Km menší. Už nikdy nebudu soudit motorky podle Kw, protože tady je to udělaný pro ježdění, kde nemusím dávat 6. ve 200, aby to nebylo podtočený. S touhle motorkou jsem prozřel, co se týká druhu stroje. Má svoje mouchy, nejde tam přepáčko, trochu baští, a není plně nastavitelný podvozek.. Zase se vejde něco pod sedlo a ta KAWA má koule !
Pěkně napsaný někdy je potřeba toho vyzkoušet víc aby člověk procitnul ať ti dělá rados
pěkný zed ,tak ať ti slouží a přeji dlouhou sezonu bez nehod