Pohodový mazel, na bezstarostnou jízdu. Ale když je třeba, dokáže už odspodu fest zabrat. Prostě Anglán
Motorka koupena od FIRMA:Motobikes (Bylany) - naprosto perfektní, vstřícnost, výborně připravené moto do prodeje
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - Motorově naprosto vyhovující, líbí se mi vyrovnaný chod tříválce. Trošku nižší (i když naprosto pohodlná sedačka), takže při mých 190 cm po čase bolí zadek. Překvapivá chuť akcelerovat od 4 a půl tisíce otáček. Těch deklarovaných 180 km/hod. ale asi nikdy nedám, od 140 říká podvozek "co chceš???" Jinak poměrně nenáročná, kupováno s nájezdem 14 tisíc km, od té doby dalších 14 tisíc, v servisu jen na výměnu oleje a svíček a seřízení řetězovky. Samozřejmě gumy a baterka:-)) Po zimě je třeba vypustit oba krajní karburátory, jinak nenatočíte (usazená voda z benzínu). Nevýhodou jsou nulové ukládací prostory. Ale spolujezdec si na sedačce chrochtá. Zvuk výfuků (mám originál) je kapitola sama pro sebe, nic takového jsem ještě neslyšel. Ale nedráždí to sousedy:-) Žádný závodník, ale bez vibrací, pohodlný, snadno ovladatelný. Překvapivě účinná zadní brzda.
Recenze
Jsem už trochu v letech, supersporty mi nic moc neříkají. Ale ani choppery. V mládí spíš enduro. A tohle je krásná klasika s moderními vnitřnostmi, s patřičným krouťákem v celém rozsahu. Takže se dá jet pohodová vyhlídková cesta, ale přitom je dostatečný výkon a slušná manévrovatelnost na vybruslení z nějakého maléru. Taky spotřeba něco málo přes 5 litrů je dobrá. Krom toho spolehlivost a nenáročnost.
Značkové servisy nejsou z nejlevnějších, ale zatím jen běžná údržba bez konkrétních závad.
Ideální na běžné silnice , dálnici moc nemusí. Do města dobrá, jen je třeba počítat s vahou 230 kg.
Letos mám v plánu vyrazit do Alp, tak se uvidí, jaké je s ní delší cestování.
Jenom ten úložný prostor, to je bída...
bomba
co dodat, nemá kaz, tak 10...
Krásnej orginální kousek, jak z motosalónu. Ani po bezmála 15 letech se jeho design neokoukal ...10!