r ajns:)Ten design je užasnej...svetla mnam,prdelka mnam,kapoty ,zpracování...povedené..
První dojmy - Po presednutí z CBR1000 fireblad e2008 znatelne nižsí vykon v nízkych otackach cca do 6tisíc to jede méně.Enormně a zbytečne dlouha jednička-pres 170km/h -pri rozjezdech nutí tzv. spojčit aby byl rozjezd rychlý a bez prodlevy.Po najetí cca 700km od koupi je tato neduha znatelne menší,majitel predemnou moto podtáčel.Pomohla i Verva 100:)Prevodovka lepší než u CBR ,kratký chod ,absolutne presna,stačí jen tuknout a je to tam.Zvuk s vyfuky Tenax zhruba poloviční co u CBR(tichoucky):))).
Motorku bych doporučil pro - pro psychopaty
Recenze
Motor otáčkový král-jede to hezky ale až nahoře je ten pravy sajgon,cbr ,zx10r 04,06 se chovaji oproti 20ventilu R1 jako dvouvalec:)-znatelne silnejsi zatah ve spodu a stredním pásmu otáček.Pokud jde o soutěž nejvyšší dosažené rychlosti na první rychlostní stupen R1 je asi vítěz-170km/h je celkem slušná cifra(cbr 08 fire jede 164-166k/h dle tacho na 1 st.),zx10r 04,06 168km/h).Udivila mě jízda po meste a na kochacku ktera je velmi prijemna a motor jede na 6ku i 60km/h a neskube a funguje i na nízke otacky kolem 3tisic,tohle CBR ani ZX 10r neumela.Cestovaní je velmi prijemne,posez není tak radikalni jako na honde a zx10ce a celkove mi tohle velice prekvapilo.Co se týče ostré jízdy-tlumič řízení co je original pri ostre akceleraci nestíha a motorka je poté nervozní,absence anti hopingové spojky je také skoda,obcas se před zatáčkou hodí...zadek do driftu:):) a poskakující zadní kolo není uplne moc fajn.Spotřeba je kolem 7L a to je na moto KN filtr a koncovky tenax(faros jezdí dle palub. PC za 6.4L a to ho nesetrím.Pod sedlem spolujezdce místo leda na lekarnu-faros vítezí(lahev 1.5L uplne v pohode):)))Jinak je r1 povedena motorka ,ma dlouhé intervaly udržby (ventilove vule kontrola predepsana až po 40tis.km),olej 10tis.km.Retez 530ka takže vydrží dele než treba u ZX10 ktera je osazen a525kou.Motorka je v zakladním nastavení vhodna na klidne cestovaní ,pro sport jízdu se mi osvedčilo zatahnou spodní i horní utlumy zhruba o polovic a motorka je v zatackach jako vymenena a na horší ceste je to kupodivu stejné,neskače,neodskakuje.Predpetí pružin ponecháno dle oruginal nastavení.Vzadu nesmyslne nekdo nazul profil na 55 a tím jeste umocnil "lenost" agregatu v nížsich otackach + je motorka min stabilni ve vyssich rychlostech a bájnou lepsi ovladatelnost v zatackach sem opravdu nepoznal,na 50ce se jede stejne možnha i lepe.Ladičkách a klavírum zdar-yamaha děla hudební nastroje a kawasaki krásné lodě:)
KTM 950Sm je muj sen ale porad sou vysoko a nebo ve spatnem stavu...:(
Tak snad po tomhle bude konečně ta KTM Ale je to pěkný