Verze Sport je ostře vyhlížející silniční motocykl, který se spíš podobá závodnímu stroji než kochandě CBR F. Ostře řezaný tvar přední kapotáže se dvěmi kruhovými světlomety zdůrazňuje agresivnější a sportovnější charakter nové Cébry
První dojmy - Prvni dojmy jsou, jako vždy, velmi důležité. Tento bajk jsem si přála odjakživa, takže, vidět jej.. no znáte ten pocit velkého nadšení. Přesedlat z er5 na sporta byl celkem pro mne záhul. Ten nezvyk, jiný posed, jiný styl startování no úplně všechno, ale i přes to jsme si už při prvním klopení hned sedli.
Motorku bych doporučil pro - Závěrem bych chtěla dodat, že CBR600F Sport je určen pro ty, kteří mají rádi vysoké rychlosti, ostré zatáčky a neupřednostňují pohodlí. Pro tu druhou skupinu bude asi lepší klasická verze F, která by měla zajišťovat pohodlí a komfort.
Recenze
„Cébro“ je známé spolehlivostí a všestranností. Dá se s ní slušně si užít závodní dráhu a druhý den třeba i výlet s partnerkou. Je prostě univerzální. Design je poměrně jednoduchý, ne však nudný – již při pohledu na přední světlomet a sací průduchy je jasné, že se jedná o sportovní stroj. Na konci padne zrak na mohutnou oválnou koncovku výfuku, která je vedena po pravé straně ve stejném úhlu jako podsedlovka. Ta je trochu tlustší a v kombinaci se zadním světlem tvoří designérský skvost.
Chod motoru je klidný a plynulý při jízdě po městě, ale jakmile se na dálnici přidá plyn, stane se z Hondy dravec, zabere všech 109 koní a otáčky stoupají až ke dvanácti tisícům. Stejně tak letí nahoru i rychlost, až na 230 km/h (i víc).
Je to motorka, která ma skvělou ovladatelnost a předvídatelné chování.
diky :)
Jj moc pěkná mašina