Můj sen litrový dvouválec, ještě poctivý hrubý dravec bez elektronických asistencí s respektem a výzvou pro jezdce. Často podceňovaná motorka, ale kdo zná ten ví své.
Motorka koupena od FIRMA:Tass Motocentrum (Chrudim I)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1100XX Blackbird: Láska k dvouválu zvítězila :)
První dojmy - Nádhera, bomba, skvělý, silný, hravý, respekt. Po první jízdě sem věděl že to je přesně ono a že se toho budu muset zase hodně naučit. Jiný stroj, jiný styl, jiné hranice.
Motorku bych doporučil pro - Spíš sportovní než cestovní jízdu. Vhodné pro zkušené jezdce. Pro toho kdo se rád na motorce baví. Garance úsměvu v přilbě.
Doplňky na motorce - Není originál :) laufy LeoVince SBK homologované, Racing plexi, Rutan protektory, zadní světlo, stupačky, blinkry.
Recenze
Stav po koupi 2014
Moto na svůj věk ve velmi dobrém stavu, motor a rám netknuty.
Koupil jsem ho s rovnýma širokýma řidítkama v nadstavbě od Spieglu, supr na cestování, ale při sportovní jízdě jsem ztrácel přesnost v zatáčkách a nemohl jsem se schovat za plexi. Takže po měsíci ježdění jsem šel do originál řidítek.
Po přestavbě zpět do orinál řidítek mašina dostala konečně smysl, teď je to přesně ono.
Do konce roku jsme spolu najeli 2500km a na jaře nás čeká velkej servis, protože cítím že nejede jak má.
2015
Tak má po kompletním servisu, včetně výměny pneu.
Takhle si ji z loňska nepamatuju, je to úplně jinej stroj. Jede to jak urvaný a podvozek konečně funguje jak má.
Odpovím tu na často kladenou otázku, kolik to VTR žere? Takže když jsou motor a karbce správně naladěny tak je průměrná spotřeba 6,5 litru. Seřízený to mám do výkonu, žer co žer. Pokud se tahaj zatáčky a jede se z ostra tak je to o trochu víc :)
Letos super sezóna, výlety po Čechách, dovolená Rakousko, Slovinsko. Najeto cca 10tis. km. Maximální spokojenost.
2016
Na jaře servis, kontrola motoru zevnitř, preventivně. Výměna napínáků rozvodových řetězů, výměna oleje ve vidlích, seřízení a běžná údržba a gumy.
Poznamenám mou osvědčenou kombinaci gum, předek - Conti Sport Atack, zadek Conti Road Atack.
Letos ježděno výhradně Čechy, Jizerské hory, Krkonoše... převážně ve dvou a vše bez nejmenších potíží :)
Najeto cca 6 tis. km. Jak jinak než spokojenost.
moc pěkný VTRko super vzhled i stav a ten zvuk no prostě paráda 10b hodně km bez problémů ať. už zas někam jedem