Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Chtěl jsem kvalitní vyklápěcí helmu. Nic jiného než níže uvedené nepřipadalo v úvahu.
Shoei Neotec2
Schubert C3 pro
Nolan N105
HJC Rpha 90
Nakonec jsem vybral Shoei a myslím že jsem přebral.
Před koupí jsem nedostatečně prostudoval možnost neoriginálního interkomu.
Používám ho pouze při vyjížďce s kamarádem, tak jsem originální považoval za luxus (9000 kč - přesně si nepamatuji). Když jsem se tedy rozhodl, že tu jejich nesmyslnou částku zaplatím, tak jsem omailoval a obtelefonoval půl republiky jestli je kompatibilní s jinými... No, očistec. Někdo tvrdil že ano, někdo že ne. Nakonec jsem si ho v obchodě rozbalil a samo - nefungoval s čínou...
S mé číny tam nešly průměrově repráky a vzhledem k přesné drážce na mikrofon ani ten.
Vyřešeno - vypreparoval jsem repráky s číny, koupil od celuralu mikrofon na neotec1 přeletoval a funguje...
Jako velké mínus považuji ventilaci hledí. Funkčně určitě výborný, ale pravděpodobně tam není žádný "filtr" a po otevření mám okamžitě plné oči drobných částic které jsou tam nahromaděné. Když "vylítají" je to takový průvan až je to nepříjemné.
Už bych si jí nekoupil.
Plusy
Zpracování, materiál, hlučnost
Mínusy
pouze originální interkom, ventilace hledí
Fotky
Hodnocení
Nákupní cena
15500
Hlučnost
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Komfort
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Výhled
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Kvalita zpracování
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Dostupnost náhradních dílů
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Ventilace
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Prostor pro brýle
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková známka
3
Informace o zboží
Druh přilby
Odklápěcí
Výrobce
Shoei
Vestavěná sluneční clona
Ano
Typ zapínání
Přezka
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Za mě spokojenost. 7 litrů za intercom je řacha, ale zatím maká s jinejma značkama intercomů v pohodě. S ventilací taky problém nemám. A je to jediná helma ve který se cejtim pohodlně.
Mám tu samou s origo intercomem Sena za 7 (ranec, to je fakt) a s jinejma intercomama propojení bez problémů. Nastavování v menu bez manuálu nic moc. S ventilací problém nemám, ba naopak. Na (mé) hlavě sedí skvěle a pohodlně na rozdíl od Schubertky. Koupě rozhodně nelituji.
Mě padla do oka LS2 FF324 Metro EVO. Dobře do ní vejdou brýle, nasazuje se jak čepice i s brýlemi na nose a nepadá z ní bordel. Hlučnost nedokážu úplně posoudit, dříve jsem měl otevřenou. Řekl bych, že v přímém směru v pohodě, při otočení hlavy se hluk zvýší, někdy vyjímečně krátce pískne. Přípravu na itercom má taky, zatím jsem neřešil. Větrání je účinné, ale neobtěžující. Při teplotách pod 10°C se při zastavení potily mé dioptrické brýle, ne hledí. Pomohlo po zastavení mírně pootevřít hledí, při rozjezdu opět zaklapnout. Když tak vyzkoušej.
Vše, co o této přilbě již bylo napsáno je pravdivé. Oproti předchozí vyklápěčce Scorpion Exo 900, je to opravdu markantní rozdíl. Hlavní je opravdu ní...
koupil jsem jako nástupce po sharku (R2R Carbon) a rozdíl je neskutečný, oproti AGV (titech) i sharku co jsem jezdil je naprosto tichá, plexi po zasek...
Za mě spokojenost. 7 litrů za intercom je řacha, ale zatím maká s jinejma značkama intercomů v pohodě. S ventilací taky problém nemám. A je to jediná helma ve který se cejtim pohodlně.
Mám tu samou s origo intercomem Sena za 7 (ranec, to je fakt) a s jinejma intercomama propojení bez problémů. Nastavování v menu bez manuálu nic moc. S ventilací problém nemám, ba naopak. Na (mé) hlavě sedí skvěle a pohodlně na rozdíl od Schubertky. Koupě rozhodně nelituji.
Mě padla do oka LS2 FF324 Metro EVO. Dobře do ní vejdou brýle, nasazuje se jak čepice i s brýlemi na nose a nepadá z ní bordel. Hlučnost nedokážu úplně posoudit, dříve jsem měl otevřenou. Řekl bych, že v přímém směru v pohodě, při otočení hlavy se hluk zvýší, někdy vyjímečně krátce pískne. Přípravu na itercom má taky, zatím jsem neřešil. Větrání je účinné, ale neobtěžující. Při teplotách pod 10°C se při zastavení potily mé dioptrické brýle, ne hledí.
Pomohlo po zastavení mírně pootevřít hledí, při rozjezdu opět zaklapnout. Když tak vyzkoušej.