GP Aragonie – Zlato slaví Márquez, Morbidelli a Mir
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Movistar Yamaha MotoGP, Gresini Racing, Repsol Media, Red Bull KTM Ajo, Estrella Galicia 0,0 MArc VDS Racing | Zveřejněno: 24.9.2017 | Zobrazeno: 31 378x
zřejmě se jedná o druh humoru - napsat něco takového o jezdci, který jako jediný je schopen jezdit v průtrži s hondím hnojem na slickách
TO: Rosnička Včera v 14:27
Paměť asi nebude tvojí nejsilnější stránkou,co? Třeba takový Misano 2017 se jelo celý na vodě
paca: Komentáře od všech týmů jsou na konkurenčním webu A ne, nikdo ho nesundal. Přiznává, že na to příliš tlačil a ztratil předek.
Kde je nějaký komentář od Abáje? Někdo ho opět sundal?
Samuel007 06:17: "...Jen bych opravil Yamaha sice vždy jela na dva jezdce..."
Jen bych opravil - Yamaha jela v posledních letech na dva jezdce málokdy. Colina Edwardse si tam roky držela jako vývojáře, závodního testovače a nosiče vody pro Valentina. A po odchodu Rossiho k Ducati vyfasoval tuhle roli Ben Spies, který se ve své padavé sezóně sám znechuceně vyjádřil, že už ho nebaví dělat Lorenzovi testovače nevyzkoušených dílů. To jen pro upřesnění.
Ivan,prosím ťa,nekaz nám zábavu.
Darmah,ja som ženská a Rosička.chlap. To je na hlavu,že?
Pedrosa by stejně závod nevyhrál a ani nezpomalil, protože poslední kola Marquez zrychlil, a jezdil o 3 desetiny na kolo rychleji, tedy stejná kola jako Pedrosa, viz statistika na motogp.com.
Moje pozn. k továrním mašinám a jezdcům na nich byla k předchozím diskuzím a mám za to, že na mokru se někteří tovární propadají dozadu. Netvrdím, že MM to na vodě neumí ale dostávají ho tam jiní ovšem záleží na načasování "přeskoku" nevím, kdy byl naposledy závod celej na mokru.
Prostě MUSÍM něco dodat k tomu, co napsal SPV dnes / 25.9.2017 v 10:52 .
Z pravidel zdejší diskuse, t.j. aby byly slušná, nevulgární, neurážející, nenapadjící
a k tématu, nedodržím jediné a tak doufám, že jako SPV ani mně nebude můj
komentář smazán .
Ten "import" imigrantů, BOHUŽEL , pravděpodobně nezastaví nic na světě, protože
EU i prostřednictvím našich europoslanců, eurokomisařů a členů vlády, obvyklým
hlasováním 20+ versus V4 zavede t.zv. Jednotný asylový systém,
jehož nejúčinnějším nařízením budou jednotné sociální dávky pro imigranty, kteří
o asyl požádají, takže se NAŠE země "stane" k imigrantům stejně vstřícná i po
této stránce a "uprchlíci" se sem začnou hrnout, jako dosud do Německa, případně
i z toho Německa .
Potom se to už stane "viditelnou realitou" i pro Rosičku . . .
Kdo ví jak to je, Capan je prý tady pod jiným nickem taky jako ženská, tady se nedá věřit už vůbec ničemu
Nevšim .
Capan, Rosička je žena sis nevšim???
Rosička,na mokru to Marquez taky umí,sis nevšim?
SPV, neviděl bych to tak černě, jak říkal Miloš v neděli, zatím jich ta jedna neziskovka dotáhla 16 a všichni za chvíli zdrhli do Německa
Pánové zpět do viditelné reality. Včera by měl Pedry vítězství a vůbec to mohlo dopadnout jinak, kdyby šílený MM při výjezdu z dráhy vjel do kačírku a ne na asfalt, jak již někdo zmínil ale asi to bylo regulérní,
protože postih za to neměl. A pak jsou závody za mokra a tam už je to s vymakanou technikou-elektronikou a jezdci jinak.
Raději se držeti komentářů k článku!
Jak? Krize se vždycky vyřešila válkou...
Nehádejte se o kravinách, a raději přemýšlejte jak zastavit import tisíce imigrantů, které vláda po volbách přijme a prý obnoví projekt na integraci muslimů:
https://www.zakazky.mvcr.cz/contract_display_27698.html
To se potom v Brně nesveze už nikdo z nás.
johnny: Pedrosa určitě nešel do Hondy už jako dvojka, to je jasný, naopak tehdy se jelo na něj a jak píšeš v éře 800 se motorka přizpůsobovala jemu na úkor Haydena jenže to se musíš vrátit hodně do minulosti...příchodem Marqueze se karta obrátila, DP by mohl bojovat o titul pouze v případě že by se MM zranil a nestartoval třeba ve 4 závodech, pak by se všechna síla soustředila na Pedrosu, stejně by ale měl zase nějakou smůlu a ten titul nedovezl...
Klukfuk
Lorenzo vzal body dovimu len raz. Zial jeho vykon v aragonaku bol nedostacujuci. Ak by bol zavod kde by MM bol slaby a DP bol silny. Tak by urcite skoncil dani pred mareckom
Doctor neskutečnej výkon s tou nohou, pár vteřin za vítězem, wow! Škoda abáji.. Nějak zas začal padat. Zklamal mě Viňales i Yamahy vubec, musej s těma neckama přes zimu něco udělat... Takhle to markezovi strašně usnadňujou
Samuel007: 23:41 jsem napsal: pokud to tak opravdu dela...
Ja nic takoveho s jistotou netvrdim jen jsem chtel rozvinout debatu na toto tema a pripustil tuhle moznost k dalsimu reseni s klukfukem
Nejlip to vedi v Honde a na vedeni,kde je pravda.??
tak ono hlavně Pedro se do tý role dvojky pasoval tak nějak sám, určitě nešel do Hondy s tim, že bude automaticky dělat dvojku. Naopak, v tý době to byl jezdec, kterýho si Honda vychovala a byl jejich největší naděje, i 800 udělala jemu na míru, přestože Hayden byl úřadující šampion. Ale Dani holdy nepřesvědčil no, Marquez, Stoner a právě i ten Hayden dokázali vedle něj ty tituly dát, on nikoliv, určitě měl dost smůly na zranění, i nezaviněně, viz mikrák, největší šance měl 2013 a zejména 2012, kdy snad vyhrál posledních 6 závodů, který dojel. Jinak ale poslední dobou je dost nekonzistentní, jednou sice jede o bednu, ale následující závod je neviditelnej někde kolem 8mýho fleku... takhle mistr světa nejezdí... Přesto si myslim, že kdyby byl od začátku sezóny Marquezovi vyrovnaným soupeřem, Honda je nechá mezi sebou bojovat. Titul v královský bych mu přál, ale to už dá spíš Vale tu desítku, a to už je taky utopie...
Kluci souhlas, konečně rozumná diskuze.
Jen bych opravil Yamaha sice vždy jela na dva jezdce ale letos tomu výsledky nenasvědčují.
A důkaz, že Pedroza nejel na plný plyn nemáte.
Hold kazda doba ma sve hrdiny jak by rekl klasik
A to asi nejlip vse vystihuje...
To zajiste mas pravdu ale elektroniku maji vsichni (nejakou) a je to dan za tuhle dobu a lepsi to nebude ,bohuzel.
Ja odhaduju,ze preci jen neco na nem bude s technikou ci bez to ted nebudu hodnotit,nelze overit a do jake miry by to bylo bez ni??
To se asi bohuzel nedovime a taky by me to zajimalo...
Zajiste by musel jet jinak...otazkou jak a jake by byly vysledky ??
Ja moc nemam rad kdyby apod.,proste jezdi v jine dobe elektroniky,nyni a tak to musime brat jako pripadnou strategii hondy na 1.ku v teamu,tak to je...nic s tim delat nelze.
Takze uzivat si to jak to jen jde a brat to tak..
Jediny reseni je si koupit litra bez picovin poladit na 200+ a vyradit se nekde,to je lek na dnesni dobu.(kdyz teda sezenes zrovna dost penez)
souhlasím že přivedl do motoGP nový styl závodění, otázkou tak ale zůstává co jde na vrub jen jeho rukám a co technice, protože je víc než jasná že elektronikou nabušená mašina jakou má mu ty zázraky taky umožnujě a nejednou mu víc než samotné umění zachránilo zadek prostě jen štěstí a elektronika...
pro mě osobně dokazoval Kevin Schwantz vzhledem k technice jakou měl k dispozici větší "zázraky"
Marquez má taky nevýslovnou kliku na zranění, co víkend to nějaký pád, Pedrosa by už byl na vozíčku, ale Marquez je jako gumák-zatím dokud je mladý a tělo to ustojí, po třicítce se mu všechny ty pády začnou připomínat, jeho styl není dlouhodobý, takhle se nedá jezdit věčně
Souhlasim...
Mrkvez se muze tenhle rok odstavit jedine sam,nikdo na nej tento rok nema at diky technice ci diky rukam,ktere on ma neskutecny...ten jeho jezdecky styl (az na ty bezhlavy obcasny jedu rovne zkraty a urcite to vyjde-jjeee promin ja te trochu trefil ,priste mi to snad vyjde)je nadherne agresivni a on je v jezdeckem pojeti takova opravdova revoluce alespon pro me...
Kolikrat se vyleju u pc a sleduju jak jede...to je nadcasovy jezdec a obdivuji jeho pouze jezdecky styl a jizdu jako takovou,nadhera
Jedinecny jezdec
no Dovimu dnešní závod úplně tak nesedl, ale nakonec i loni dojel v Aragonu tuším až 11, takže to jen potvrzuje že to tady prostě není jeho šálek kávy, naopak v Japonsku skončil loni na 2 fleku a tudíž předpokládám že tam bude silnější než Lorenzo, to samé i v Malajsii i tam bude patřit k favoritům, Lorenzo zajel dnes mnohem líp, ale má to za následek i to že mu ten okruh sedí, však tady vyhrál 2 z posledních 4 závodů a loni skončil druhý v dalších závodech bude mít už zase navrch Dovi, každopádně na titul to nebude, Ducati bude silná už jen v Malajsii kde jsou ty 2 dlouhé rovinky a loni tam Dovi vyhrál v těch ostatních 3 závodech bude mít vždy navrch Honda takže to máme poměr 3:1 a to Dovi nedokáže zvrátit ve svůj prospěch pokud MM sám někde nespadne
Jo a Ducati by mohla vyhrát i v Austrálii, ale to by na ni musel sedět Stoner...
A jeste k te 1. a 2.ce beru jeste v potaz,ze idealem jak pises by bylo dat jim stejne podminky...
Zde zrejme je jasna logika a system hondy:druhy nebude brat body nebo opravdu minimalne 1.ce a kde konkurence jede na dva chlapi a bojujou rovnocene mezi sebou pri stejne sanci od staje.
Vidime vsak,ze Honda ma proste strategii lepsi.
V obsazeni teamu to tak proste je,on jak pises je Schumacher Hondy a funguje to perfektne.
Akorat,ze je tam ta pachut systemu...ja uz jsem se s tim srovnal...
Mas naprostou pravdu,ale...