Rád bych se podělil o velmi,ale velmi špatnou zkušenost s motoservisem Pepoš-moto. Jsem majitelem tedˇ už pět měsíců nejezdící Yamahy MT 09. V září minulého roku jsem kontaktoval pana Radkoviče s tím, že mám Mtčko z Francie které je uškrcené na 78kw a jestli by ho dokázal otevřít. Pan Radkovič říkal, že to není vůbec žádný problém a s tím, že mám full systém od Miww tak mi tam dá mapu pro již zmíněný Miww. Slovo dalo slovo, vymontoval jsem jednotku a hurá do Břeclavi(pro mě 300km). Pan Radkovič na mě působil sympaticky a vypadal, že své práci velmi rozumí...... Po pěti minutách bylo hotovo, tak jsme ještě prohodily pár slov, podaly si ruku,vyrovnali se a já vyrazil k domovu. Po namontování jednotky zpět na moto, moje MTčko ani neškytlo......úplně jsem se zhrozil..... A co teď???? Zavolal jsem zpět do servisu a danou situaci jsme začali nějak řešit. Domluvili jsme se, že jednotku pošlu zpět a pan Radkovič, který chybu uznal, jí napraví...... Za pár dní byla jednotka doma tak jsem to šel vyzkoušet. Tentokrát motorka nastartovala, ale bohužel svítila oranžová kontrolka motoru. Zase jsem kontaktoval servis s tím, co mám dělat. Po snaze vymazat chybu, která bohužel nešla, jsme se domluvili,že naložím MTčko na káru a přijedu do Břeclavi (opět 300km). Po přijetí do servisu se pan Radkovič snažil svojí již uznanou chybu opravit, ale bohužel to se nezadařilo. Jelikož mi pan Radkovič zničil jednotku, která nová stojí cca 32 000 kč, jsme se domluvili, že to dáme na jeho pojistku k podnikání. Podali jsme si ruku a já vyrazil smutný domů......
Měsíc utekl jako voda a já čekal že se mi někdo ozve......bohužel, to se nestalo, tak jsem začal pana Radkoviče uhánět. Když jsem se sním skontaktoval, řekl mi, že to pojišťovna zamítla a že nemůže dát tolik peněz na novou jednotku. Řekl že jednotku objedná na ebay a že do týdne je tady. Neměl jsem s tím žádný problém a šel rozebrat motorku. Po čtrnácti dnech jsem zase musel já zavolat kde je problém,že si myslím, že jednotka už by měla tady být.....Pan Radkovič řekl že se na to podívá a dá mi vědět......Po nějaké době se mi ozval s tím že to česká pošta nedoručila.....ach jo..... a že to objedná znovu.......To taky udělal. Bylo to kolem poloviny prosince. Pan Radkovič řekl že až to příjde, že osobně přijede,a vše napraví. Domluvili jsme termín a přibližně hodinu kdy přijede. Řekl jsem si že je to celkem dálka a že by bylo dobré pana Radkoviče před prací pohostit. Tak jsem pro něj uvařil luxusní oběd. Když se blížila polední hodina, tak jsem mu zavolal kde je atd. Řekl že zaspal a že vlastně nepřijede. Že jednotku tedy pošle.Když jsem balíček rozbalil a kontroloval jsem jestli je vše jak má být,tak jsem zjistil, že je jen jeden černý klíč a ten červený je úplně z jiné motky. Kontaktoval jsem Pana Radkoviče a bylo mi sděleno, že to není vůbec žádný problém, že se dnes dají klíče namnožit i z toho černého a že mi přidělá další dva. Hlavně, ať vyzkouším jestli funguje jednotka. Přehodil jsem zapalovaní i jednotku a MTčko nastartoval.......Chyba zmizela a zdálo se, že vše funguje jak má.
Ale bohužel jen do zkušební jízdy. Zjistil jsem,že MTčko jede jen 160km a zde začíná omezovač . Pan Radkovič objednal jednotku s ABS, zatímco já mám motku bez ABS a mám snímač rychlosti na převodovce. Pan Radkovič opět řekl, že to není problém a ať mu to pošlu zpět i s tou originální(poškozenou)jednotkou, že to napraví. Tak jsem vše poslal a čekal a čekal a čekal....
Tady se jednání pana Radkoviče změnilo a přestal mi brát telefony. Po nějaké době mi přišla sms ,že nemá na starosti jenom mě a že nemůže být furt na telefonu,že má svých starostí dost. Nevzdal jsem to a zkoušel jsem mu volat dál. Po nějaké době mi to konečně zvedl, že mi jednotku do konce týdne pošle.
Samozřejmě nic nepřišlo a Pan Radkovič telefony nebere. Já mám pět měsíců MTčko rozebrané a nevím kdy bude jezdit.....a to se blíží sezona.....
Poraďte co s tím.......?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
Přišel závod jezdil jsem si v zadu pole, časy kolem 2:25 daleko od svého standartu, jelikož jsem se nemohl ani trochu rozjet, 7 kol bylo málo, ostaní měli 7x20 minut. Při pátém kole na stadionu přichází rána z boku, jezdec padá já to ustál, moto se točí na stupačce nemohu zatáčet, nemohu už nic dělat, dojde k přímému střetu, beru za přední brzdu a tma. Probírám se v sanitce po osmi minutách bezvědomí, sestřelil mě z boku jeden nejmenovaný blázen, co má věčně před očima rudo. Transport do FN Brno, CT, rentgeny atd. diagnoza otřes mozku, pohmožděniny atd, reverz, doktor nasranej a tradá na drom, ve stanu motorka na hadry, Novej akrapovič zmačkanej na totál 53 000-, v prdeli, podsedlovka vše na totál, motorka třikrát salto přes přední kolo, Öhlins tekli atd. Nová komba děravá, helma na sračky. Skládám tedy záložní stroj a neděli jsem odjel na ní, naštěstí už v klidu. Závěr... od Pepoše od začátku sliby, nic neměl hotovo, vše skládal na poslední chvíli, tedy motor začátkem týdne před jarní cenou, ostatní komponenty přes noc, než jel na drom, žádná kolona na D1 nebyla,(ověřil jsem si na ŘSD) prostě nestíhal, chladič montoval ráno, na brzdě nic nezkoušel, ryhlořazení nezapojil, to v tom chvatu už nedal, výfuk to samé. Já škoda na motorce včetně věcí 110 000,- vyhozené startovné za jarní cenu, dodnes skurvený rameno z pádu, který by nemohl nastat, protože mít moto v cajku, jel bych při závodě daleko od jezdce co mě sestřelil.Moto jsem odvezl do Moto XN, Vojta mi sdělil, že software co nahrál nemuže nikdy fungovat na 100%, je to jako když do starýho kompu nahraješ nejnovější hru. Naměřený výkon 122hp těch 19hp se někam ztratilo. Takže půl opravy jsem mu nedoplatil, tu po mě mimochodem ještě bez ostychu chtěl. To jak to bylo mi přiznal až po půl roce. Neříkám, že je to amatér z garáže, jen si toho bere moc, slibuje hory doly i to co nedokáže a výsledek všichni známe. Nejsem jediný v padocku, je tohle jméno v synonymu skurvených oprav dobře známo. Takže asi tak.
Naposledy editováno 24.02.2020 23:00:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
pireli píše: IIIpivo> Neskutečně dobře napsáno Podělím se o svou velmi špatnou zkušenost. Pepoše sem trochu znal ze školy, učil se taky na ISŠA, potkali jsme se při prodeji mojí okruhovky, kdy ji jel kámošovi omrknout. Dali jsme řeč, řekl jsem mu mou představu, vše jsme prokonzultovali, nic nebyl problém, všechno zvládnu. Dovezl jsem mu moto 27.12. s tím že do 20. března musí být hotová, měl jsem zaplacené testování v Missanu. Moto jsme dali na brzdu, změřili a 117hp. Moto neměla ani sériový výkon. Pátrali jsme po příčinách, až jsme narazily na podpálený výfukový ventily. Domluvili jsme se na GO motoru a já odjel domů. Nabídla se možnost koupě hlavy Jansberk z MOTO 2, k tomu vačky, slbil mi hrdla na zakázku který sám vyrábí, úpravu komprese, na zakázku udělanou mapu atd. Já přispěl kompletním výfukem Akrapovič EVO Full titan. V tomto složení komponentů, mi sliboval výkon 141Hp. Věřil jsem tomu, protože lepší komponenty už sehnat nešli. Proběhlo pár telefonátů jak se práce hejbe, ale nechtěl jsem na něj tlačit. Začátkem března už jsem začal mít obavu, když motor jestě nebyl v rámu. Pepoš byl v klidu, že vše stihne. Dopadlo to tak, že Missano jsem musel zrušit, to jsme měli jet jako testování před Jarní cenou, no bohužel. Moto jsem chtěl mít aspoň dva týdny před Jarní cenou doma. Jen sliby a výmluvy, ale vše mělo být hotovo do pondělí (ve čtvrtek se najíždělo na Masec). Dopadlo to tak, že moto nebyla ani v uterý hotová, ve středu už mi volal že, je vše hotovo. Já si řekl nepojedu 200km do Břeclavi, když o den později pojedu znova do Brna. Moto měl tedy přivézt v pátek ráno v 7, že má cestu na drom, skrze sajdkáru kterou taky dělal. Od sedmi čekám, volám telefony nebral, když ho vzal tak že uvízl v koloně, že to nestihne. Přijel o hodinu později, už jsem věděl, že první tréning nestíhám. Moto přivezl omluvil se za zpoždění, práskl dveřmi a valil zpět do Břeclavi. Já připravil moto na technickou přejímku, jdu startovat točím točím a nic. Volám mu, svatosvatě mi sliboval, že moto ráno vrčela, když ji nakládal, tak sem zkoušel procházet štekry atd, pak mi volá, že možná zapomněl zapojit napájecí kabel jednotky rychlořazení na baterku. No taky že jo, říkám ok to se muže stát, zapojím jednotka svítila, startuji moto chytá, ale jen na dva válce, volám mu on se zase dušoval, že běžela ráno na všechny válce. Za chvíli zase volá a radí mi ať se kouknu na svazek, k cívkám, jestli nevypadlo spínané mínus na cívky. Rozmotám svazek a zjišťuji, že kabel nevypadl, ale nebyl ani oholen od izolace, ani strčen do štekru, takže moto ráno běžet na čtyři válce nemohla, ani neběžela. Kabel jsem oholil zapojil, moto šla na 4 válce, to už se jezdil třetí tréning, říkal jsem si nevadí, dva ještě stihnu, udělal jsem si přejímku a čekal na další tréning. Nájezd na trať vše si po zimě osahávám, pomalinku objedu dvě kola dohřeju gumy, ozkouším moto a pomalu začínám tahat za heft, při nájezdu do Švoncky se mi začíná utrhávat zadek, říkám si, že by blbý tlak ? špatná pneu ? jedu dál, nájezd na cílovku opět utíká zadek, říkám si přece nejedu takovou pilu ? za cílovkou už v klidu, letím tedy full gas. Nájezd na áčko, hasan jako kráva!! letím přes řidítka čelem líbám přední blatník, nechápu jak ustál jsem to, padám prdelí do sedla skládám bez plynu do druhé zatáčky. Znova lehký hasan to už sem věděl že je průser, zvedám ruku zajíždím ke kraji, koukám zda ze mě něco neteče, nic nevidím, dojíždím při kraji kolo, opřu motorku o zeď a koukám jak péro, moto celá od oleje, v klínu dvě decky oleje. Nasranej volám Pepošovi, nebral mi to, píšu SMS, mezitím sundavám olejový chladič (který montoval) foukám do něj, a zjišťuji por ve sváru držáku, který Pepoš vařil. Mezitím přijel, dušoval se opět že vše fungovalo, že mazací tlak na brzdě nebyl takový, jako při jízdě (asi mám na čele napsáno blbec) Uznal chybu s tím že chladič, zavaří a ráno před první kvalifikací přiveze. Přijel samlozřejmě pozdě, první kvalifikace pryč. Druhá kvalifikace, byla tedy poslední možnost jak se rozjet před prvním závodem sezony. Najížím na trať objedu dvě kola, vše se tvářilo normálně, nájezd na áčko z ničeho nic kravál jako svině, zpomaluji čumím, kde se mi rozpojil výfuk, nic nevidím, říkám si někde pod motorem, seru nato musím zajet aspoň 5 měřených kol, jinak mohu balit a jet domu. Kola jsem tedy objel, při příjezdu do boxu, zjišťuji, že jsem málem ztratil koncovku, která visela jen na držáku, mohla v pohodě upadnout a někomu urazit hlavu. (byla by to i moje chyba, ale v tomhle chaosu jsem nechtěl sjet a zabalit to) Zjišťuji, že tam nedal šroub ani pružinku, tu mi mimochodem dal ke zbylým dílům, pružina s nápisem Akrapovič, (nebylo mu divný, že asi někde chybí)
Přišel závod jezdil jsem si v zadu pole, časy kolem 2:25 daleko od svého standartu, jelikož jsem se nemohl ani trochu rozjet, 7 kol bylo málo, ostaní měli 7x20 minut. Při pátém kole na stadionu přichází rána z boku, jezdec padá já to ustál, moto se točí na stupačce nemohu zatáčet, nemohu už nic dělat, dojde k přímému střetu, beru za přední brzdu a tma. Probírám se v sanitce po osmi minutách bezvědomí, sestřelil mě z boku jeden nejmenovaný blázen, co má věčně před očima rudo. Transport do FN Brno, CT, rentgeny atd. diagnoza otřes mozku, pohmožděniny atd, reverz, doktor nasranej a tradá na drom, ve stanu motorka na hadry, Novej akrapovič zmačkanej na totál 53 000-, v prdeli, podsedlovka vše na totál, motorka třikrát salto přes přední kolo, Öhlins tekli atd. Nová komba děravá, helma na sračky. Skládám tedy záložní stroj a neděli jsem odjel na ní, naštěstí už v klidu. Závěr... od Pepoše od začátku sliby, nic neměl hotovo, vše skládal na poslední chvíli, tedy motor začátkem týdne před jarní cenou, ostatní komponenty přes noc, než jel na drom, žádná kolona na D1 nebyla,(ověřil jsem si na ŘSD) prostě nestíhal, chladič montoval ráno, na brzdě nic nezkoušel, ryhlořazení nezapojil, to v tom chvatu už nedal, výfuk to samé. Já škoda na motorce včetně věcí 110 000,- vyhozené startovné za jarní cenu, dodnes skurvený rameno z pádu, který by nemohl nastat, protože mít moto v cajku, jel bych při závodě daleko od jezdce co mě sestřelil.Moto jsem odvezl do Moto XN, Vojta mi sdělil, že software co nahrál nemuže nikdy fungovat na 100%, je to jako když do starýho kompu nahraješ nejnovější hru. Naměřený výkon 122hp těch 19hp se někam ztratilo. Takže půl opravy jsem mu nedoplatil, tu po mě mimochodem ještě bez ostychu chtěl. To jak to bylo mi přiznal až po půl roce. Neříkám, že je to amatér z garáže, jen si toho bere moc, slibuje hory doly i to co nedokáže a výsledek všichni známe. Nejsem jediný v padocku, je tohle jméno v synonymu skurvených oprav dobře známo. Takže asi tak.
Tak tomuhle se říká "vypovídat se"...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
BlackSabbath píše: Tak tomuhle se říká "vypovídat se"...
No jestli to tady četl tak chtěl napsat svoji zkušenost. Pěkně napsáno. Bohužel pro Pepoše...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
miki83 píše: No jestli to tady četl tak chtěl napsat svoji zkušenost. Pěkně napsáno. Bohužel pro Pepoše...
Však já to nemyslím ironicky. Děkuju mu za jeho vlastní, vyčerpávajícím způsobem popsanou zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav
Jen me zarazi, ze vetsina lidi vi jakej je to ulhanej nymand a stejne to k nemu daji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
SLEEPER píše: Tak ted uz mi je jasny, jak to, ze Pepos dokaze ladit neladitelny jednotky a zakaznici se od nej vraci s kosmickym vykonem.
On ale ma americkej soft plus vse k tomu co dokaze číst/zapisovat seriove jednotky.
Stejny jak chiptuning u aut, taky se hrabou v seriovejch softech a taky to casto ma negativni průvodní jevy - i u firem jako BSR najdes podobne reakce jako na pepose.
Pepos podle mého nestiha, protoze si toho bere moc (protoze musi, ten soft totiz stoji balik a musis delat ve velkém abys ho zaplatil)
Přepisování softu v origo jednotkách ma svoje rizika a zákazník by si toho mel byt vědom (on by mel zákazníka upozornit a asi i celkove by to mel mit ošetřené - predpokladam, ze takovej zásah neni uplne ok co se způsobilosti vozidla... tyka )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
To je pravda taky podle mě, pisemně dát vědět všem, že jde o zásah do origo jednotky a že nenene žádnou odpovědnost za případně poruchy apod...
Naposledy editováno 25.02.2020 09:09:10
Sonicek píše: ...pisemně dát vědět všem, že jde o zásah do origo jednotky a že nenene žádnou odpovědnost za případně poruchy apod...
Jak na to hrábne, tak nese veškerou zodpovědnost. Za rozbitý hardware, za zničení motoru nebo jeho částí, za to, že to nejede, jak sliboval. To poslední by si měl zákazník ověřit nezávisle někde jinde.
Zákazník by měl nést riziko spojené s používáním ve smyslu porušení originální záruky nebo způsobilosti k provozu. Pokud si na to teda sám nenamontuje nějakou čínskou rouru od kamen a silonky místo filtru.
1 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav
Ja treba chapu ze se to uci na novych moto. Tezko na tuhle fabrikou nepodporovanou vec bude mozne se objednat na skoleni a nekde na ty vedomosti prijit musi. Ano stoji to cas a proto taky jeho hodiniva sazba nebude jako u zednika. Ale zaruku by dle me mel nest a mozna si vylepsit pojistku (muze mu ta jednotka vypadnout z ruky kdyz se treba lekne ze ) To je podle me “riziko podnikani”.
Terminy spod. je jen o organizaci prace a lidi. Tady neni co dle me omlouvat a bude z toho pramenit dost pruseru...
Nicmene by me zajimal i nazor druhe strany...
Naposledy editováno 25.02.2020 10:25:59
V_i_c_i píše: Ja jen nechapu jedno. Kdyz chci ladit moto za nekolik stovek tisic proc to neosadit plne programovatelnou jednotkou s pripojenim na origo konektor a tu origo si schovat? O co to bude drazsi? O deset? Za to pak pomalu muzu prodat tu svoji origo kdyz budou tlacit prachy....
možná proto že to nejde.
1 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav
A predstava o tom jak se to uci na novejch moto - jakoze nekam připojí dratky a zkousi přepsat naky 0 a 1 ... nebo nedela nic ala abc tuning jak naznačuje sleeper - to je uplne mimo.
Ten jeho systém je silena predrazena americká vec - pripojis moto, ono se to připojí na server v Americe a ty fungujes jako operátor - zjednodusene, v grafickém prostředí naklikas co to ma a nema delat a ono to tam nacpe odpovídají sw.
Tim nechci pepose hájit, spis jen nechapu, jak tu maji lidi jasno v te technicke časti problemu, pritom vubec netusi o co go...
assassin píše: On ale ma americkej soft plus vse k tomu co dokaze číst/zapisovat seriove jednotky.
Neverim tomu, ze bys mohl treba se seriovou honda jednotkou, dokonale vyladit "hardwarove" upraveny motor.
Urcite tam dokazes natvrdo prehrat firmware s jinou mapou, ale pochybuju o tom, ze motor pracuje v celem spektru se spravnou smesi a teplotou.
Jo a pokud chces ladit opravdu zavodni motorku, musis mit statickou brzdu a umet s ni...
Pepose neznam, nechci o nem spatne mluvit, ale typku, co ti natvrdo nahrajou soft metodou pokus/omyl, kdy zkousi jestli ten motor nejak pojede a da ti k nemu nejaky graf, je dnes mnoho a to vc. aut.
2 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav
No a amici si z toho udelali byznys, hackuji jednotky, na editaci udelali sw a ten ti za dlouhy prachy “pronajímají”.
Pepos samo brzdu ma.
Jo v ty seriovy jednotce se da naladit cokoliv, treba yoshimura prodává svoji “laditelnou” jednotku, ale je to vlastne standardi denso jednotka jako ma serie s lehce upraveným sw a ten soft na ladění, kabel atd. ti prodají s tou jednotkou
Ladění je o zkušenostech to urcite, ale zase tak brutální veda to neni. Pro racing je to snazší nez pro beznej provoz. Naladis mapu aby tam bylo -zjednodušeno- afr 13 a hotovo. Pro provoz musis naladit různy korekce aby motorka dobre startovala studena, tepla, tepla ale uz s vychladlou vodou - a dalších tisíc moznosti co nastanou v provozu, ale na okruhu ne.
Jenže pak se vypracoval, dílnu má pořád plnou motorek a co vím, tak je tam v podstatě pořád od rána do večera.
Takže chyba je spíš v tom, že si toho nabere moc, něco se do toho posere (zranění co měl atd.) a pak prostě nestíhá. To není omluva špatně odvedené práce, jen to není tak, jak to tady vyznívá, že Franta z garáže zkouší na notebooku, jestli se mu to povede nebo ne. (ale motor jsem u něj nikdy neladil)
Blbá sranda, ale vychcaně si můžu přát míň zákazníků, abych se nemusel objednávat kvůli každé prkotině 1/2 roku dopředu.
Naposledy editováno 25.02.2020 14:39:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
Nevim, jak to maji aktualne nejnovejsi stroje, ale sporty v letech 04-010, jen tak prepisovat nesly. A to si pak kurfa rozmyslis, jestli chces, aby ti do desky ecu vrtal nejaky matej horkovzdusnou pajkou atp. :)
Ja si vazne nemyslim, ze bys treba farose 04 s origo jednotkou dustojne pripravil na zavod MS.
Brzdit myslim staticky, ne dynamicky.
1 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav
To, ze rika dealer/servis nebo nejakej ladic, ze to nejde neznamena nic. Oficiálně ne. V praxi cokoliv co obsahuje procesor rozeberes a napichnes - od hracích automatu po chytrý domaci spotřebiče.
V tech commanderech, ignitechu apod jednotkách neni nic zadané jineho nez v origo jednotce - respektive je tam spis primitivnější elektronika. Ale je to uživatelsky přívětivější na programování. Ted uz se to zacina komplikovat, ale donedávna slo ciste jen o to navyšovat kdy se vstrik otevre a na jak dlouho - zadna raketová veda.
S brzdama nejaky zkusenosti mam, takze je mi jasnej rozdíl mezi statickou a dynamickou zkouškou. Brzda s retarderem od Hrudky jako ma pepos stoji asi o 50tis vic. Takze zadnej zásadní problem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
SLEEPER píše: assassin> takze je nesmysl na 600rr 05 porizovat hrc elektroniku, pze stejne tak motor odladis na oem jednotce skrz emerickej soft?
být to moje, používám na nový motorky jen řešení z továrny. Ale cbr 05 by mohla bejt ještě nějak normálně laditelná třeba jednotkou z ignitechu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav
assassin píše: Vici: jak pise Stev. Pro tyhle motorky nic takoveho neni. Pro Yamahy existuje treba YEC tovární elektronika, ale ta samo neni k dispozici pro stroje ala mt07-09 a je v podstate nefunkcni pro provoz - casto se meni i kus svazku.
A predstava o tom jak se to uci na novejch moto - jakoze nekam připojí dratky a zkousi přepsat naky 0 a 1 ... nebo nedela nic ala abc tuning jak naznačuje sleeper - to je uplne mimo.
Ten jeho systém je silena predrazena americká vec - pripojis moto, ono se to připojí na server v Americe a ty fungujes jako operátor - zjednodusene, v grafickém prostředí naklikas co to ma a nema delat a ono to tam nacpe odpovídají sw.
Tim nechci pepose hájit, spis jen nechapu, jak tu maji lidi jasno v te technicke časti problemu, pritom vubec netusi o co go...
Diky za rozsireni vedomosti. Nemyslim to ironicky. Doposud koncili tim, ze jsem se musel sam poprat s oblbovakem u me moto. Tim myslim Power Commander s Autotune, navic urceny pro jine moto. I za cenu, ze nejsem schopen ovlivnit softwarove predstih a ovladani sekundarnich klapek a dalsich “chujovin” jsem tomu dal prednost pred fleshem jednotky, u ktere jsem se dopatral ze umi udelat jen jeden Boris z ruska.
Proste mi to riziko za to nestalo. Ale myslel jsem, ze treba Ignitech apod. by i do techto novych moto naroubovat sel...bez zasahu do kabeloveho svazku...
E: Jeste ze u te babicky zustanu a tohle me do budoucna memusi trapit. Stejne cim jsem starsi mi prijde ze to jede vic a vic. Nebo se spis driv poseru nez driv.
Naposledy editováno 25.02.2020 17:28:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
souosost kol / geometrie [1, 2] Yamaha MT-09 | Wixy | 58 | 7.10.2024 v 15:15 Maxipes_Fík |
Yamaha MT09 2021 - střílení do výfu... [1, 2] Yamaha MT-09 | volacek | 47 | 4.10.2024 v 22:52 TomasRA |
Yamaha MT09 rv 2022 (kyklop) - cukani [1, 2] Yamaha MT-09 | Gery9 | 38 | 25.9.2024 v 08:52 horten26 |
Tlumič řízení MT09 2024 Yamaha MT-09 | FYN69 | 6 | 8.8.2024 v 15:24 FYN69 |
Dynojet - Kdo umí naladit motorku Yamaha MT-09 | volacek | 7 | 28.7.2024 v 21:37 volacek |