AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
Dnes jsem nastartoval Jawu 20, kouří moc hezky, opravdová DESINKEKCE .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Bimbam> Už jsem je odkutálel do sběrného dvora. Čínský výrobek má asi stejnou funkčnost jak papírové boty.
Cmiral-Heidenau to zas jinde jsme to je jiná vesnice.
Heidenau vypadá tak jako by byly z ruska... Ale když jsem doma před montáží dodělal apretaci, tak se z toho vyloupla skutečně stabilní a spolehlivá
sada pneumatik která dobře funguje za každých podmínek. Směs je měkká, takže velká životnost tu nebude ale u motorky na 1000km ročně je to jedno...
a ony jsou dnešní pneumatiky v rám ci dobrých jízdních vlastností i za ztížených podmínek celkově měkčí krom energy-saverů.... Levná pneumatika buď nedrží nebo nevydrží... na pneumatikách nelze ušetřit a je to nejdůležitější člen v zástupu prvků které určují chování vozidla... Mizerná pneumatika zabije i nejlepší auto a dobrá bude přínosem i na tom nejhorším...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Pěkné...
Za minulé éry, kdy se jezdila formule Easter, tak rusáci používali svoje gumy, na kerých nebyl žádný identifikační prvek - toliko rozměry a jejich znak kvality CCCP.
Taky by sis o ně ani kolo neopřel.
Naši je sem tam od nich vyhandlovali a teda čuměli, jak fungovaly.
Oni ti rusáci je dělali ve spolupráci s firmou Pirelli .
Měl sem na své motorce, na Hondě CR250 (vlastně 260) přídavný generátor na světla. Dole bylo sice logo Ducati, ale uvnitř malilinkatý nápis azbukou, že to vyrobili rusáci...
Nemusí to byt, jak říkal jeden soudruh "směroplatné", páč ve své době dělal Pal v Kroměříži budíky s "origo" ruskýma nápisama včetně oného "sdělano v SSSR", ale aj tak to bylo zajímavé...
Já hodnotím výrobky spíše podle toho, jak fungujou (a lidi, jací jsou) než jak na první pohled vypadají .
Bohužel vyskytlo se teda i dost totálních nepodarků,
ale pokud si Rusák dal záležet a věc pokládal za nutnou, uměl a umí vyrobit neskutečné.
Měl jsem i dvě ruská auta, ale to bych tu zatím úmyslně neřešil,
jejich vozový park je samostatná kapitola, kdy někdy úžas vystřídalo zděšení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom : úžas, zděšení- zvláštní slova Když jsem v 90. letech začal podnikat , mimo jiné i v oboru nákup/prodej aut, dostalo se mi dorukou Žiguli 2102. Bylo to velice dobré auto. Proti Š 120 větší výkon motoru , i když motor 1300 - tam se to dalo čekat. A to topení - to bylo úžasné. Tam, kde mi 120 sotva začala topit, tam 2102 už hřála jako o život. Ve sněhu to ale proti 120 byl propadák.
Dnes mám kolo Ukrajinu, ale to je vlastně sovětské - dnes ukrajinské. No, mám Ukrajin už asi pět...Jezdím na něm hodně a při dobré péči se odvděčí dobrou výdrží. I když váhu asi 16 kg holt nikdo nesníží. Nedám na ni ale dopustit.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
K lepší jízdě na Ukrajině se pomůže tak, ( můj návod a zkušenost ) že už nové kolo se celé rozebere, vše se pořádně promaže, vyhodí se ruské nekulaté kuličky ložisek a všude se dají naše, československé. A pokud se vyhodí i originální pneu a dají se naše Barum, kolo jede o polovinu lépe, než originál. To je opravdu moje zkušenost, a to mám Ukrajinu od roku 1979.
Milan: Hele, náhodou, nechceš na svoji šáde zadní čelo? Na půdě už o něj zakopávám a škodovku už neplánuji
Zdenalbenal píše: pech.> Gumy z Ruska - teda z Běloruska - viděls reklamu na pneumatiky Belshina?
Pěkné...
Za minulé éry, kdy se jezdila formule Easter, tak rusáci používali svoje gumy, na kerých nebyl žádný identifikační prvek - toliko rozměry a jejich znak kvality CCCP.
Taky by sis o ně ani kolo neopřel.
Naši je sem tam od nich vyhandlovali a teda čuměli, jak fungovaly.
Oni ti rusáci je dělali ve spolupráci s firmou Pirelli .
Měl sem na své motorce, na Hondě CR250 (vlastně 260) přídavný generátor na světla. Dole bylo sice logo Ducati, ale uvnitř malilinkatý nápis azbukou, že to vyrobili rusáci...
Nemusí to byt, jak říkal jeden soudruh "směroplatné", páč ve své době dělal Pal v Kroměříži budíky s "origo" ruskýma nápisama včetně oného "sdělano v SSSR", ale aj tak to bylo zajímavé...
Já hodnotím výrobky spíše podle toho, jak fungujou (a lidi, jací jsou) než jak na první pohled vypadají .
Asi jsme se nepochopili... Já napsal že ta guma když jí koupíš vypadá "Rusky", musí se dodělat apretace, ale funguje skvěle... Rusáci umí dělat i dobré věci, ale
sem se moc nedostanou. To oni si z většího nechávají doma a původní účel je často "Wojenyj"....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Zdenalbenal> Ruské gumy tady u nás před lety prodával místní pneuservis. Chvíli jsem na nich jezdil s Cortinou, nebyly špatné, ale hodně hlučné. Rozhodně ale o 100 % lepší, než čínské Wun-li.
Verdom : úžas, zděšení- zvláštní slova Když jsem v 90. letech začal podnikat , mimo jiné i v oboru nákup/prodej aut, dostalo se mi dorukou Žiguli 2102. Bylo to velice dobré auto. Proti Š 120 větší výkon motoru , i když motor 1300 - tam se to dalo čekat. A to topení - to bylo úžasné. Tam, kde mi 120 sotva začala topit, tam 2102 už hřála jako o život. Ve sněhu to ale proti 120 byl propadák.
Dnes mám kolo Ukrajinu, ale to je vlastně sovětské - dnes ukrajinské. No, mám Ukrajin už asi pět...Jezdím na něm hodně a při dobré péči se odvděčí dobrou výdrží. I když váhu asi 16 kg holt nikdo nesníží. Nedám na ni ale dopustit.
No Žigul 1200/1300 je hrozné auto... Ano má pár koní navíc, topí hned. Ale hlučností si se š120 nezadá, jízdní vlastnosti má horší, vibrace taky, ale především š120 když je v pořádku, tak má poměrně lehké ovládací síly a slušnou odezvu na povely... Žigul je po úpravách původního Fiatu na přežití v jejich podmínkách takový zrychlený traktor.... A italové to věděli že to není nic moc a proto jej dříve než u nich bylo zvykem nahradili typem 128, který byl vynikající...
Žigul na sněhu ale není propadák, pokud nešetříš na pneumatikách, což je chyba kterou ty děláš pořád...
Kvalitní zimní pneumatiky naučily š120 na sněhu zatáčet i jinak než záměrně vyvolaným smykem a žiguly vyjíždět libovolná stoupání i bez pytle kamení v kufru...
Kolo Ukrajina? Neskutečný sráč... To fungovalo když jsi záhy po zakoupení vyměnil všechna ložiska.... Tys je patrně nekupoval nové, takže tyto kejkle absolvoval někdo před tebou.... I válečná čezeta je lepší kolo... jede snáz a přesto ne pomaleji a když to pustíš z kopce fofrem tak je ovladatelné normálně, nikoli s vypětím sil a potem na čele...
Naposledy editováno 12.03.2020 08:03:33
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 12.03.2020 16:27:29
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Zednické řemeslo bohužel neovládám, i proto mám doteď rozkopanou koupelnu, odkud jsem řemeslníka vyrazil poté, co jsem jej nechal 2x sundat obloženou zeď, kdy jednou byla celá křivě (chytnul se mamlas od podlahy, ale v místě šikmé plochy sprcháče, podruhé zas nenavazovaly spáry.. Nakonec jsem alespoň sprcháč obložil jakš-takš sám, a vůbec mě to nebavilo. V druhé půlce koupelny je potřeba srovnat zdi, a to já prostě neumim, a nechci se do toho pouštět, a tahat sem dalšího řemeslníka, abych se s ním pak hádal se mi taky nechce. Uvidíme časem, možná se někdo schopný najde. Já se držím svého kopyta a dělám alespoň elektriku doma pořádně, protože to umim.
edit - Se zedníkama mám taky zkušenost.... poté co domluvenej zedník jednou přišel a třikrát ne tak jsem dodělal opravy baráku sám i s verandou a schodama a štukama, letní kuchyň jsem dělal pak celou sám... on se to člověk holt naučí když není zbytí, chce to mít hotový do konce léta a ne čekat napřesrok nebo na zimu až nebudou mít špachtloni co na práci
Naposledy editováno 13.03.2020 10:38:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bimbam: Joo, myslím že umím celkem dost věcí, ale zedničinu moc ne. Jo, umíchat beton a zabetonovat venku základ pro návěstidlo, to umim. Také si troufnu postavit si v dílně příčku. Ale koupelna je můj strašák z více důvodů. Zaprvé je malá a hodně členitá, má možná 6m2, je tam jen sprcháč (bezbariérovej, obkládanej se žlábkem), pračka, záchod a malé umyvadélko, nic víc. Dřív tam byla vana a umyvadlo, pračka se tam skoro nevešla a záchod byl na schodech na půdu (resp pod schodama, takže když člověk šel z půdy, šlápnul do mísy). Tenhlencten řemeslník co mi tam dělal "srovnal zdi" zelenym polystyrenem, ale naprosto prasácky. Pak na to dával obklady. Udělal asi čtvrtku koupelny, a pak jsem jej vyrazil, protože jsem nakonec stejně předělával sám půlku jeho práce. Jenže v tu dobu nebylo kde se mejt, v práci to už nešlo neb nedaleké nádraží, kam jsme po práci na koupelně jezdili do sprchy zbořili, navíc byl prosinec, takže jsem rychle dodělal alespoň sprcháč, většinu podlahy, a pak už jsem z toho byl na prášky. Prej srovnané zdi. A navíc jsem zjistil, že ten mameluk ten polyš lepil ne po celé ploše, ale na pár bochánků, takže bych s chutí všechny hotové zdi zbombardoval a udělal to znovu a lépe. Takže už rok mám hotovej jen sprcháč, kterej funguje, ale zbytek je otázka... zbořit a udělat znovu a lépe, a spousta kateriálu vniveč? Dodělat, a čekat až první půlka spadne a pak vlastně stejně začít znovu? To je to nejhorší dilema, které mne celkem trápí. Obklady mi nevaděj, když jsou to rovné plochy, když zeď je hezky srovnaná, to už jsem celkem přišel jak na to, ač se s tím mrcasím desetinásobek času co profík. Ale co s tou zpraseninou co tam je?
Milan: Já to mám naopak Auta, motorky, strojařina i elektrikařina, to všechno si udělám, i vybavení mám celkem slušné. Stejně tak počítače, servery, sdělovačku... Když uz narazím na něco co nevím, zase mám spoustu kamarádů, kteří to vědí. Ale zedničina, pokryvačství, kameničina,... v tom nemám ani základy a kdykoli něco z toho vemu do rukou, slovy doktora Vlacha "všechno na mne padá".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |