kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja o rychlosti nic nepsal. Jak se teda pozna ten lepsi ridic ? A na te dalnici se teda pozna kdo to ma v ruce a kdo ne podle ceho? Koukam, ze tu je dnes opet den rychlych a zarucenych soudu
uzu to tady bylo receno..kdyz nekdo rekne cerna tak ty zarucene bila...asi tak..nech to bejt kazdej si myslime to sve1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sam dobře víš kolik nesmyslů si napsal. O tom co se snažíš naznačit, že jsem snad napsal já nechci vůbec dal psát.
Dělat ti tu divadýlko pro FiZzeRa fakt nehodlám, o nic jinýho ti nejde... Jen plácáš a relativizuješ, cokoli a jakkoli je zapotřebí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Jinak, jak se tu ti rypáci obouvaj do podvozku Volva, já nemám na XCčku standardní tlumiče, je to v nějaký 'dynamic edition' a můžu říct, že to s klasickou měkkotou od Volva nemá moc společnýho a fakt se s tím dá i trochu jet (můžu poměřovat, měl jsem 3 Volva)
Jen mě začíná trochu rozhazovat zadek, řekl bych... Už mě to několikrát koplo, tak jak to dřív nedělalo... Přecijen to má už 170tkm...
Moje zminka o volvu se tykala vylucne meziplynu pri brzdeni protoze ma pedaly na kterejch mackat jednou nohou plyn a brzdu zaroven je dost tezky, ne li nemozny. Na starym bmw to jde naopak dost dobre.
Ale obecne podvozek volvo urcite udrzi leccos, akorat je cejtit ze to je delany pro ridice ktery se do takovy situace dostanou nestastnou nahodou, a ne ze by tak chteli jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> klasika, troll... Co na to říct...
Sam dobře víš kolik nesmyslů si napsal. O tom co se snažíš naznačit, že jsem snad napsal já nechci vůbec dal psát.
Dělat ti tu divadýlko pro FiZzeRa fakt nehodlám, o nic jinýho ti nejde... Jen plácáš a relativizuješ, cokoli a jakkoli je zapotřebí...
Fakt nevim o jakych nesmyslech pises. Ja mam pocit, ze nesmysly pises ty... s tim ze se neshodnem uz jsem se smiril.
Pisu jen, zes dvakrat napsal, ze tohle uz dneska nikdo neumi. A taky, ze vetsina tech co jezdi rychle umi hovno, jako vetsina naroda. To ti vkladam do ust neco co jsi nerekl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: uzu to tady bylo receno..kdyz nekdo rekne cerna tak ty zarucene bila...asi tak..nech to bejt kazdej si myslime to sve
No tak holt se asi nedozvim, jestli jsem dobrej nebo spatnej ridic ...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kdyz melo moje volho 170tis, uz mely tlumice dost, menil jsem je ale az na cca 220tis...
Naposledy editováno 21.03.2020 21:23:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Fakt nevim o jakych nesmyslech pises. Ja mam pocit, ze nesmysly pises ty... s tim ze se neshodnem uz jsem se smiril.
Pisu jen, zes dvakrat napsal, ze tohle uz dneska nikdo neumi. A taky, ze vetsina tech co jezdi rychle umi hovno, jako vetsina naroda. To ti vkladam do ust neco co jsi nerekl?
Ano...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.03.2020 21:26:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Moje zminka o volvu se tykala vylucne meziplynu pri brzdeni protoze ma pedaly na kterejch mackat jednou nohou plyn a brzdu zaroven je dost tezky, ne li nemozny. Na starym bmw to jde naopak dost dobre.
Ale obecne podvozek volvo urcite udrzi leccos, akorat je cejtit ze to je delany pro ridice ktery se do takovy situace dostanou nestastnou nahodou, a ne ze by tak chteli jezdit.
Ty pedály musím ozkoušet, jinak to podepíšu
assassin píše: t_freedom> Nestacil jsem to editovat, nepsal jsi vetsina tech co jezdi rychle, ale hodne tech co jezdi rychle a jako vetsina naroda..
Nech to už být... Ztraceno v překladu.
Jednou bych chtěl zažít situaci v psané formě, abychom se navzájem pochopili...
Jako asi už se to stalo, ale jsou to výjimky potvrzujicí(nevím jaký) pravidlo
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.03.2020 21:34:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jo a na volvu mam taky lepsi podvozek nez maji starsi volva, mam totiz ten z mondea a to bylo kvalitou podvozku povestne
Kdyz melo moje volho 170tis, uz mely tlumice dost, menil jsem je ale az na cca 220tis...
Já tedy s Mondeem 2012 najezdil dost a na podvozek, hlavně zadní napravy jsem nadával jak špacek...
Diferák tahal za řízení jako blázen... V kombinaci s 2.2 dieselem 210HP...Auto co tě neustále nutilo řídit... Fakt ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No tak holt se asi nedozvim, jestli jsem dobrej nebo spatnej ridic ...
si uplne na hovno ridic..staci1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Ty pedály musím ozkoušet, jinak to podepíšu
Ty nemas automat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Ty pedály musím ozkoušet, jinak to podepíšu
Ono uz to asi moc nepujde na vetsine dnesnich aut, nebo aspon technikou jak to znam ja, kdy s patou na podlaze brzdis polstarkem pod palcem a meziplyn davas pravou stranou nohy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Já tedy s Mondeem 2012 najezdil dost a na podvozek, hlavně zadní napravy jsem nadával jak špacek...
Diferák tahal za řízení jako blázen... V kombinaci s 2.2 dieselem 210HP...Auto co tě neustále nutilo řídit... Fakt ne.
Ja teda nejezdil mondeem ale smaxem a na zadni naprave jsem nezaznamenal problem. Ostatne mam stejnou i na volvu. Kazdej ma holt jiny meritka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: si uplne na hovno ridic..staci
Tak to je fajn, aspon muzu jezdit rychle v desti na dalnici
Stev píše: Ono uz to asi moc nepujde na vetsine dnesnich aut, nebo aspon technikou jak to znam ja, kdy s patou na podlaze brzdis polstarkem pod palcem a meziplyn davas pravou stranou nohy.
Moje volho ma brzdu snad vic jak 5cm pred pedalem plynu, takze to v podstate nejde. Navic jsou daleko od sebe, traktor no.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Asi sem špatnej řidič,ale mě v ty třídě přišlo po 159ce Mondeo jako nejlepší ..
Jakej rok? Jak říkám, já najezdil stovky km ve 2012, s max výkonem
-tahalo to neustále za volant při přidání plynu
-zadek odskakoval a tak zvláštně se to celý houpalo(skoro jak Volvo )