Jistota je poslat to třeba k Oulehlovi, aby to vyrovnal, sundal Nikasil, převařil, obrobil zpět do válcového tvaru a dal nový Nikasil. Když to půjde dobře, mohlo byto být bez pístu tak za sedmičku ?
2 reakcí na tento příspěvek Poškozený Nikasil
Naposledy editováno 02.04.2020 07:32:34
To bílý je olej s vodou? Takhle pěkně našlehaná emulze, to jelo... Takže tam bude ještě riziko že to odnesly vačky... Vyvařit karter, nebo zátku a zalepit. Sundat nikasil, jak bylo řečeno, přehonovat a novej nikasil.
A stejně nikdo netuší, co to bude za tepla dělat...
Případně to napřed zkusit, přebrousit jak někdo psal, poskládat a zkusit jestli to bude fungovat a nepoteče... Když dobrý, tak dodělat na pěkno.
Naposledy editováno 02.04.2020 13:45:37
1 reakcí na tento příspěvek Poškozený Nikasil
Teplem bych na to nešahal, je to jen malá kulatá dírka.
1 reakcí na tento příspěvek Poškozený Nikasil
1 reakcí na tento příspěvek Poškozený Nikasil
uz jenom to, ze clovek priveze spinavou motorku na servis
Naposledy editováno 02.04.2020 10:04:59
Horší je válec, to bych zkusil sehnat rovnou nový, je to slabá stěna a bude to dělat asi bordel.
Naposledy editováno 02.04.2020 13:44:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškozený Nikasil
Kafoholik píše: ... dural se dělá zušlechtění T4/T6. To je 400° s pomalým chlazením a 600 s rychlým... myslím...
Tak nemysli. T4 a T6 jsou způsoby vytvrzování duralu, jestli se po zachlazení nechá vytvrdit přirozeně nebo uměle (v peci). Kartery nejsou dural, ale odlitek, legovaný silumin. Duraly ze před zachlazením ohřívají na 300-400°C. Tvých 600°C už je docela blízko teplotě tavení čistého hliníku (660°C), silumin má teplotu tavení 577°C ...
Proto píšu že to je lepší zazátkovat. Levnější, jednodušší a spolehlivý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškozený Nikasil
Anti píše: Jako třešnička na dortu jsem zjistil,že dodaná lišta nepasuje...
No tak protáhni závit a zkrať šroubek
Když je v oleji emulze, nebude to už chytlý na spodku? Aby mělo vůbec cenu do toho vrážet nějakou námahu. To dáš do jakžtakžrychtyku a za měsíc ti to přiveze zpátky s ojnicí v ruce a ještě bude mít kecy jakej jseš patlal.
Mě tyhle výmrdy potkávají vcelku často,už jsem si zvykl.Holt úděl "vesnického idiota",že k němu svážejí vehikly z celého okolí.Tenhle alespoň tvrdí,že má na opravu odložené peníze...
Anti píše: Mno jo,celá vložka bude deformovaná,nikasil prasknutý a zdá se že do dráhy kroužků,takže bez opravy si to tam netroufnu vrátit.Ještě uvažuji o ekonomické variantě a nechat vyrobit litinovou vložku.Samozřejmě že v motoru byla emulze.Ještě mě čeká oprav bloku-zavaření díry a vybroušení uložení vložky...Největší problém je,že tohle je Husaberg,takže absolutní nedostupnost dílů..Jako třešnička na dortu jsem zjistil,že dodaná lišta nepasuje...
No to mě poser.
1 reakcí na tento příspěvek Poškozený Nikasil
blok zalepit , ložiska to mohly přežít , otazka co na tu emulzi řekla vačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškozený Nikasil
zdenysrx6 píše: šel bych cestou litinový vložky do valce , vzhledem k ceně a životnosti tohoto stroje je nikasil hazení perel sviním
blok zalepit , ložiska to mohly přežít , otazka co na tu emulzi řekla vačka
U tohoto motoru asi vložka do válce dát nepůjde. Tento motor má vnější části válce půlené a jsou součástí karterů. Vnitřní část válce je mezi půlky vložena a má těsnění pro chladící okruh. Bohužel při výměně pístu se vždy musí půlit motor.
1 reakcí na tento příspěvek Poškozený Nikasil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškozený Nikasil
Anti píše: assassin> Myslíš,že majitel takového šrotu by to zaplatil?Ceny sice pomalu zvedám,ale i tak jsem hodně levný.Je jasné,že je v tom hodně zapálení pro věc,snaha zvítězit a soucit s majitelem
Chapu, ja to tak delal driv taky - a nemyslim, ze to je spatne, uděláš si jmeno a ziskas spoustu zkusenosti
Ale jak to zacnes delat profi tak uz musis tyhle vyhazovat jinak opravis nakou blbost a ono umre neco jineho a chodi ti to tam “reklamovat” do konce zivota...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 | Jirka010 | 0 | 7.4.2024 v 15:08 Jirka010 |
Husaberg fe 501 homologační štítek Husaberg FE 501 | tomf12 | 9 | 16.2.2021 v 15:07 Folby |
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 | Anti | 9 | 14.6.2020 v 19:36 Anti |
Husaberg fe501 2003 servisní manuál Husaberg FE 501 | Benjos | 1 | 15.12.2019 v 16:02 Kohlstein |
Volnoběžka husaberg 501 rv 2003 Husaberg FE 501 | Benjos | 3 | 14.12.2019 v 11:23 assassin |