kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
VikousS4 píše: Díky borci! samo ergonomie , 11 je větší a o 20 kg těžší, s plnou pak cca 210, motor je nejsilnější kolem 5tis., ale táhne jak lokomotiva už od 3, je dobře vyladěnej, neškube, velkej = pro mě výhoda, výbornej podvozek, super brzdy, mapy nepotřebuju, jedu jen tu nejsilnější, je to takovej vyšší a pohodlnější starej Monster, 18palec vepředu mi přijde výhodnější a zdvihy 150 lepší a vyšší než nineT scr, ale terén ne, možná polňačka,.... malej určitě obratnější, u mě byl i motorově silnější, ale kde malej končí velkej začíná....jestli bude 3kámen, tak třeba ochutnáte
Nelibi se mi vzhledově, ale ty zdvihy a velky kola z toho asi delaji na nase cesty hodne schopnej stroj
Johnny83 píše: Nechcete někdo embéčko?
https://www.sportovn.../125389-skoda-130-rs
Těch 999kw je fakt reálnejch nebo tam chybí desetinná čárka?
No, dokazu si predstavit lepe utraceny prachy...
...kolik piv, by za to mohlo byt hmm...
A jo, je tam chyba v desetinne carce...
5:20
Naposledy editováno 04.04.2020 18:25:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nn, hnus cervenej
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jaky je vas nazor mistri?
Jaka by byla koho volba?
Naposledy editováno 04.04.2020 20:10:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Najednou chceš zase 4vál?...
1078 je prej dost syrová ... Nejel jsem ji.
1090 jsem ozkoušel a jakkoli je to silný a má to perfektní brzdy a podvozek, je to furt 4vál ...
zelva0007 píše: 1078rr nebo 1090r ?
Jaky je vas nazor mistri?
Jaka by byla koho volba?
Jestli si chces pri plnym plynu striknout do gati, tak 78. 90 je takova uhlazenejsi. Problemy jsou stejny. 90 sezenes v hodne dobrym stavu, 78 bude pelech, zvlast v Cechach. Co se 90 tyce, jelo se mi lip na obyc nebo erku, vic kroutaku. RRo ma vsechno nahore.
Jak rika Assa, F4 1078 RR, to je slusnej zazitek v nejhezcim baleni..
t_freedom píše: zelva0007> ty seš taky pacient...
Najednou chceš zase 4vál?...
1078 je prej dost syrová ... Nejel jsem ji.
1090 jsem ozkoušel a jakkoli je to silný a má to perfektní brzdy a podvozek, je to furt 4vál ...
Se jen ptam ne
Na inzerci jsem totiz nasel 1078rr za dobrou cenu, tak pro to.
Ale jinak me to stale tahne k mensimu poctu valcu.
Naposledy editováno 04.04.2020 21:04:59
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
MH by sel, ale raci paulsmarta, a kdyz augustu tak prvni f4 750 se zlutym budikem do 17ti, ta je dalsi na rade. Vic nevim, bo dzekdenjels pico
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: 1078rr nebo 1090r ?
Jaky je vas nazor mistri?
Jaka by byla koho volba?
Jestli chceš jezdit a kochat se a zrychlovat,tak 1090. Fakt pohodlná rychlá mašina.
Jestli se chceš nechat masírovat a učit jezdit tak 1078. Já bych jí bral
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: A je to dulezite pro vyber motorky? Vzdyt ta tvoje taky neni neco o co by stalo zavadit pohledem a stejne jsi si ji koupil
100 lidi 101 chuti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: A je to dulezite pro vyber motorky? Vzdyt ta tvoje taky neni neco o co by stalo zavadit pohledem a stejne jsi si ji koupil
Zmulda myslel toho Duka!!!Na něho by se kouklo víc lidí A každý by se ptal co to je za Hárleje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: tu oranzovou to je jasny
Přesně!!!To je Harlejka že? ?