kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
cibus píše: strakon> Na drom se to asi podivalo, ale okruhovka je silne slovo.
padlá okruhovka, ale hlavně, vozit jsme tohle z USA? Jakej to má smysl? Buď to bude mít nějakou fakt uvěřitelnou pohádku, jinak ruce pryč. Vím, že některé reimporty aut z USA dávaly smysl (třeba Q7 si pamatuju, že si známej dovezl z USA úplně novou a po všech polatcích ušetřil cca 20% proti nákupu toho samého tady), ale toto nebude ten případ.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Attim> Nevím, nejel jsem na něm. Myslel jsem to spíš v kontextu, že když mi vydrží celej rok a bude mi pořád takhle vyhovovat jako teď (což předpokládám), tak nebudu mít potřebu měnit za jiné moto. Ale jelikož jak píšeš 'nová je dycky lepší' a abych vlastně vyměnil a přesto zároveň nevyměnil, tak to je takovej můj předběžnej plán . Už jsem si jí i nakonfiguroval
Rozumím Ale ten 1250 motor s proměnným časováním může být ten důvod, rozhodně bych to zkusil jak moc je poznat rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Rozumím Ale ten 1250 motor s proměnným časováním může být ten důvod, rozhodně bych to zkusil jak moc je poznat rozdíl.
No a proto na to vyzkoušení tak nepospíchám, aby to potom nedopadlo tak jak psal Strakoň . Plán je až na příští rok.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Rozumím Ale ten 1250 motor s proměnným časováním může být ten důvod, rozhodně bych to zkusil jak moc je poznat rozdíl.
125 A 145 nm je rozdíl a nejen ma papíře 1250 jede fakt líp
btw hele, ty vaše videa tady na m.cz, nešlo by je dávat někam, kde bude lepší lajna? Já doma nemám problém s youtube, netflix 4K apod. ale ty vaše videa se mi v HD sekají. Chápu, že je za tím nějaká ambice je mít jen u sebe, ale realita je, že to nefunguje dobře...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: 125 A 145 nm je rozdíl a nejen ma papíře 1250 jede fakt líp
Ja teda 1200 LC nejel ale proti vzduchaci je to pocitove jiny motor, vzduchac bylo potreba trochu nad 4500 ot premlouvat a on se pak nadechl a jel, 1250 ale leti do otacek hned, rekl bych ze ani tak moc necuka do strany pri pridani plynu jako stary motor a ten zatah je od nizkych otacek, i pri zatezi ve 2000 ot jede klidne. Na YT jsou videa ktere porovnavaji 1200 vs 1250 a nekteri tam rikaji ze zase takovy rozdil to neni, takze je potreba si to vyzkouset.
cibus píše: Co Rutan tlumice rizeni? Nejaka zkusenost?
nezkoumal jsem to nijak dopodrobna, takze se muzu mylit - ale muj nazor je takovej, ze s tlumicem nic nedela. co doladuje je montazka. ta cinanum moc nejde, okopiruji hlavni frezovane dily, ale ruzne distancky atd chybi nebo nesedi, protoze netusi kde maji byt namontovane a jakou maji funkci. tzn Rutan objedna tlumic s montazkou, namontuje na motorku a doladi spojovak, distancky atd tak aby to sedelo. to je to doladeni. pokud jsi schopnej neco malo dobrousit, vysoustruzit, doladit tak jsi v poho i s cinanem naprimo.
tlumic rizeni sam o sobe je docela jednoducha vec a nemelo by se tam podarit nic posrat, ale ja bych si asi cinana na motorku nedal, dokud bych ho neotevrel a nezkontroloval, ze je vse tak abych s tim byl spokojenej.
Já jsem na SD taky měnil sérii, nakonec jsem dal Hyperpro progresivní stavitelnej. Montážka sedí na 100% a jako bonus lze použít mřížku chladiče a ještě zamknout řízení, což u Powerparts tlumiče nejde (je dlouhej). Proč netuším - asi protože KTM
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ja teda 1200 LC nejel ale proti vzduchaci je to pocitove jiny motor, vzduchac bylo potreba trochu nad 4500 ot premlouvat a on se pak nadechl a jel, 1250 ale leti do otacek hned, rekl bych ze ani tak moc necuka do strany pri pridani plynu jako stary motor a ten zatah je od nizkych otacek, i pri zatezi ve 2000 ot jede klidne. Na YT jsou videa ktere porovnavaji 1200 vs 1250 a nekteri tam rikaji ze zase takovy rozdil to neni, takze je potreba si to vyzkouset.
No přijde mi, že už se tam vytrácí trochu ten boxer faktor, to charizma a je to prostě úplně moderní dvouvalcovej motor dnešní doby. Tzn, jede všude a furt Jako super práci na tom udělali, že to není poznat ta válečná konstrukce, to jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: No přijde mi, že už se tam vytrácí trochu ten boxer faktor, to charizma a je to prostě úplně moderní dvouvalcovej motor dnešní doby. Tzn, jede všude a furt Jako super práci na tom udělali, že to není poznat ta válečná konstrukce, to jo
To už je jako u Ducati. Chtějí z toho udělat dobrou motorku, tak musí odstranit všechno původní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše:
Karanténa jde přežít .Dneska brzy,spojka a ještě to se sousedem rozebirame
No vidíš, ještě volant a ps4 a můžeme si dát po síti závod