Co mě zaráží, jsou první dvě planžety co příjdou nejblíž k ventilu - 0.15x13 a 0.10x9. Za prvý v balení vůbec nejsou, a za druhý ta 13mm plně nezakryje tělo ventilu (viz fotky). Není to chyba? Nejsem odborník, ale přeci když zůstanou ty porty na ventilu z půlky odkrytý, tak to nemůže fungovat ne?
Podařilo se mi sehnat tabulku z doby, kdy ještě racetech dával odstupňovanou škálu nastavení , a všechny začínají planžetou 17mm, která krásně pasuje na tělo ventilu. To mi přijde logický
Máte s tím někdo zkušenosti? Ty chybějící planžety není problém u nás sehnat, ale nepřipadá mi to tak správně
Ideál bude péro kde nemusíš mít moc nebo málo nastavenýho předpětí, pak víš že jsi + - kde chceš být.
2 reakcí na tento příspěvek Instalace kitu vidlic Racetech
assasin - no, já sem v tomhle taky kopyto. možná něco málo vycítím, ale to je tak špička ledovce. nicméně selským rozumem - teď když sednu na motorku, tak se zadek zanoří víc, jak předek. ta pružina je určitě slabá. ve předu sou teď silnější pružiny, a je cítit že to není v rovnováze
měl bys kontakt na toho člověka, co dělal centrál stevovi?
Naposledy editováno 28.03.2020 21:54:56
Martin.z.brna píše: kocandak - ahaaa, to mě nenapadlo. já myslel, že to kopnutí je prostě moc velkej damping, kdy ten tlumič hrb prostě nepohltí a pošle ho dál. respektive ono to asi může být i to. kolo ale nenadskakuje, pocit ztráty trakce nemám. vyzkouším menší předpětí a uvídím, co to udělá. díky za nápad
assasin - no, já sem v tomhle taky kopyto. možná něco málo vycítím, ale to je tak špička ledovce. nicméně selským rozumem - teď když sednu na motorku, tak se zadek zanoří víc, jak předek. ta pružina je určitě slabá. ve předu sou teď silnější pružiny, a je cítit že to není v rovnováze
měl bys kontakt na toho člověka, co dělal centrál stevovi?
myslim, ze to bylo z UK, nejakdo kdo se primo specializuje na firestormy...
problem je, ze vetsina profiku se do tohodle nepohrne a kdyz uz se do toho z nakyho duvodu pusti tak to bude stat balik - je to x hodin skladani a testovani tlumice na shock dynu atd... nejlepsi je tohle okopirovat od nekoho kdo si tim prosel a dospel k nejakymu vysledku. nebo teda z meho pohledu je jeste jedno leps reseni - nechat si udelat od nektereho mensiho vyrobce tlumic na miru. oni vi jake krivky utlumu tam maji byt na jaky styl jezdeni, namodeluji si prepakovani - progresi a tlumic seskladaj podle softu kterej pro svoje tlumice maj. sice za takovej tlumic das 20+ ale je to dost mozna nejlepsi pomer cena/vysledek
chapu, ze uz ses vydal ekonomctijsi cestou a hlavne uz jsi napul cesty k finishi...
ja duveruju anglanum, nechal bych si udelat tlumic u nitronu, ktechu apod....
wilbers muze byt alternativa...
edit: nez jsem to splacal, tak uz to stev napsal
Naposledy editováno 28.03.2020 21:59:48
2 reakcí na tento příspěvek Instalace kitu vidlic Racetech
vyspím se na to, zítra uvidíme
Martin.z.brna píše: no ty krávo :D oukej, moje vfro rv 99 v dnešní hodnotě tak 50k když budu optimistickej, vy mi dáváte borci :D
vyspím se na to, zítra uvidíme
V téhle konfiguraci kterou si začal je ta pravděpodobnost ze to vefro budeš chtít prodat poměrně malá....vytunit a nechat je asi základ
no, doufal jsem, že bude stačit výměna toho centrálu z fireblada - z toho jsem trochu sklamanej. Ale našel sem v Brně firmu vangelas racing, nabízejí servis tlumičů a v nabídce mají i přeplanžetování, tak je zkusím oslovit a uvidím
výměna pružiny bude asi nutnost, Assasine ses nabízel s nějakýma tipama? :) stahováky na pružiny mám, tak pokud jde rozebrat v domácích podmínkách..
Naposledy editováno 31.03.2020 20:57:38
1 reakcí na tento příspěvek Instalace kitu vidlic Racetech
Jinak sem to konečně projel, seřídil sem vidle tak, aby měli stejnej sag jako centrál s menším předpětím (+-50mm).
To je úplně jiná motorka! Dneska sem z té jízdy měl poprvé od začátku úprav podvozku radost! Motorka vyrovnaná jako celek, jelo se mi mnohem líp (a mnohem rychleji) hlavně na rozbité silnici. Brzdění je taky super, motorka u toho nechodí na dorazy a mám pocit, že mám ještě velký rezervy v síle na páku, kterou si můžu dovolit.
Dám tomu ještě čas a kilometry, hlavně až bude trochu tepleji tak uvidím.. S novými poznatky z jízdy si myslím, že s tvrdší pružinou na centrálu bych mohl nastavit sag těch 35mm na vidlích i na centrálu, motorka by byla vyrovnaná a centrál by neměl ten tvrdej pocit, kterým na mě působil když sem měl předpětí skoro naplno. Přemýšlím nad tím správně? Nebo je takovej sag pro můj styl ježdění (nejsem žádnej střelec, preferuju spíš pohodlí) v pohodě a můžu to uzavřít?
Naposledy editováno 03.04.2020 20:47:27
E: ale pruziny mam na svoji vahu vpredu i vzadu, to dela proces trochu jednodussi protoze to neresim
Naposledy editováno 03.04.2020 21:45:14
2 reakcí na tento příspěvek Instalace kitu vidlic Racetech
překvapuje mě, že zas tak moc lidí ten podvozek neřeší. když do toho člověk trochu investuje, je to nebe a dudy oproti základu kterej stojí u spousty motorek za hovno. krásnej příklad je bandit 600 rv 2000, kterej měl kamarád u mě v garáži - ta motorka měla z fabriky tak měkký pružiny, že jenom s jezdcem šla do 2/3 zdvihu na místě.
jsou na tom novější motorky líp? nebo se na podvozku šetří pořád
static - bez pilota - 20-25mm vpredu a 10-15 vzadu
ja mel v serii taky ve vidlicich pruziny nekde kolem 0,75 a daval jsem 1,0 - ale cil bylo spis vic okruhove nastaveni.
co se podvozku novejsich motorek tyka - je to porad stejne, levne motorky - levne komponenty, drahe motorky - drahe komponenty.
treba tlumice MT07 jsou stejne osizene jako u bandita, sv650 apod… vidlice bez kartridze atd
2 reakcí na tento příspěvek Instalace kitu vidlic Racetech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace kitu vidlic Racetech
Já teda objevil jen konverzi předek komplet tzn vidlice, kolo, třmeny z Fireblade 06 taky zajímavý i vzhledem cena kolem 20-25t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace kitu vidlic Racetech
A celej predek znamena i jiny riditka, mozna lanka, a hned je to o par tisic vic. Dalsi vec je riziko v jakym stavu ten predek bude. Muze bejt hnutej nebo zralej na repas.
Naposledy editováno 17.06.2020 20:46:56
Akorat nevim jestli jsou bryle stejny nebo by bylo treba hnout s vykresem, ale prinejhorsim by se jen upravila delka osy a pouzily horni bryle z vtr.
Naposledy editováno 17.06.2020 20:56:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace kitu vidlic Racetech
Staci pohlidat celkovou delku vidlic a idealne podobny offset v brylich, a da se tam dat spousta vidli. Na vtr uz sem videl zx10, gsxr, ruzny cbr, vtr sp, rsv, kombinace zx10 vidle a cbr bryli ... All balls dela konverzni sady lozisek do bryli.
Realna cena cely upravy je ale spis ke 40 nez k 25.
2 reakcí na tento příspěvek Instalace kitu vidlic Racetech
Oproti streetu je teď vfro žehlička jako prase, nesrovnatelný. Až si říkám, že budu muset trochu přitvrdit kompresi v zadu, a až budu dělat olej ve vidlích, tak přihodím podložku na rebound - mám z toho předku trochu takovej "gumovej jojo" pocit.. Jinak su hepy jak dva grepy, pružina v zadu by se sice tvrdší šikla, tak uvidíme časem..
celkově tyhle úpravy doporučuju, je až k nevíře, jakej shit na ty motorky ve fabrice montujou, a o kolik se dokáže ta motorka chovat líp..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace kitu vidlic Racetech
Dalsi krok kterej je dost znat jsou ty novy spodni bryle, ale uprimne myslim ze dneska uz by byly drazsi.
e: kdyz nad tim premyslim stelovani komprese mit f3 nebude, to by musely bejt jiny spodky aby to slo.
Naposledy editováno 24.07.2021 13:20:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace kitu vidlic Racetech
Streeta jsem chtěl v Rku kvůli podvozku, měl by být lepší oproti sérii. Občas mi přijde tvrdší, ale je to asi charakterem motorky jako takové. Uvidíme, až budu mít najetý trochu víc a taky až se v tom nastavení pohrabu :D
Stev> do toho předku už asi moc hrabat nebudu, tam su celkem spokojenej. I když - co přesně je blbě na těch původních brýlích? Není to, proč se mi zdá teď předek trochu gumovej - že se ty brýle kroutí?
Ale tvuj konkretni pripad si netroufam takhle soudit, tam bych to spis videl na nastaveni. Bryle se poznaj az po vymene ze je to lepsi, ale do ty doby nemas pocit ze je neco spatne ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |