Mě by spíš zajímalo, jak to řešíte Vy, co máte motorku, na kterou se nevleze žádná opravná sada. Nemůžete s sebou vozit kompresor a jiný věci, který Vám pomůžou opravit píchlou pneu.
Máte:
- pojištění s asistencí (jestli vůbec je)?
- někoho v záloze s vozíkem?
- kašlete na to? Až se to stane budu to nějak řešit?
- ???
Sám přemýšlím, co proto můžu udělat, ale nic mě nenapadá a nechci zůstat někde trčet.
Valník co bych měl k dispozici není vhodnej pro přepravu motorky a gumu si na cestě nevyměním.
Leda si tu opravnou sadu koupit domu a v případě potřeby mi žena udělá servisní vůz
Díky za Vaše zkušenosti.
Jsem zvědav, jak to řeší kluci na supersportech a tak
1 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava
1 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava
www.novelmoto.cz/Opravna-moto-sada-bezdusovych-pneu-kompletni-knoty-bombicky-prislusenstvi-d8443.htm
www.novelmoto.cz/Antipich-Sprej-na-opravu-pneu-Motul-P3-300ml-d2061.htm
Za posledních 10 roků jednou vrták na lesní cestě, dojel jsem s tím domů a zjisti to až příští den.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava
kratkej01 píše: Za posledních 10 roků jednou vrták na lesní cestě, dojel jsem s tím domů a zjisti to až příští den.
Zbytecne me nerozciluj. Ja, kurva, kazdej rok. Letos jsem zacal opravdu brzo.
https://i.imgur.com/puK2Do4.jpg
Já to mám na Stromovi kam dát,takže pod sedadlem vozím knoty s bombičkou stále,když jedem někam dál,tak beru ještě kompresor s tou tekutinou a celoročně mám asistenční služby pro sichr. Páč je člověk může potřebovat nejen kvůli defektu
1 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava
Jako, na co odtah? Sada s knoty na bezdušáky nebo lepení nebo duše vždycky uveze. Na větší moto se uveze i kompresor 12V, ale stačí i pumpička větší na kola, přivázaná k podsedlovce zevnitř páskama, komu se nevleze, spolu s montpákama pokud mám duši. .
Ty bombičky se moc neoplatí, protože když se to jednou nepovede, skončíš na prázdné a nemáš čím to zopakovat.
Bezdušák zazátkuješ a nafoukneš i tou pumpou tak za 20 minut, v klidu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava
Navíc u mě například nejde zadní kolo kvůli velkému blatníku vyndat bez toho, aby se motorka zvedla do vysky nebo postavila u nějaký ďoury. Opravdu nic, s čím bych se chtěl srát někde venku bez zázemí.
1 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava
Ještě jednou diky za normalni odpovedi... Většině z Vas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava
Z tohoto pohledu je bezduš jednoduší, ta sada vejde do kapsy, pokud tedy nemáš ten kompresorek, což není vyloženě nutný. Já to mám narvaný vzadu ve škvíře mezi podsedlovkou a plastama.
A jinak, vidím krásnou nádhernou motorku
Ten trend všechno řešit odtahem je všude, i u cyklistů, takže nic neříkám, jen mi přijde divnej no.... A prakticky, když píchnu někde v maďarsku , tak mi přijde snazší tam dát knot a za 20 minut pokračovat v kochání, než se někde zlobit s telefonováním a čekat dobu než se někdo pohne a tak... Partička si zatím dá cigáro a jede se.
2 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava
Líbí se mi na tom, že oprava těmi hříbky je trvalá, ne jen na dojetí. A kompresor se dá použít i normálně, když je potřeba, má i budík. Což se třeba může hodit, když v Rumunsku do terénu trochu upustíš kola, aby to líp fungovalo, a pak to chceš dofouknout.
Bombičky moc nemusím, pokud se ti nepovede oprava a trochu ti to uchází, nebo to prostě blbě použiješ ( neděláš to denně ), tak dojdou a hotovo... Pumpička nebo kompresor je jistota.
Mlíko ve spreji je jen na chvíli a ne vždy to zafunguje, navíc pak je to hrozně zasviněný vevnitř. A kolo je nevyvážené , většinou. Moc mu nevěřím, a ten sprej se snadno prorazí a pak ten bordel je veselej, viděl jsem to v kufru jednoho auta, to nechceš...
Klasický knoty s jehlou jsou lepší, ale i u nich se píše že jsou jen na dojetí a pak nechat v servisu nahradit hříbkem ( což nedělám, zatím to vždy vydrželo, ale neměl jsem větší díru) .
Naposledy editováno 22.04.2020 13:40:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava
Tady , akorát bez kompresoru, s bombičkou:
Naposledy editováno 22.04.2020 15:06:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava
Mě na dušových pneu hlavně sere, že furt ucházej. Obě motorky, zahradní kolečko, kočárek. Všechno, co má duše, musím tak jednou za měsíc dofukovat, zatímco bezdušovku jednou za rok zkontroluješ, výmrd.
A v kastlíku vozím sadu na opravu lanek bowdenu. Pneuservis je na každým rohu, pokud zrovna není víkend, ale prdlý lanko spojky, plynu, brzdy, to je větší průser. Už mě dvakrát zachránila (spojka a přední brzda).
Redguy píše: Kafoholik> Díky
Mě na dušových pneu hlavně sere, že furt ucházej. Obě motorky, zahradní kolečko, kočárek. Všechno, co má duše, musím tak jednou za měsíc dofukovat, zatímco bezdušovku jednou za rok zkontroluješ, výmrd.
A v kastlíku vozím sadu na opravu lanek bowdenu. Pneuservis je na každým rohu, pokud zrovna není víkend, ale prdlý lanko spojky, plynu, brzdy, to je větší průser. Už mě dvakrát zachránila (spojka a přední brzda).
Nojo, ty duše jsou takový. Je s nima někdy pakárna, hned to skřípneš, nebo nipl projde páskou, zouvat se to musí, fleky drží jak kdy... Ale to k těm starým strojům patří. A nebo endurům. Chce to zkusit nějakou značkovou duši na tu motorku, protože to dneska dělá kdekdo a je to jak píšeš. Kvalita je všelijaká a uchází to. Dělám ve fabrice na kola a to je krásně vidět, drží jen Continental nebo Schwalbe, zbytek je za čtvrt roku prázdnej na ráfky, když to je ve skladě.
A ty lanka, to je taky sranda. Na to jsme používali M6 matku. Ne kalenou, měkkou. Strčit lanko a rozklepat ji kladívkem do tvaru... Případně to štípačkama zapucovat, aby se to vešlo do páčky. Protože ty válečky se šroubkem rády klouzaly a moc to nedrželo... A plynový mě jeden mazák starej kdysi ukázal totéž, akorát že měl kousek trubičky z brzdy od auta.
Ale zas vozit kladívko, nebo Knipex kleště na matice - ty jsou ale fajn i na matky kol a podobně. Až na tu cenu
www.bohemiabike.cz/e-shop/garaz-a-dilna+c37/sada-na-opravu-defektu-pneumatiky-stop-go+p11143.htm
Taky komprezór.
1 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava
V nějaké debatě někdo psal,že vozí samořezky různých rozměrů a kompresor. Když píchne,narve tam samořezku a dojede si do pneuservisu Jó co by né...taky je to řešení
Knoty i sračka ve flašce jsou stejně jen provizorní opravy na dojetí do servisu. Někdo ty knoty nechá jako hotovou opravu,ale já bych měl strach. Podlepený,zavulkanizovaný hříbek je jistota
krokoš píše: Čau, nepanikár , na súčasných moto pneu sa dá jazdiť aj na prázdnych, teda po defekte. Majú hrubšie bočnice, nie ako niekedy pred sto rokmi. Dokonca aj crosové pneu, ak sú schválené na cestnú prevádzku, čo už je väčšina c gúm, majú tie bočnice pevné. Normálne na tom sa dá jazdiť, dôjdeš do pneuservisu, alebo domov. trčať nebudeš nikde, síce naložený a s botôžkom neviem som neskúšal ale sólo bez problémov.
Absolutní nesmysl.
Jo a na knotu mám najeto asi 3000 km a drží jako bejk. Gumy jsou ale už jen na cca 30% životnosti, tak to už dojezdim. U zánovní gumy bych to nechal opravit v servisu pořádně.