1 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
2 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
Kdo sváří ve výrobě nějakou dobu ta se to musí naučit i kdyby byl na jedno voko slepej a měl jenom jednu ruku.
3 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
kratkej01 píše: To si snad někdo dělá prdel, na takhle posvářeným železe bych se bál že se to pode mnou za jízdy rozpadne, ani za darmo.
Kdo sváří ve výrobě nějakou dobu ta se to musí naučit i kdyby byl na jedno voko slepej a měl jenom jednu ruku.
Jinak ty sváry na tý Jawině jsou tak moc špatný až se divím tomu, že to vůbec pustil někdo z fabriky. Vše schované pod hromadou barvy.... fuj hnus
1 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
Capt.Orr píše: Nechcu té nové Jawě nějak moc lichotit, ale podle fotek je to teda mrdka strašná. Z STK není nutno mít obavy, tohle nemůže do první STK dožít v jednom kuse. Možná je to i záměr - udělat to tak, aby případný majitel nepřežil a netahal se pozdějc s fabrikou o prachy.
1 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
Teď mi napadlo - jak tehdy mydlili v Týnci ty podivnosti Jawa Bizon 650 (Rotax), tak když si to někdo dost bláznivý objednal a nebylo zbytí, vařila výfuky (takový ten dvoj nad sebou), snad i účetní. A podle toho to vypadalo.
TAK MI NAPADLO, JESTLI TÝNEČTÍ SPOLU S NÁRODNÍ ZNAČKOU NEPRODALI INDŮM I TU ÚČETNÍ = NA SVAŘOVÁNÍ TRADICE JE TRADICE
Naposledy editováno 24.04.2020 21:15:12
1 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Indická Jawa za hubičku (:
dave-lister píše: Za tu cenu se dají koupit mnohem lepší motorky. Třeba Yamaha MT-07. Tohle nikdo duševně zdravý nemůže koupit.
Tak, reálné je kolem kila, pokud sériové kusy budou vypadat normálně. Ten vzorek kdoví co je zač, to bych asi neřešil.
Tady bude ten aspekt trhu, kdy pro nostalgiky je i kilo někdy dost, protože za kilo se pořídí pěkný funkční originál... O 180 litrech se ani nebavim,
A pro mladý, kterým už je fuk ten retro kabát? Honda CB 500X je za 167...? Nejak. V strom 650 cca 210 stary model se dá sehnat. Milion motorek pod dvě kila, od všech japonskych značek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Indická Jawa za hubičku (:
O číně jsem tady taky četl bláboly a prodává se a nekupují to jen mladý .
že je u nás po verglech sháňka a že za 30 tisíc by to sem mohli vozit.
Koupilo by si to stejných sto lidí, kteří by si údajně koupili indickou třístovku, kdyby stála 100 tisíc. Leda prd, nic nebude. Současná cenovka od indiánů je nastavená tak, aby to vlastně nikdo nechtěl a po markentingovém průzkumu řeknou, že schvalovací proces se nevyplatí.
Ten trh v reálu není forum. Největší obchodní potenciál mají 125 ccm skútry, a pak to žije rozpočtovkami , aktuálně asi nejvíc variacemi na cenduro , a pak naháče.
Kdo by chtěl obchodovat samostatně s motorkou jako je tahle, tak padne a nevstane. Musí to dotovat z rozpočtovek a doufat že s tím nebude moc průserů.
Zkušenost je taková, že je dost projektů co na výstavě a v časopisech trhají rekordy v potlesku, ale v krámě nic... Drtivá většina zákazníků kupuje rozumem. Obzvlášť u věcí co by stály víc peněz
1 reakcí na tento příspěvek Indická Jawa za hubičku (:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Indická Jawa za hubičku (:
cmiral píše: No uvidíme jak ty teorie o rozpočtové zkušenosti dopadnou, až to tady skutečně bude, ovšem snad v lepším provedení
Jojo. Ono hlavně záleží na tom kdo to bude dělat. Aby měl marketing , zázemí, nějakou síť , díly dostupný , servis. Zkušenosti , dobrý renomé. Pak se dá prodat všechno.
Podle mě to není mateřská Jawa. A už vůbec ne někdo kdo by to prodával formou výše uvedené inzerce, to je blbost .
Když bych o tom přemýšlel z pozice prodejního managera:
design je fajn, ale osloví jen malý český a možná slovenský trh. Kolik toho sem dostanu, 1000 kusů za tři roky? To si nemůžu dovolit masivní reklamu...
A když tu reklamu zaplatím, co dál, má to nějakej rozvojovej potenciál? Nebo to tu nakrmím a skončí zájem ? A pak budu 10 let držet servis... To není dobrá investice.
A nejsme v Itálii, motorka v CZ není předmět denní spotřeby. Ani skútry se u nás neberou jako matroš na olítání a zahození, což v itálii jo.
mrricardo píše: Klasika dnešní doby, bílý límečky, mítingy, brífinky, tabulky v excelu na každý hovno, dizajnéři, compjůtry, simulace ... A ve finále nejsou schopný sehnat čmouda, co umí aspoň trochu svářet a vyroběj tohle
tady prave dizajnery, kompjutry a simulace vynechali - nezaplatili by to a splacal to nakej odbornik od fochu bez nich
Kafoholik píše: Jojo. Ono hlavně záleží na tom kdo to bude dělat. Aby měl marketing , zázemí, nějakou síť , díly dostupný , servis. Zkušenosti , dobrý renomé. Pak se dá prodat všechno.
Podle mě to není mateřská Jawa. A už vůbec ne někdo kdo by to prodával formou výše uvedené inzerce, to je blbost .
Když bych o tom přemýšlel z pozice prodejního managera:
design je fajn, ale osloví jen malý český a možná slovenský trh. Kolik toho sem dostanu, 1000 kusů za tři roky? To si nemůžu dovolit masivní reklamu...
A když tu reklamu zaplatím, co dál, má to nějakej rozvojovej potenciál? Nebo to tu nakrmím a skončí zájem ? A pak budu 10 let držet servis... To není dobrá investice.
A nejsme v Itálii, motorka v CZ není předmět denní spotřeby. Ani skútry se u nás neberou jako matroš na olítání a zahození, což v itálii jo.
Asi tak. Asi jim do toho ještě skáče aktuální blbý kurz koruny, s tím většina diskutujících nepočítá. Protože sám jsem chtěl napsat, že pod 200 000,- se ve výprodeji dá sehnat starý model Moto Guzzi V7, retro jak vyšité, ale užitná hodnota i úroveň zpracování úplně jiná liga. Ale letos za ty prachy asi už nebudou, v inzerci vidím jediný kus...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Indická Jawa za hubičku (:
mrricardo píše: Klasika dnešní doby, bílý límečky, mítingy, brífinky, tabulky v excelu na každý hovno, dizajnéři, compjůtry, simulace ... A ve finále nejsou schopný sehnat čmouda, co umí aspoň trochu svářet a vyroběj tohle
No jo, toho čmouda musíš sehnat, ten se nedá namalovat do tabulky... A dle informací od kamaráda, co tam rozjížděl jednomu koncernu fabriku, běžní Indové radši chcípnou na ulici, než aby šli makat a měli se díky tomu lépe. Čest výjimkám. Co bič otrokáře zmizel... no, vyjadřoval se o nich hodně ostře.