Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
Japonci , t.j. japonští výrobci , nepovažovali "jen tak" trať TT za nejlepší = nejobtížnější test jejich závodních strojů .
Naposledy editováno 02.05.2020 11:21:17
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 02.05.2020 18:54:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
lišácky ptal po tréningu jeden z jeho soupeřů (holt anglickej humor ),
jestli už si "štrejchnul" přilbou o svodidla ...
Díky především za tu druhou fotku, Tomini, protože přesně vystihuje proč
bajkeři podnikají tu svoji *pouť *na Ostrov Man .O takových zážitcích lze na
dromech pouze snít, ale ani v Hořicích se magoři tak blízko nedostaneme
Můj doživotní zážitek přišel v obci Kirk Michael, když jezdci "lítali" cca 6 metrů od
diváků hodně nad 200km/h střídačkou levá-pravá ...
Naposledy editováno 05.05.2020 12:40:16
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
ale přiznám se, že s tím Bayle(m) si jist nejsem
Ta Parusova třináctka by mohla(?) být půllitr se žlutým podkladem, ne !?
Naposledy editováno 06.05.2020 21:14:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
MasarykuvOkruh píše: IvanDvoutakťák> Právě Bayle je ve startovce 250 uveden, naopak Hinton ne, ale ten se alespoň snadno identifikuje, protože startovky nejsou zárukou pravdivosti. Asi je ale klíčové, o jakou kubaturu se jedná. Všechno mi míří na 250, ale těžko říct.
Ale jo, je to rok 1956, 250 ccm, Bayle a Hinton. Ještě jednou jsem si to prošel a sedí to. Když prohlížíte desítky startovek, trochu se v tom člověk ztratí :)