1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
Tomino104 píše: FJRPEPA> Určitě ano a hlavně bych to nedělal kvůli penězům protože vím že peníze z renovace se mi nikdy nevrátí
Dokážeš mi to dát cenově po položkách.
ráfky, dráty, brzdy, ložiska, opískování, chromy,výfuk + koleno, sedačka,barva, linky, pneumatiky, motor, vstupní cena pincka, atd.
Tvrdíš, že určitě ano. Já tvrdím, že by jsi se za celkovou cenu pincka pod padesát tisíc dostal velice těžko a spíše je to nemožné.
Jestli tedy renovací nemyslíš, pouhé vyčistění starých dílů.
Taky jsem pár kousků renovoval a jelikož jsem hnidopich, tak jsem si zapisoval všechny položky. A tím "všechny" míním i šroubky, technické kapaliny, spotřebovaný brusný papír apod.
Problém je, že většina lidí, kteří chtějí vyčíslit cenu za renovaci si jen tak baj-voko sečtou koupené dražší díly a třeba cenu za lakování. Neuvědomí si, že to bývá tak polovina skutečně vynaložených nákladů.
Ale uznávám, že člověku neznalému, ty ceny vyráží dech - Pincek za 50.000 kč nebo teď zde v sekci bazar kývačka za 200.000 Kč
1 reakcí na tento příspěvek Berete pionýra jako veterána
Na veteránské rz se dá dát vozidlo starší 30ti let.
A co se týče pionýrské hodnoty. Měl jsem ho a to z nouze, protože na jakýkoli jiný stroj jsem prostě neměl.
Každé zboží má svého kupce a je na každým, za co utratí své prachy, ale částky v některých inzerátech jsou mimo tuhle dimenzi. Když projedu mobile.de, najdu spoustu krásných starých, zajímavých aut a motorek, ktaré bych si koupil pro radost, které jsou technicky zajímavé, krásné a mnohem levnější, než různě nabízené jawy, škodovky a žigulíky.
Českému slovu "veterán" v angličtině nejlépe odpovídá slovo "vintage".
2 reakcí na tento příspěvek Berete pionýra jako veterána
Bronto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
grooll píše: Cenovka je jasná, renovace do top stavu je drahá, mně ale daleko víc zaráží to, proč renovovat a cpát takový prachy do něčeho co má historicky a věcně cenu zhruba stejnou jako stará a rozvrzaná kadibudka Nehledě na to že nejde o žádnou raritu, nejde ani o technicky zajímavý výrobek nebo revoluční provedenení - je to to nejjednodušší a nejlevnější co šlo kdysi postavit na SPZ.
Bronto
A co všechny ty pokrokové prvky, které se na fichtlu objevili? jako například upside down vidlice nebo centrální tlumič?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
To bylo u pařeza a ta péra tam byla dvě, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Berete pionýra jako veterána
Jako veterány uznávám hlavně předválečná auta a motorky.
Nehledě na kategorie podle FIVA to má každý jinak. Nejspíš podle svého věku. Jako dítě jsem se vozil na Arielu z roku 36, v Aerovce 662 z roku 32 - tehdy v běžných vehiklech, od toho se to odvíjí.
Ceny renovací ? Pokud si někdo myslí, že pionýra zrenovuje do špičkového stavu za 20 tisíc , je na omylu. Těch 50 tisíc do renovace klidně padne. Kdo je chce dát...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
Naposledy editováno 09.11.2020 22:18:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
Jednu odpověď bych tušil: Zkrátka ho to baví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
Naposledy editováno 09.11.2020 22:18:42
1 reakcí na tento příspěvek Berete pionýra jako veterána
Naposledy editováno 13.05.2020 12:28:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
HMS píše: docent> Asi, mě jen zajímá co ho zrovna na tomto baví,to nechápu,mám třeba starou T813 protože ji považuji za top techniku pro to, na co byla určena ve své době, o Avii bych si neopřel ani kolo...
Tak, to že to Ty nechápeš, je úplně jedno... zábava naštěstí ještě není unifikovana
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
Koudy01 píše: Pionyr nema zadnou hodnotu, ale vcera jsem prodal dva. Oba do hodiny od zverejneni inzeratu a jeste se o to lidi poprali. Musel jsem inzeraty rychle smazat, aby mi furt nekdo nevolal. Cenu az na vyjimky nikdo nesmlouval. Cena 21 a 35 tisic. V puvodnim udrzovanem stavu. Zadna kompletni renovace. Takze si tu muzete tlachat jak chcete, ale Pionyr je dnes hodne horky zbozi.
Tak to jsi udělal velkou chybu za rok by jsi vydělal o deset tisíc více.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava tachometru Jawa 50/20 Pionýr | Tomid23 | 10 | 14.10.2024 v 08:10 1100Virago |
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |