Chtěl bych se zeptat na jízdní vlastnosti ve dvou + s kuframa.. jak to jede, spotřeba atd..
A ještě bych se chtěl zeptat prosim Vás, jestli náhodou tento typ za nějakých 160 tisíc není poruchový, popřípadě jestli je to ,,držák,, a takový ty klasický věci jestli se vyplatí do toho jít..
díky moc všem..
Lepší bude Honda NC 750 X. Už jen v tom, že to není čínská motorka prodávaná Italama.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Naposledy editováno 29.05.2020 09:46:57
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Navíc když si porovnas kompresní poměr , honda ho má nižší, i spotřebu. Přeloženo do řeči laika, životnost hondy bude určitě vyšší.
Ale na ježdění ve dvou bych uvažoval spíš o VStromu, protože 650 nový jsou aktuálně k sehnání pod 200. Prodejci to tlačí ze skladů, protože se čeká nástup nového modelu. To bych řekl že je dost zásadní . V Strom je držák pro dva už v pohodě a navic si drží cenu jako málo která motorka z tyhle cenový kategorie.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
osobne bych do toho nešel. Jak psali už kluci nahoře ta honda bude lepší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
tbiker píše: Za ty peníze máš CB500X od Hondy. Ta Čínská Benelli je i zadarmo drahá.
V rámci objektivity nutno vzít v potaz, co vše je v ceně Benelli, kde u Hondy je nutno dokupovat. .A rázem jsme jinde. Tím nechci říct Dej přednost Benelli, akorát to, že nestojí v konečném důsledku stejně
2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Naposledy editováno 29.05.2020 09:46:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Kohlstein píše: Zajímavé je, že zatímco v Itálii se před koronou prodávaly TRK 502 X jako o život, tady to nemá zaregistrované jediný majitel ...
?
https://www.motorkar...mp;s%5Bmodel%5D=8423
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
tbiker píše: JoskaH> Věc je taková ,že ta Honda tu Benelli přežije 5x tak si to propočti jak proděláš.
tohle tvrzeni mas nepochybne necim podlozene… treba vlakno o africe je plne dukazu o superkvalite a neznicitelnosti hondy
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Pokud jde o A2 a vysokého pilota, možná by bylo lepší variantou koupit něco výkonějšího a nechat omezit výkon na A2, dva roky to vydržet a po získání řidičáku A3 (velké A) to zase odškrtit.
Teď jsem to řešil pro syna. Koupil jsem F800 GSA - od ročníku 2017+ se to škrtí jen elektronicky, cena za škrcení je cca 1800,-, za porvrzující papír od BMW (vystavuje HelpReg na základě faktury ze servisu) si vezmou 1600,- a na úřadě zápis nových údajů za 50,-.
Jak to jede? No v jednom se to do 120 chová celkem normálně, pak tomu dochází trochu dech, maximálka je oficiálně 155 km/h. Ve dvou s kuframa to už asi bude líné, ale proti Varaderu to je samozřejmě raketa .
Naposledy editováno 14.05.2020 09:34:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
pese píše: Ta Honda je malinká, Benelli se víc hodí pro vyššího jezdce.
Nie, nehodí. Ona je celkom malá, len má na sebe kopu plastov, vďaka ktorým vyzerá mohutne, ale tie plaste zaberajú miesto, ktoré inak zaberá ten vysoký jazdec. Na CB500X som neskúšal sedieť, ani nepamätám, ale TRK502 pre vysokých nie je.To už fakt je lepšie kúpiť GS alebo ešte radšej Tigra a zaškrtiť, oba majú <= 70 kW a sú priestranné viac než dosť.
Metric píše: assassin> Ak v Benelli robia všetko tak, ako tie riadidlá, tak to sotva bude lepšie ako tie Afriky...
Nevim co myslis tima riedidlama, ale ja netvrdím, ze je benelli lepsi nez Afrika, jen me zajimalo jestli tvrzení o 5x vetsi životnosti u cb500 nez u benelli se zakládá na nejake zkusenosti s životnosti tech stroju...
Naposledy editováno 14.05.2020 10:24:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
U Hondy bych ale věřil v mnohem lepší dostupnost dílů (spotřebák, ale i něco víc, když ti motka vyskočí z rukou... ). Ještě palčivější tahle otázka bude za 10-15 let u ojetin, ale to sem teď nepatří...
Mám 194 cm, TRK mi pri skúšaní na výstave bol malý a veľmi pravdepodobne na to mala vplyv aj tá hora plastov vpredu; CB500X ich má menej, ale tú novú verziu som neskúšal, tak neviem povedať, či je dosť veľká. Celkovo sa mi zdá, že hlavne Číňania nemajú ešte celkom vychytaný dizajn a sú schopní spraviť niečo, čo je každému malé alebo veľké (alebo oboje naraz).
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Na výkone nezáleží, teraz mám Ténéré s 35 kW, mal som aj CRF 250L s cca 21 či koľko, dôležitejšie je, aby si tam mal dosť priestoru. O čom pochybujem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlavní stojan Benelli TRK 502 X | bofi | 3 | 6.6.2024 v 16:32 bofi |
Benelli trk502x - neukazuje teplotu Benelli TRK 502 X | zip.opava | 6 | 7.2.2024 v 16:36 Kubák |
Benelli trk502x - neukazuje teplotu Benelli TRK 502 X | zip.opava | 9 | 29.1.2024 v 11:45 Metric |
Benelli trk502x - neukazuje teplotu Benelli TRK 502 X | zip.opava | 1 | 27.1.2024 v 23:36 Kubák |
Vyhřívané rukojeti na Benelli TRK -... Benelli TRK 502 X | kníželucifer | 17 | 19.2.2023 v 11:47 Gahan37 |