1 reakcí na tento příspěvek Nejunivezálnější motorka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejunivezálnější motorka
1 reakcí na tento příspěvek Nejunivezálnější motorka
1 reakcí na tento příspěvek Nejunivezálnější motorka
obecně je tomu 690/701 nejlblíž - vyzkoušej a uvidíš jak moc ti ta přední 21" bude vadit, výkon i hmotnost má 690/701 lepší a sedlo není problém vyměnit nebo předělat
mě osobně 21" na silnici nevadí, zvlášť když tam mám gumy co zvládnou alespoň nějaký terén
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejunivezálnější motorka
2 reakcí na tento příspěvek Nejunivezálnější motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejunivezálnější motorka
berry78 píše: K660S> Díky .. Na kačeny jsem koukal ... ty k tomu mají blízko .. ale myslím že s těma 21 kolama to nebude tak obratné .. 690 enduro má navíc sedlo strašnou lavici ze které mě bolí prdel už od pohledu .. na tom bych daleko ject nechtěl. 790 adventure má zase suchá o 41Kg větší váhu .. to je v terénu kurva znát .. Nejlepší by byl Duke 690 .. ale na přední 17-ku bude omezený výběr enduro gumy a .. navíc má zdvih perování jen 140mm takže to bude tvrdé a v terénu nepoužitelné … xcountry má 240mm !!!
hele 690 ma oproti ostrejm motorkam, ktery maj tu “lavici”, sedlo vylozene cestovni, toho bych se fakt nebal. bude to stejny jako motardovy SMC a to je dost pohodlny a siroky. s tim kolem vepredu nevim. ale kazdy ostry enduro ma vepredu 21 a neobratny mi v terenu neprijdou, bude to spis v rukach obe ty motorky jsou podle me momentalne to nejlepsi v dany kategorii, co si muzes koupit. zkus se na tom nekde svezt, pujc si v KTM. rekl bych, ze budes hodne hodne prekvapenej, kor kdyz srovnavas s tim bavorakem. bmw ma 55 koni a KTM 690 ma 49kw v zakladu. s mapou a akrapem cca 51kw, a to uz je velkej rozdil.
a uvazovat o Duke 690 do terenu je uplne mimo, to ciste silnicni motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejunivezálnější motorka
berry78 píše: Wenca24> Nevím jestli si radši nemám koupit ještě jedno do zásoby když za něj není na trhu náhrada
Pořád ale nebylo zodpovězeno, proč potřebuješ měnit? kdyz vyhovuje všemu tak je to přeci blbost ne? Leda že by se schylovalo k velkému servisu který vyřeší pečlivé umytí, naleštění a prodej nějakému chudákovi.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejunivezálnější motorka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejunivezálnější motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejunivezálnější motorka
berry78 píše: grooll> Nechci prodávat , sem rád že ho mám .. ale už se 11 let nevyrábí a na trhu není dle mě adekvátní náhrada .
2007 je skoro nová motorka, do důchodu má ještě dalších 10 let. Pak si koupíš tu stejnou od někoho, kdo jezdí míň, a zase vydržíš 10 let. A potom už ti to bude jedno.
Jinak to ktm 690 a derivát huska mi přijde jako důstojný nástupce - je ve všem lepsi.. I na silnici s tím budeš rychlejší než s tím bavem...
Ještě mě napadá swm superdual... To má 19ku...
Edit ; jeste k ty lavici. Me treba sedlo u adv950 vylozene sralo, ty boxni hrany po 400 km cejtis jak kdyby se ti zarezavaly do stehen. Ale po 500 km to prejde , dal jsem stim na jeden zatah nejakejch 1280 km , coz jsem na zadnym cestovnim vyladenym sedle nedal
Naposledy editováno 14.05.2020 13:34:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejunivezálnější motorka
To je v píči co řešíš,jezdíš za 3 a pul litru a řešíš toto?Vzníká ti tam vúbec ten gyro
1 reakcí na tento příspěvek Nejunivezálnější motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejunivezálnější motorka
berry78 píše: Kluci ... tak už je to vyřešený .... jediná možnost :
https://adventuremot...venture-duke [/quote]
Většinu lidí, rychle přejdou choutky, na podobné přestavby záhy poté, co zjistí, skutečné, cenové relace.... já právě (se skřípěním zubů ) dokompletoval, jen dvě ostré kola, pro ADV790R a jsem na 50t....
Jinak názoru, na ovlivnění ovladatelnosti kolem 19-21" se jen usmívám ... půjč si někde, na půl dne, (ne půl hodiny), KTM790R a pak suď 21ku kolo...
A podobně to je i s posuzováním suché, papírové, hmotnosti... je to o rozložení hmoty, výšce těžiště a odladění geometrie moto... dvě sezóny jsem měl HUSQ701, teď druhou sezónu 790R a připadá mi lehčí a v off je ta zábava mnohem snazší
Naposledy editováno 14.05.2020 15:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Nejunivezálnější motorka
1 reakcí na tento příspěvek Nejunivezálnější motorka
Plus teda nevím jak tripmetr, ale rychloměr celkem proměřuje do plusu.
Naposledy editováno 14.05.2020 18:09:10
2 reakcí na tento příspěvek Nejunivezálnější motorka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sháním někoho šikovného kdo by mi v... BMW G 650 Xchallenge, BMW G 650 Xcountry, BMW G 650 ... | berry78 | 22 | 17.10.2022 v 10:42 V_i_c_i |
BMW G650 Xmoto servisne intervaly BMW G 650 Xchallenge, BMW G 650 Xcountry, BMW G 650 ... | Fopy | 2 | 8.6.2022 v 22:08 Komorerth |
BMW G650 Xmoto servisne intervaly BMW G 650 Xchallenge, BMW G 650 Xcountry, BMW G 650 ... | Fopy | 0 | 7.6.2022 v 22:49 Fopy |
vliv benzínu na výkon [1, 2, 3] BMW G 650 Xcountry | Mammoth | 62 | 11.10.2020 v 09:03 Jack77 |
Led světlo BMW G 650 Xcountry, BMW G 650 Xmoto | Mkjuman | 2 | 13.6.2020 v 20:31 ThomasDRZ |