zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pastorek asi akorát JT sprockets mě napadá dělají jak rozety tak pastorky různých rozměrů. Na jejich webu najdeš dobrý konfigurátor, kde podle moto vidíš dostupné provedení. Crf to má myslím shodné s cbr 250 i cbr 300. Na webu lze najít typové číslo a pak se to dá koupit i u nás. Někde jsem to už viděl i u nás na eshopu.
mRKEF píše: HondaOK> rozetu od Gebauera mám. Zda se ok. Jediné čeho jsem si všiml že vnitřní průměr rozety je hodně natesno na vnější průměr na kole - tedy v porovnání se sériovou rozetou. Ručně usadit nešla, musel jsem ji postupně dotahovat aby sedla na náboj. Ale nebylo to nic zlého, že bych před rozetou hrnul materiál jako dlatem. Aspoň pevně sedí a není prostor pro pohyb.
Pastorek asi akorát JT sprockets mě napadá dělají jak rozety tak pastorky různých rozměrů. Na jejich webu najdeš dobrý konfigurátor, kde podle moto vidíš dostupné provedení. Crf to má myslím shodné s cbr 250 i cbr 300. Na webu lze najít typové číslo a pak se to dá koupit i u nás. Někde jsem to už viděl i u nás na eshopu.
Plus ti pak auto elit doručí až před dveře už komplet sadu pastorek + rozeta + správně dlouhý řetěz přesně podle přání. Pokud máš známého, který kupuje víc, můžeš to navíc vzít za velkoobchodní ceny, takže mě vyjde Xkroužkový DID řetěz plus pastorek s rozetou od JT na dvojku .
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://motorky.bazo...p-pr5-250-enduro.php
Bylo za 65, super stav inzerát zmizel druhý den
Naposledy editováno 20.05.2020 05:29:34
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Otázka jak jsou ty AJP dobité, většina jich asi lítá výhradně terén. A jakou má trvanlivost v čase. Už jsem taky uvažoval, že bych ho na zkoušku pořídil .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nokia321 píše: 5 let staré zachovalé AJPéčko skoro zadarmo..
https://motorky.bazo...p-pr5-250-enduro.php
Bylo za 65, super stav inzerát zmizel druhý den
Myslím, že tam je, ale už za 80. Nebo je to jiné AJP?
Ve svých úvahách o pořízení AJP jsem si všiml, že všechny měly najeto pár tisíc. A neviděl jsem žádné PR5, co by sloužilo jako Erbeho CRF (vím, že teď má PR7).
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Keď sa k tomu pripočíta nedôvera a predsudky v neznámu značku, tak dopracovať sa ku väčším skúsenostiam je skoro nemožné. Takže predajná cena je logicky nižšia. Aj keď tomu kvalita nemusí zodpovedať.
Jednoduchšie a smerodajnejšie bude hľadať prípadné problémy s PR5. Keď niečo nefunguje alebo sa rozbije, tak ľudia skôr kričia ako keď sú spokojní.
K téme o PR5 toho moc neviem, nevidel som veľký zmysel prechádzať z CRFky na PR5ku a áno, mal som predsudky
Kohlstein píše: Myslím, že tam je, ale už za 80. Nebo je to jiné AJP?
Ve svých úvahách o pořízení AJP jsem si všiml, že všechny měly najeto pár tisíc. A neviděl jsem žádné PR5, co by sloužilo jako Erbeho CRF (vím, že teď má PR7).
Kdo má najeto kupu km ho neprodává, kamarád má už kupu let PR5, jezdí na tom v zimě, v soli, moc ji nešetří a slouží v pohodě.
Já mám na PR4 kilometrů zatím málo, ale pracuji na nápravě .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: Taky mě to celkem překvapuje, že cena tak rychle spadla. Třeba v porovnání s WR250R, které po 12 letech celkem úspěšně atakují 100 000 Kč.
WR 250R si veľmi drží cenu, skús to porovnať napríklad s CRF 250L, tie idú dolu rýchlejšie. Ďaľším faktorom je, že na PR5 sa asi v priemere jazdí viac terén ako na WR-ku.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
V crf vidím výhodu v ceně za nový stroj a to že pořád je jako nová ke koupi. Dal cena pod 80-70 si myslím taky moc už nepůjde protože konkurenčních strojů je jako šafránu. A jestli jednou zmizí z nabídky bude crf asi docela žádaná ojetina díky bitelnosti.
Ajp si myslím že bude super v terénu. Ze všech tří asi nejlepší. Tím ale zřejmě zase něco málo trati na silnici a jízdě ve dvou. Taky motor už je trochu náročnější na servis.
Co by mě zajímalo jak to ajp tahá v porovnání s Wrr. Máte někdo přímou zkušenost? Já jsem chvíli měl i Wrr a crf a ten rozdíl v odezvě motoru je velký. Ne že by Wrr jelo nějak výrazně lépe, ale je znát že u crf je asi velký setrvačník a motor se odspodu při protoceni sbírá hrozně líně. To Wrr je úplně jiná. Stačí drk do plynu a otáčky letí nahoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: Metric> Jo Wrr je podle mě snad nejlepší všestranná 250 co se v civilu dá koupit. Velmi dobře to jede, podvozek stavitelný a a pořád se na tom svezou dva lidi. K tomu všemu to neváží tunu.
V crf vidím výhodu v ceně za nový stroj a to že pořád je jako nová ke koupi. Dal cena pod 80-70 si myslím taky moc už nepůjde protože konkurenčních strojů je jako šafránu. A jestli jednou zmizí z nabídky bude crf asi docela žádaná ojetina díky bitelnosti.
Ajp si myslím že bude super v terénu. Ze všech tří asi nejlepší. Tím ale zřejmě zase něco málo trati na silnici a jízdě ve dvou. Taky motor už je trochu náročnější na servis.
Co by mě zajímalo jak to ajp tahá v porovnání s Wrr. Máte někdo přímou zkušenost? Já jsem chvíli měl i Wrr a crf a ten rozdíl v odezvě motoru je velký. Ne že by Wrr jelo nějak výrazně lépe, ale je znát že u crf je asi velký setrvačník a motor se odspodu při protoceni sbírá hrozně líně. To Wrr je úplně jiná. Stačí drk do plynu a otáčky letí nahoru.
Problém u WRR je jeho váha, 134kg, oproti 115 u PR5 a 105 u PR4. AJPčka jsou motorově dost traktoroidní, reakce je rychlá, ale výkon s otáčkami moc neroste, wrko když držíš pod krkem, tak se umí chovat vcelku hbitě, u AJP se ti nestane, že se před tebou otevře volná louka, ty tomu dáš plný knedl a letíš.
Velký rozdíl je ale v podvozku, wrr je taková hodná, ukázněná, někdy to vypadá, že si motorka jede a ty se vezeš s ní. U AJP stačí dát malý impulz a celá motorka okamžitě reaguje, je to v tomto ohledu mnohem podobnější těm ostrým. wrr ti odpustí spoustu chyb, na AJP uděláš botu a hned letíš, ale zase máš naprostou kontrolu.
AJP teď dělá řadu SR, která možná bude blíže tomu WRR, tak třeba zase bude plnohodnotný nástupce .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Koukal jsem na ty SPR 310 a 510 a nechápu ten vzduch filtr co z toho vyndal. Je to jako KN atp.. , totálně nevhodný na DIRTBIKE .
Naposledy editováno 20.05.2020 20:17:32
Čo sa týka bytelnosti, CRF moc nie je - údržbu síce prakticky nevyžaduje, ale skús ju zahodiť a uvidíš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |