Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
par roku dozadu sem jezdil na 959 na skringu, motor mi pripadal jak sestka, resp projev teho motora.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
povim pravdu ze nad tymto sem sa este nezamyslal.
ked nezabudnu pohledam vic info
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Stev píše: Ja tomu verim, u serie by to na motoru byl nesmysl, treba v jednom starym testu sportrider namerili 110 u serie, a tenhle typek uz asi vi kam sahnout aby to jelo jak ma. Coz je dost dulezity, protoze jinak muzou bejt i velky upravy festival marnosti.
Porovnani s duc neberu, jejich v2 mely litrovej vykon vzdycky slabej.
pochybuju, ze vyfukem, sanim a chipem naladena V60 se vyrovna nebo smazne 1100ccm duc.
takovy cisla co se tam pisou nenamerili ani na jednom amanu co tenkrat HKT meli..
rekl bych, ze by ten litr musel tocit tak o tisic vic aby z toho dostal tech 160ps (140 na kole) kdyby k tomu byly grafy asi by se tohle soudila snaz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
najdite si gabro racing team alebo grt na webe, fejsi ci youtube.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Graf najdes u Koldy v profilu...
Mileek píše: assassin> Vyfuk byl full akrap 2-2, ladilo se commanderem, ne cipem, airbox zaden, jen tesneni kolem nadrze, 57 nebo 60mm hrdla, sprchy, pootocene vacky...
Graf najdes u Koldy v profilu...
jo to vim, jen prave mi prijde, zegabro ma na upravene serii lepsi cisla nez kolda na amanovi… ale je mi to celkem fuk, jen mi ty cisla prijdou zvlastni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: assassin> jak sem pisal, gabro grafy ma, lebo si to sam odbrzdil na svojej brzde, chipy a mnohe ibe upravy robi sam.
najdite si gabro racing team alebo grt na webe, fejsi ci youtube.
na tech strankach jsem koukal na grafy a ma tam treba gen2 s akrapama a 118koni na kole. v te tabulce z FCB je napsano stock 120-125 ….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
primk na svojem webe ale aj na af1 ma v diskusiach hodne grafu z brzdy.
Ti_rex píše: assassin> jo len na fejsu ma hodnoty na motori pokat vim.
primk na svojem webe ale aj na af1 ma v diskusiach hodne grafu z brzdy.
jo o tom prave mluvim - z grafu co ma na webu to vypada, ze to co si daval ten screen z FB, ze jsou hodnoty na motoru… pokud to tak je, tak tam v serii neni nic moc...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Držák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 20.05.2020 19:55:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |