Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch .
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný
Svolávací akce:
Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Pepa: ahoj Franto, tak uz konecne umim ovladat motorku.
Franta: fakt se uz dokazes otocit na prvni dobrou a vyjet na obrubnik?
Pepa: to jeste ne, ale uz ji umim sparovat s mobilem a prisel jsem na figl, jak zmenit barvu podsviceni.
Spojka pri razeni za jizdy jakoby drhne packa, pritom staticke mackani bez problemu.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Mé nadšeni z teto motorky po prvních kilometrech nezná mezi. Tet se snažím přizpusobit ji ke svému obrazu nejen nastavením ale samozřejmě i doplnky ale o tom snad jindy . Tet bych se rad zeptal na zrcadleni mobilu ., Mam 2 roky starý Apple iPhone SE a piše mi to že přstroj není kompatibilni,a to jsem si myslel ze by to mělo byt bez problému. Nevíte není potřeba mít nejakou aplikaci nebo v tel. něco povolit? Prosím o radu nebo vaší zkusenost Díky.
Tady: https://youtu.be/oywJ4sN791w
Naposledy editováno 25.06.2020 16:12:06
Vcera ve Slovinsku, hitparada kontrolek (trakce + motormanagement)... to se nepovedlo + nefunkcni tempomat. Nakonec se to sice srovnalo, ale na duvere to neprida.
Vytrzene z kontextu...
Neco si na tom najel, tak asi vis... kdyz pominu ze nevim proc obcas jde blbe mackat spojka za jizdy, motor nekdy na volnobeh houpa hur nez neserizenej karburator. Tak ten software je total mimo misu, snad to casem prehrajou necim dobrym.
Hefty pohoda navolis si topeni a pamatuje si to vzdy (i po vypnuti moto, vyndani klicku) - slava.
Denni sviceni - ma to totalni alzhamry kdy se to samovolne vypina, pritom i manual rika, ze po zapnuti klicku je automatika - neni tomu tak, tak uz me to nebavi a nepouzivam to, abych to za den 3x zapinal... to me neba.
Bluetooth - nepouzivam, vlezu do menu a vypnu BT, a po vypnuti klickem si to nepamatuje ze to chci mit kurva vyple, uz jen to ze BT zbytecne bezi me sere - ale hold ikonu nechavam svitit. Puvodne jsem BT s androidem pouzival na kontakty a hudbu, ale je ten prenos zvuku tak tragickej, ze nepouzivam, odstranil jsem i vsechna naparovana zarizeni (uz jenom z duvodu, ze to zobrazovalo nesmysl hlasky o pokusech parovani).
Zasuvka USB ta vpravo u me... mam tam sice strceny kabel na dobijeni mobilu s androidem, dobiji to, ale system hondy opet musi hlasit "asi"... ze toto zarizeni nelze zrcadlit (?)... tu hlasku kdy celej displej je cernej a nevidim tedy udaje ktery chci, musim rucne odmitat sipkou zpet na ruzici. No radsi jsem dobijel pak levou zasuvkou mimo tuhle urcenou pro CarPlay. Mimochodem ta leva mi nestaci dobijet mobila, pritom to fachcilo, asi se nekde neco odjebalo... mozna jenom ta redukce co v ty cigaretovce mam na USB.
Displej nekdy ma vypadky, cca na 0,5s blikne do tmava - vypne jakoby.
Displej, uz se mi stalo ze na spodnim mam spravnej kvalt treba 4 a nahore na barevnym maji siestu a pise si stale za 2.
Tempomat, nekdy vylozene nebezpecnej, necha si libit dva jakoby rezimy...
1) Je zaply treba na 70, ty si nakonec rukou nevedomky ho dokazes polapit pod tuto mez treba 60, jakmile pustit plyn (treba kolona), on ti zacne pridavat na 70. Zkratka by ti to nemelo dovolit jit pod 70 v rezimu tempomatu, ale pritom si to necha libit.
2) Pripad 2, tempomat treba 70, konci omezeni ale nevypnes ho, chces zrychlovat, mas to ve sve prave ruce, jdes na 110, zatacka pred tebou, pustis plyn a ono ti to zrychluje, neuveritelny! Asi pul vteriny motorka pri zaklpnutym plynu zrychluje! Pritom jedes vic nez navoleny limit. Hruza.
Jeste bych pripsal jednu nesametovou vec... to jejich slavny brzdeni motorem. Sjizdel jsem sotolinovej kopec mam za to na dvojku na bublaka bez plynu cca brzdeni v mem USER2 na "offroad" mam na maximu (pouze jedna modra ze tri sviti), kolem 40km/h (respektive se mi zda ze to je ladene na kazdem kvaltu ve stejnych otackach) to skokove asi zavira klapku ve vyfuku, ten skok plus obcasny vypnuti a zase skok, neni to tak hrozny, ale domnivam se ze na blativejsim useku je to spis ke skode, takove cuknuti by mohlo skoncit i ztratou trakce, smykem a padem. To me taky na knizkach-manualech stve, proc se clovek musi domyslet cim to brzdi motorem, domnivam se klapkou jak skoro u nakladaku. Ale neni to asi nic hroznyho, kopec byl dost dlouhej, takze se to dalo studovat. A pritom dlouhym kopci jeste panovali predstavy jak pekny by to bylo si to rizene pribrzdit manualne, jo chci toho moc, je mi jasny.
PS: ten system ma navic...
Svetla mohla byt i volba na vypnuti osvetleni. Jak z duvodu ze nekde nechci byt videt, nebo potreboval jsem dobijet i pri zastaveni a jde to jen pri zapnutem klicku a to zrovna sviti svetla i kdyz nebezi motor... takze me parkrat helmuti upozornili na pumpe ze svitim a ja ze jasny, ze vim.
Kdyz jsme u tech zasuvek, v menu mohla byt i volba na rucni volbu zapnuti zasuvky i mimo zapnuty klicek + system s hlidanim, aby odstavil zasuvku pri poklesu napeti pod bezpecnou mez.
Kdyz uz to ma zabudovanou GPS (aspon jedina zminka je na strana 152 v manualu) vubec by mi nevadilo to vyuzivat soucasne s motorkou, kdy by napr. vedle hodin se ukazovala i nadmorska vyska... skoda umrtveni GPS pokud tam opravdu antena je.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Mám jinak levej přepad z airboxu plnej oleje, asi to vyleju... pravá hadice je prázdná. To taky asi v Hondě od litru nevyřešili .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
A tu hadičku s olejem najdu kde prosím abych to zkontroloval.Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
tohle ala DR BIG je teda mimo můj vkus
Origo Transalp 650 měl hodně dobré zakrytí rukou, zatím na trhu jak jsem si všiml je buď řešení od Givi nebo od Puig .
Naposledy editováno 18.07.2020 20:39:32
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Co vy? Neměli jste podobný pocit při porovnání? :)
Naposledy editováno 24.07.2020 06:30:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Spíš jsem se lekl, když jsem zastavil vedle khaki GS 1250, rázem mi Afrika přišla barevně jak od kolotočářů.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Co se týká samovolného přepínání automatiky světel tak mi to dělá to samé. Za den jsem to třeba 5x znovu přepínal aby to chodilo na auto.
Myslím že to bude soft chyba.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
- vypínání automatiky svetel 5* denně
- po zapnutí kličku zapalování naskočí na displeji nesmyslné údaje 5 * za 5000 km.
- spojka při řazení nechodí hladce.
- když nasadím boční kufry a pustím řidítka, dějí se neuvěřitelný věci.
- po 3000 km zmyzelo z nabídky ovládání mlhovek
Až odstraním těchto pár nedostatků, bude to super stroj.
Přímo odkaz na graf...
Graf je to suprovej, nemá ani označený osy, předpokládám vodorovně otáčky a svisle výkon v kW... Jen tam nevidím těch 75kW ani při 100% otevření klapky. Ale možná blbě koukám.
Naposledy editováno 23.08.2020 02:09:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Automat v SUV motocyklu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Deadman | 17 | 20.9.2024 v 00:04 assassin |
Android Auto - padání komunikace Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Rosta75 | 6 | 19.9.2024 v 19:55 LuigiCB1300 |
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 14 | 13.9.2024 v 11:45 Rosta75 |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 18:33 Zdenekkkkk |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 16:11 Juraj22 |