kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: Zdar,
tak jsem to konečně našel. I toto se může na italském křápu stát. (jsou to fakt v některých věcech odfláknuté stroje). Sice se mi to nechce vypisovat, ale tak asi by to mohlo v budoucnu někomu pomoct...
Jak asi někteří víte, na VDW jsem nedojel a skončil v půli cesty. Už minulý rok mi to někdy zablblo, jako že motor při jízdě chcípl, a když jsem zastavil, po chvilce zase šel nahodit. Zdálo se mi, že relátka pod sedlem nějak nenormálně srší při zapnutí klíčku. Pojistky byly před jízdou na VDW v pořádku, všechny byly po zimě vytaženy, kontakty prostříkány, prostě údržba.
Nicméně v pátek jsem to vytlačil ven, jakože start a nic. Po chvilce cca 2 min už šel motor nastartovat. Už jsem začal zuřit. Sundal jsem proto sedlo (kde jsou všechny relátka a pojistky) a klepl jemně prstem při nastartovaném motoru do pojistkové skříňky. Motor najednou chcípl. Sranda co?
Tak začalo hledání v kabelech. Neustálé zapínání klíčku a zkoušet. Jednou čerpadlo zabzučelo, jednou ne. No nakonec jsem zjistil, že čtvrtá pojistka, která napájí palivovou pumpu byla sice nepropálená, ale výměnou za novou najednou sršení relátek skončilo. Prostě nebyla vypálená, ale už nevedla asi úplně proud tak, jak by měla. Sváděl jsem to na její stáří.
Tak se dostavila radost jak jsem na to přišel, že to už funguje. Už ji mám zase svini jednu italskou rád........Jenže..... pojistky jsou přece pojistky, že?.....
Dělal jsem v sobotu desmo servis. Vše proběhlo OK. A měl jsem už dlouhou dobu nachystaný palivový filtr, že jej jako preventivně někdy vyměním. Byl tam už roky od novoty No a když byla nádrž dole, tak si říkal, že to udělám právě teď. Vymontuji přírubu ven, běžná demontáž starého filtru za nový a najednou těsně před namontováním zpět do nádrže jsem si všimnul, že na jednom červeném drátku od palivového čerpadla je obnažená izolace. Jen tak slabě. A NAJEDNOU CELÁ STORY Z TOU POJISTKOU ZAPADLA DO SEBE. Na přiložené fotce to jde vidět.
Při neustálém šplouchání benzínu v nádrži při jízdě si červený drátek za ty roky proťukal svou izolaci o hranu palivového filtru (proto nešla třeba nastartovat ihned po vytlačení motorky ven, když šplouchalo v nádrži a drátek se dotýkal ukostřeného kovového palivového filtru), tím docházelo k mini-zkratům (v nádrži plné paliva , to samozřejmě přetěžovalo pojistku a sršely ty relátka. To oblbovalo jednotku a čerpadlo při jízdě.
Takže žádné relátka, žádné pojistky, ale lajdáctví italsko - českých inženýrů (pumpa je made in Czech Rep.). A stačilo to jen jinak stáhnou páskami, nebo jinak a lépe zabezpečit. KURVY JEDNY ITALSKÉ. Elektrické zkraty v nádrži plné benzínu........
Tak sorry za elaborát, ale kdybych neměnil preventivně palivový filtr v nádrži a nevšiml si toho, naivně bych si myslel, že to bylo starou pojistkou. A už by asi pak letěla ze skály.....Nebo já do nebe při explozi.
Tak třeba to někomu jednou pomůže.
už opraveno
ITALSKÉ STROJE JSOU KRÁSNÉ S CHARISMATEM, KTERÝ UMĚJÍ VYROBIT JEN ITALOVÉ. ALE JSOU TO TAKÉ JEN POLOTOVARY, KTERÉ SI MUSÍ ČLOVĚK UMĚT DOMA DOKOVAT K OBRAZU SVÉMU.
Hezky napsáno, díky... A taky je fajn, že ti to neblaflo.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: cibus> Ani já ne
Já strašně nutně jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Já strašně nutně jo.
Já taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: cibus> Já ho asi taky nepotřebuji. Jestli je to ještě víc jak nové Tuono,tak nevím co bych s ním dělal
hele já taky nevím co s tím takovej jezdec nejsem ani náhodou,ale strašně se mě líbí
no nic počkám až ten V4 daj do MTS
E: a jsem taky zvědavej na cenu
Naposledy editováno 22.06.2020 17:47:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: cibus> Já ho asi taky nepotřebuji. Jestli je to ještě víc jak nové Tuono,tak nevím co bych s ním dělal
Ukazoval ho né
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Ukazoval ho né
To ani nemusis to se prezentuje samo
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Toho stareho stryca jeste jednou zkusim. A tim to, co se tyce Italie, uzavru.
ty jsi neponaucitelnej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: DoktorARO> vždyť to je ideální stav, pěkná garáž, gaučík, lahváč v ruce a čučím na SF, krásně strávené chvíle
Naháče nejsou tak krásný sochy. To musi byt sbk. Jak to nema kapoty neni to ono. I ta freedomovo televize vypada ze 2km jako motorka, jen diky tomu, ze to ma celokapotaz
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V Opavě to znělo a vypadalo moc dobře