Ikdyz se to zahřeje furt jsou tam vysoký a karburátorem to neni (myslím)
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
Jak velkou máš vůli na plynu, na lanku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky
2 reakcí na tento příspěvek Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky
Zkusil bych ji odpojit a ohnout /hned za natrubkem aby byla zavřená, uvázat paskou a zkusit co se bude dít.
Jak tam visí nad tou hlavou, mohla by být proklepana. Beztak už ji někdo krátil, je nějaká napnutá...
Naposledy editováno 28.06.2020 18:23:49
2 reakcí na tento příspěvek Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky
Domča7 píše: callowsick> vede to do hlavy válce a potom do převodovky
Vytáhni tu hadičku, dej přes nátrubek pásku nebo igelit a nastrč ji přes to opatrně zpět, aby tudy nic nemohlo foukat. A pak to zkus.
Ještě prohlídni:
Pokud je karbec kopie mikuni jako má stará suzuki DR,( a že vypadá podobně), tak ještě na těle karburátoru bývá nátrubek na kterém má být gumová zátka ( kousek hadičky). Ta zátka se používá na seřizování a dá se snadno sfouknout wapkou při mytí a ztratit, pak suzuka taky takhle zlobila. Pokud bys tam našel otevřený nátrubek, tak ho zazátkuj , stačí izolačkou, nebo pak kousek hadičky a do ní naproti šroubek jako špunt.
Edit: pokud je motor blbě seřízený, otáčky většinou nelítají, prostě to jen nefunguje jak má. Pokud otáčky neřízeně samy kolísají, je tam někde falešný vzduch a směs se různě mění s otáčkami, proto to divně kolísá.
Naposledy editováno 29.06.2020 15:21:04