poraďte, jak vyčistit elektroventil přepínání rezervy. Co všechno se musí vyndat? Není potřeba předtím koupit nějaké nové těsnění? Díky moc za rady!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva
Pak teda dej ještě kdyžtak vědět jak to dopadlo... :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva
Ale díky za pomoc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva
Jinak víš co mě ještě napadlo, že ten ventil co má přitlačovat membránu je trochu zarezlej a i když ho magnet pustí a má to být zavřený, tak on se nevrátí až dokonce a ta membrána zůstaně třeba jenom 0.3 mm otevřená a už to saje jako by nic, jinak by se to ale stávat nemělo, takže jedině ho můžeš zkusit ještě rozebrat a vyčistit a pořádně rozhejbat, nebo se s tim budeš muset naučit jezdit jak to je. :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva
Mám s rezervou stejnej problém ale najedu 200km a pak bych potřeboval přepnout na reservu = takže teď nevim jestli vždycky jezdim i na reservu (ventil je stále otevřený bez ohledu na přepínač reservy)a nebo je ventil zavřený a nejde otevřít.
Po 200km tankuju tesně přes 9 litrů když jedu v klidu a asi 10,5 když ji pouštim žilou (samý předjíždění, prudký rozjezdy,zatáčky a kopce ) R.V. 1996
Jinak mam XV535 2YL r.v. 1995, jezdim jako prase, pořád na plnej kotel, pořád předjíždim, mačkam s toho prostě maximum, žere mi to tak 5.5L/100Km, na rezervu přepínam asi po 155 - 165 Km, k benzině jedu když najedu 200, maximálně 210 Km a tankuju mezi 10 - 11 Litry a dávam plnou, jestli ti to pomůže...
Jinak pokud najedeš na plnou 200 Km a vejde se ti tam 10.5 Litru, tak podle mě ti určitě všechno funguje jak má a vyjíždíš nádrž dosucha... :thmubup:
2 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - rezerva
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - rezerva
tady...
Naposledy editováno 20.07.2015 19:45:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva
Jednoduchý test ventilu rezervy (po koupi nebo i jindy) u XV 535.
1/ Nech přepínač na ON a odpoj hadičku vedoucí od ventilu k čerpadlu. Vypusť skrz ni benzín (pochopitelně nedělat s plnou!!). Až přestane téct, měl bys být na rezervě.
2/ Přepni přepínač na RES. Pokud benzín znovu poteče, je ventil OK. Pokud ne, jsou 2 možnosti
a/ ventil neotevírá
b/ ventil nedovírá a nádrž je prázdná.
V obou případech opravit.
Naposledy editováno 01.07.2020 00:07:13