Potřebuji poradit co si mam pořidit za skutra v125. Cca po 14dnech jsem vyřadil skoro vše s obsahem 125 skutr, krom
2 stroju. Yamaha X-max 125 vs Honda PCX 125 , jsou docela rozdilne ale přece v nečem podobne.
Ja bych chtěl skutra na takove to městske ježdeni + cca 2x do mesice vylet 250km tam 250km zpatky, možna i častej a sam.
Problem jsou finance na novou Yamaha X-max 125 nemam finance, ale podle toho co se oni piše je lepši na vylety pohodlnějši atd. Tak že nezbyva než se poohlednout po nějake te ojetine a doufat že ješte neco vydrži.
Druha možnost je si pořidit uplně novou Honda PCX 125 (na tu by bylo) ale stim že jeto městskej skutr a na nějake vylety neni stavenej co se tyče pohodly,( ten to nazor jsem zaujal po přečteni hromady članku) vlastni skušenost nemam.
A jsme u jadra čemu mam dat prědnost Ojete Yamaha nebo Nove Hondě. Předem děkuji za rady nazory doufam že pomužou v rozhodovani.
Honda PCX uplne bez problemu takove vylety jako napr. na Cervenohorske sedlo a zpet nebo na Kohutku atd. Dobre zajeta maximalka tachometrova tak cca 115 i se dvema habany. Pri pouziti start/stop spotreba dlouhodoba cca 1,8l/100km podle palubniho pocitace. Das kufr a stredni plexi a odveze to hromady veci i moto obleceni tam schovas pri vylete. Slusne to zvlada i dost rozbite cesty, i kdyz hure nez pokud by tam bylo sirsi kola, ale to by zase melo vliv na spotrebu. Servis mas hned za rohem v Motoparku na oboji tak nebo tak, Honda jeste pripadne v Senove nebo u Frydku-Mistku. Hlavni problem u PCX co mame my (model 2016, ale i ty predchozi) bylo citlivost na bocni vitr, nevim jestli je to u novejsiho modelu reseno lepe, ale da se na to zvyknout po case a uz ti to pak neprijde plus obecne u skutry vzduchovy filtr co je tak nizko tady v Ostrave a okoli dostava zabrat a je zapraseny mnohem drive nez je jeho servisni interval na vymenu a cistit se "neda", kdyz se budes drzet manualu vyrobce. Svicka perfektni pri vymenach v internvalu, ze by nemusela byt menena, olej je nutno dodrzovat interval vymeny zcela jiste, ale to te v prvnich dvou letech stejne donuti prodejce A 100.000km bez GO to najezdi bez mrknuti oka.
Takže je to jenom na tobě. Já vždy když řeším nový vs. ojetý, tak si vzpomenu na to, že neznám nikoho kdo by byl nespokojený s novým autem/motorkou, ale tuny těch (včetně mě), kteří se nějakým způsobem napálili u ojetiny.
I když je pravda, že na inzerátech se sem tam objeví 125 skútr s velmi malým nájezdem a zajímavou cenou, kdy předchozí majitel prostě zjistil, že je to na něj slabé, naopak zde nehrozí riziko jak u různých YBR, CBR, Varader a podobných 125 v cenové relaci 30 - 60 tisíc, které jsou vylítané mlaďochama až na morek kosti.
2 reakcí na tento příspěvek Vyber skutra 125
Ze skutrama toho moc společneho nemam ja jsem odkojenej na Jawach. Pak dlouho nic a těd mě zaujaly skutry. Manželka na to neni tak že sam. A když už sam tak ať mam pohodly Servis neřešim těch je tady habakuk..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber skutra 125
Ber to tak - k čemu skútr potřebuješ primárně ? 200km vejlety a nebo denně do práce 15km tam a zpět ? Já jsem ten druhý případ, proto vyhrál (i s ohledem na cenu) městský nmax za 81 tisíc i s kufrem. Tu dálku 100 - 250km jednou do měsíce v pohodě vydržím, ale jinak 20x do měsíce každé ráno a odpoledne mám "ten správnější stroj".
btw: mě osobně maxiskůtry XMax/Forza/Burgman v kubatůře 125 moc nedávají smysl. Jednak je to už celkem drahý (prakticky o 50% víc než PCX/nmax) dost veliký a nakonec i těžký, otázkou je pak reálná živost takového Xmaxe 125, který má 10,5kW/175kg (0,06kW/kg) proti nmaxu, který má 9kW/127kg (0,07kW/kg), čili o 16% lepší poměr výkon/hmotnost. Já osobně, až usoudím, že chci primárně opravdu pohodlně cestovat, tak teprve potom začnu řešit maxiskůtry, ale minimálně s objemem 300, protože k pohodlnýmu cestování musí také sekundovat adekvátní motor. Podle mě tato maxi 125 kategorie vznikla jen pro zaplnění díry na trhu, kdy cílovou skupinou jsou ti, co chtějí iluzi vééééééélikanské mašiny, ale mají jenom béčko řidičák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber skutra 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber skutra 125
Johny_Servis píše: Kolohnatek> Jako je pravda, že po hodině jízdy musím tak na 5 minut zastavit a protáhnout se, ale to je obecně dobrý u každý motorky, nicméně městský nmax tomu svým tvrdým sedlem dost pomůže
Ber to tak - k čemu skútr potřebuješ primárně ? 200km vejlety a nebo denně do práce 15km tam a zpět ? Já jsem ten druhý případ, proto vyhrál (i s ohledem na cenu) městský nmax za 81 tisíc i s kufrem. Tu dálku 100 - 250km jednou do měsíce v pohodě vydržím, ale jinak 20x do měsíce každé ráno a odpoledne mám "ten správnější stroj".
btw: mě osobně maxiskůtry XMax/Forza/Burgman v kubatůře 125 moc nedávají smysl. Jednak je to už celkem drahý (prakticky o 50% víc než PCX/nmax) dost veliký a nakonec i těžký, otázkou je pak reálná živost takového Xmaxe 125, který má 10,5kW/175kg (0,06kW/kg) proti nmaxu, který má 9kW/127kg (0,07kW/kg), čili o 16% lepší poměr výkon/hmotnost. Já osobně, až usoudím, že chci primárně opravdu pohodlně cestovat, tak teprve potom začnu řešit maxiskůtry, ale minimálně s objemem 300, protože k pohodlnýmu cestování musí také sekundovat adekvátní motor. Podle mě tato maxi 125 kategorie vznikla jen pro zaplnění díry na trhu, kdy cílovou skupinou jsou ti, co chtějí iluzi vééééééélikanské mašiny, ale mají jenom béčko řidičák
A teď si vem že se tu různě prodávají Čínské MaxiSkútry v téhle váhové kategorii a s motorem 6kW a to pak musí bejt jízda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber skutra 125
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
brzdové páčky Xmax 125 (2014) Yamaha X-max 125 | sirgeorge | 7 | 3.9.2024 v 18:32 Kohlstein |
Nesvítí kontrolka dálkových světel Honda PCX 125 | jirka1985k | 0 | 2.9.2024 v 10:02 jirka1985k |
Yamaha xmax 125 olej do variátoru Yamaha X-max 125 | Maper42 | 2 | 30.8.2024 v 14:03 Krautkopf |
PCX servis Praha 5 a okolí Honda PCX 125 | MarekD84 | 1 | 24.8.2024 v 21:25 MaaYa |
Trvale svítící klíček (imo) i během... Yamaha X-max 125 | Hyncic | 5 | 20.8.2024 v 17:22 Hyncic |