Co se rozdělávání týče - pokud dělá znalec posudek, tak si prostě zjistí provedení škrcení a ověří ho. U softwarového je jiné značení řídící jednotky, u sad jsou plomby, u originálů to holt asi rozebrat musí, nebo napíše "nezjištěno".
Mimochodem, mám pocit, že něco podobného tu před léty popisoval někdo přímo z fóra, že mu to taky zjišťovali. Ale jsem líný to hledat
milonovo píše: Kohlstein: Je to zase o lidech, já měl bramboru z Německa škrcenou a štítek nikde nebyl, byl k tomu nějakej certifikát a doraz na plynu, kterej jsem sundal. Přesto mám v TP 31kW místo 39 a o nějaký úpravě ani zmínka.
To je nejlepší, mít v papírech jenom ten nižší výkon a nikdo pak nemůže špekulovat. Stejně jako to mají stopětadvacítky dvoutakty. Vyrobeno s 11kW a pak se děj vůle boží Když bůh dá, je tam z ničeho nic 17 nebo 20kW.
milonovo píše: Díky, přesně tak jsem to myslel... Já chtěl asi jen říct, že bych nebyl tak přísnej. Denně potkávám lidi, který mají doklady v pořádku, jezdí klidně desetiletí a jednoduše nemají páru o základech fyziky a neumí ani trochu jezdit. A přijdou mi nebezpečnější, než někdo, kdo sice nemá úplně v pořádku papíry, ale ví co dělá. Já bych udělal něco, jako je na motorku i na auta. Akorát ne podle věku. Po dvou letech třeba jízda zručnosti, zajeď něco za nějakej čas a bez chyb a fajn, můžeš jezdit silnějším. Nedáš, smolík, budeš jezdit dál Puntem.
Ono je celkem jedno jestli ti neda prednost Punto nebo mercedes amg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové škrcení motorky
Dejw99 píše: Čadil> Za blbý dotaz to nepovažuji. Přijde mi normální se zeptat na něco co nevím nebo mě to zajímá. Co jste vy dělal ve 20ti letech mě teda opravdu nezajímá. Nevím kde bych teď měl sehnat několik milionů na barák když jsem ještě studenta a kazit si mládí svatbou taky nechci. Slušně jsem se zeptal tak jsem očekával slušné odpovědi a ne odpovědi typu "kde se v tobě berou tak blbé dotazy".
hele mám doma taky studenta /23/ nechlastá, nekouří, za d?vkama nechodí, ale má už orazítkovaný řidičák odshora dolů krom D, na svůj čas si trpělivě počkal a teď má auto a cca 6 motorek za své, tak na sobě ještě zapracuj.
1 reakcí na tento příspěvek Papírové škrcení motorky
Naposledy editováno 15.07.2020 09:55:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 | jira123 | 8 | 12.10.2022 v 16:02 jira123 |
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 | Wolfikkt | 7 | 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM |
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 | SemiBiker | 17 | 19.6.2022 v 17:23 ja1 |
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 | Mike70 | 31 | 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK |