1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
Dá se za jízdy udělat test, že v okamžiku kdy se to začne dusit, zmáčkneš za jízdy přeplavovací kolík. Pokud se to zlepší, šlo ti tam málo paliva. Pokud se to ještě zhorší, paliva je příliš a nedovírá ventil.
1100Virago píše: Taky může být přicpaná palivová cesta, takže při vyšší rychlosti, kdy roste spotřeba, nestíhá palivo dotékat do karburátoru. Takže to chce zkontrolovat průchodnost palivového kohoutu, čistotu sítka na něm (je schované v nádrži), a průchodnost nátrubku na víčku karburátoru a uzavíracího ventilu.
Dá se za jízdy udělat test, že v okamžiku kdy se to začne dusit, zmáčkneš za jízdy přeplavovací kolík. Pokud se to zlepší, šlo ti tam málo paliva. Pokud se to ještě zhorší, paliva je příliš a nedovírá ventil.
Pokud tam jde málo paliva z důvodu ucpaného sítka nebo kohoutu v nádrži, tak zmáčknutí přeplavovacího kolíku tam za jízdy žádné palivo nepřidá.
Naposledy editováno 30.07.2020 08:19:14
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
Vyčisti karburátor a nastav jehlu dle doporučení.
Co svíce, jakou má barvu? Je suchá nebo mokrá?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
Ale nepovídej, to je nějaká novinka. Takže čím víc ucpanej, tím líp to pojede.
Naposledy editováno 30.07.2020 15:26:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
Krovak píše: FJRPEPA> Má smysl to tu zasírat?
Zasírat jsi to začal Ty, Když jsem dal radu, že to může být i zakarbonovaným výfukem, na čež jsi nesmyslně odepsal, že bez výfuku to nepojede vůbec
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
Asi je nejlepší vyhodit karbec - to je hned a dát ho lázně vyčistit ultrazvukem na delší dobu. To jediné je na karburátory nejlepší a hlavně se nic neponičí. Určitě najdeš někoho kdo ultrazvukouvou čističku má. Něco mu za to dej a pak uvidíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
FJRPEPA píše: Zasírat jsi to začal Ty, Když jsem dal radu, že to může být i zakarbonovaným výfukem, na čež jsi nesmyslně odepsal, že bez výfuku to nepojede vůbec
Ojoj, upravujeme skutečnosti? Ty mu dal radu, jezdit bez výfuku, ne zkontrolovat, jestli není zakarbonovanej. Takže tvrdíš, že můj výrok, že 50ccm dvoutakt bez výfuku skutečně nepojede vůbec, je nepravdivý?
edit: Nebo mi chceš tvrdit, že když u fekála sundáš výfuk, dostaneš ho na trojku do otáček(v kterých má problémy)?
Naposledy editováno 01.08.2020 14:28:12
edit: Nebo mi chceš tvrdit, že když u fekála sundáš výfuk, dostaneš ho na trojku do otáček(v kterých má problémy)?[/quote
Ano tvrdím, že pokud má zakarbonovaný výfuk a nějak mu to jede, tak pokud ten výfuk sundá, tak mu to pojede lépe než doteď, narozdíl od Tebe když tvrdíš, že mu to pojede ještě hůř.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
Přesně, rozdíl je prakticky neznatelnej.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
K fekálům existuje milión knížek a návodů, co všechno dělat, aby to jelo, jak provádět údržbu a na co se při nastavování zaměřit, tak ať si to dá svalovec do pucu sám!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
FJRPEPA píše: petruMRD>
Přesně, rozdíl je prakticky neznatelnej.
Takže jsme se dozvěděli, že malej dvoutakt bez výfuku jede téměř stejně, jako s ním. V pořádku. Nějakej smysl rezonátoru a vracení nespálené směsi zpětnou vlnou zase do válce vem čert, zbytečná váha navíc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50/23 dusí se při vyšší rychlosti
petruMRD píše: Krovak> zkušenost je nepřenosná, opravdu to moc velkej rozdíl není,ono taky záleží, jak ten rezonanční nesmysl navrženej, ten tlumící pičus na konci může taky motor omezit, aby to nežralo, jak kkt
Když mi na Simsonu upadl výfuk, nebylo to schopný zrychlovat do malého kopce ani na dvojku. Toliko má zkušenost s jízdou bez výfuku. Menší vliv to mělo akorát na válci s membránovým sáním, jenže tam je zas drasticky prodloužena doba sání, takže srovnávat to se symetrákem není moc fér.
Krovak píše: Když mi na Simsonu upadl výfuk, nebylo to schopný zrychlovat do malého kopce ani na dvojku. Toliko má zkušenost s jízdou bez výfuku. Menší vliv to mělo akorát na válci s membránovým sáním, jenže tam je zas drasticky prodloužena doba sání, takže srovnávat to se symetrákem není moc fér.
Neni vejfuck jako vejfuck. Čím strmější úhel kuželu a proti kuželu a kratší střední část, tím větší efekt ovšem v omezenějším pásmu otáček a naopak, u 2t, který maj fungovat nějak normálně v celém spektru se vyskytuje spíše druhá varianta a navíc v jawě se s počítáním moc nezaobírali, vejfuky na 350 jsou prostě špatně, tudíž ten efekt rezonačního výfuku se tu moc nedostavuje a proto chcrochl bez vejfuku jede skoro stejně, u rezonačního a dobře naladěného vejfuku nejde totiž jen o zatlačení směsi zpět, ale rázová vlna výfukových plynů vycházejících z z výfukověho kanálu za sebou udělá podtlak, jenž pomáhá vysát směs z klikovky přes přefuky a vytáhne ji až do výfuku, kde se rázová vlna ve správný moment odrazí zpět a směs zatlačí zpátky do válce, kde jsou již zavřené přefuky a tím nastane efekt jakéhosi přeplnění, což se u fichtlu asi moc neděje. Navíc i časovaní válců jawy 250,350, (nevim jak fichtl to jsem nezkoumal) je nahovno, neboť mají zbytečně dlouho otevřené přefuky vůči vyfukovým kanálům a při nízkých otáčkách se dostávají výfukové plyny až do klikovky a usazuje se zde kekel, k tomuto jevu dochazí většinou kolem polovičních otáček rezonance výfuku) akorát u jawiček je to ještě horší, než u jiných 2t).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr nejde do otáček a nedrží vol... Jawa 50/23 Mustang | ZdEnEk106 | 14 | 30.9.2024 v 17:29 papiboy |
Koupím tp jawa 23 Jawa 50/23 Mustang | Komoj | 17 | 2.9.2024 v 10:19 FJRPEPA |
Jawa 50 prokluzuje spojka Jawa 50/23 Mustang | simnem | 7 | 16.8.2024 v 12:15 simnem |
Jawa mustang je možné že z veľkého ... Jawa 50/23 Mustang | Duso12 | 4 | 14.8.2024 v 20:50 Duso12 |
Jawa mustang nemá tp ani štítok čo ... Jawa 50/23 Mustang | Duso12 | 16 | 12.8.2024 v 10:31 Johny_Servis |