jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Hele odbornící venku mokro a ta moje mi zas přepla TV z porna na se svý detektivky... tak se nudim a porozhlížim po ňákejch těch motorkách a třeba tahle nevypadá nejhůř a aj cena slušná, žejo - nevíte co to je zač a esli to aspoň trochu jede -?
Tyhle prispevky vymyslis sam nebo ti ta tvoje sedla i k PC?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Tvl nevimproc uci ale jen wheelie co se dela na stuntu, tzv mrtvej bod, z mista, pomalu atd.
Kdybych totiz vedel ze nemuzu prepadnout a naucily me normalni wheelie do provozu tak do toho snad i pujdu
Bubrak-ZX10R píše: v sobotu jsem si rozsiril ridicak na A+W
To je u Sporťáka ne? Taky uvažuju že bych to na jaře zkusil, až bude koleno ok, vždycky jsem to chtěl umět a holt jsem lama... A rozhoduju se právě mezi Freyem a Krátkým... Jen jak tu někdo psal, zadní rozeta je po stuntovsku velká jak ráfek a je to hodně citovka na plyn, dáš o mm víc a už to hrabe a nezvedá se. Ale na tu rovnováhu a práci s plynem a hlavně zadní brzdou to asi nějakej přínos mít bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Bubrak-ZX10R> ty si byl na ty wheelie school? Dalo ti to neco?
Tvl nevimproc uci ale jen wheelie co se dela na stuntu, tzv mrtvej bod, z mista, pomalu atd.
Kdybych totiz vedel ze nemuzu prepadnout a naucily me normalni wheelie do provozu tak do toho snad i pujdu
jo byl sem u Sportaka a byla to bomba na to se posunout dal, resp. zacit pouzivat zadni brzdu a osahat si to a ziskat cit a myslet na to, coz je pecka se ucit prave na takhle upraveny motorce na kratkym placku, kdy neresis naklaneni do stran a to ze to muze prepadnout.
normalni wheelie v provozu ale porad bude jeste o necem jinym, Sportak mi ozkousel Masakra (mam video) a zjistil, ze je zadni brzda neudrzovana, coz je logicky, protoze ji pouzivam zcela minimalne a v podstate ji nepotrebuju. takze abych to prenesl do provozu, tak nejprv musim poresit zadni brzdu, coz jsem jen rad, ze to vim od Sportaka a ne ze bych to zjistil az za mrtvacem sam. a to je odpoved i na Fizze, ze se to vyplati i tak tady, nez si kupovat motku a ucit se to sam na ni. tady mi nic nehrozilo a navic Sportak jel vedle me na skutru a vsechno komentoval a usmernoval rovnou.
takze za me uplna bomba naucit se pouzivat zadni brzdu, ziskat s ni cit a ten pocit, coz je pro me osobne, je jasny, ze spousta strelcu to nepotrebuje a nauci se to v provozu sami, ale ja na to nemam a nemam problem to priznat.
assa: nerekl bych ze rychle je to easy kdyz to umis pomalu, myslim se zadni brzdou, zkousel sem to pak zvedat na 2ku (coz porad neni 1ka na ZX) a uz v te vyssi rychlosti byl ten pocit vyrazne jiny a to zpomalovani nebylo tak znat (je rozdil kdyz ti chcipne motorka na zadnim protoze uz stojis, nebo jedes 30-40 a to ze zpomalis o 2km/h nevnimas skoro). takze za me - poresim zadni brzdu a budu navazovat kde jsem skoncil a ucit se to ve vyssi rychlosti, ale budu uz mit nohu na brzde (doufam) a dalsi veci
Johnny: jo je to stunt bike s velkou rozetou, ale ma tam doraz na plyn, takze nemuzes dat plnej a je to o neco vic nez je potreba to z mista hodit vicemene do mrtvace, takze to zvednes do 5-10kmh do mrtvyho a tam si hrajes. navic ma posunuty zadni kolo vyrazne dopredu, takze je to o dost jednodussi na ten kurz i pro zacatecniky, ale i me to vyhovovalo ze se jelo pomalu a ten placek na to bohate stacil. nehrabalo to nikdy, ma to gumu z auta zejo. a jak pises, prace s plynem a brzdou a hlavne ten komentar a korekce od Sportaka, to je k nezaplaceni a i to ze pak zkusil Masakra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Bubrak-ZX10R> počkej tvl to jako chceš říct, že celejch těch 50 let co už jezdíš po těch zádech, nejezdíš na zadní brzdu? tak hlavně si polep boky nádrže gumou - bo až se motka zakloní a ty zlehka opustíš sedlo, na tu brzdu nedosáhneš a hají osobně vyzkoušeno už 2x
zadni brzdu sem zmacknul jen jednou kdyz sem mel tendenci se to naucit, a trisknul sem s tim dolu.
za mrtvacem sem byl uz asi dostkrat a vratil to plynem, tj budu navazovat tam, ale tip na gumu na nadrz je asi praktickej, diky.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Jo a musíš si po zádech tu brzdu oťukávat furt, aby se to v hlavě zafixovalo... Až se zakloníš víc, pak není čas přemejšlet... Dyť víš
jojo presne jak pises, k tomu prave mi prijde dobrej zaklad co sem si osahal prave v sobotu
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Ahoj, obracím se na vás s prosbou, nevíte kde sehnat gumy na zadek R420 (R16,5") v rozměrech 190/65R420; 19/69R420; 210/50R420 kromě dešťovek, na značce nezáleží, můžou být i mírně jeté a na Dot prdím, tyhle gumy po zahřátí lepěj, bo neobsahují siliku, která se stářím u homo gum odpařuje a guma tvrdne. Všude skladem a pak hovno, nemaj ani páru o tom co je R420 a nabízejí mi 17" Jdu shánět pro jistotu zadní ráfek PVM 10YSP v 17"
Vím o Marchesini. Kdyžtak PM.
Naposledy editováno 03.08.2020 20:23:40
PS: ale s litrovou zmzrlinou do Sosny už ne e, nikdy je to trápení
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 04.08.2020 00:51:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: ... jinak já jsu zas jak loni předloni rozpolcenej, páč je škoda přeškoda, že na těch silnicích v provozu furt musíme jezdit s velkou rezervou - leda že byste někdo věděli o pár parádních zatáčkách, kde bychom mohli semotamo lítat a zrychlovat a blbnout -? ... my tak s ĎábBabi jezdívali Železnej Brod i Kořenov a bejvalo to supr, ale co je kde na jihu netušim -???
Pro vas zase z ruky, ale v Buchlovskych horach (Jizni Asie) jdou zmolkovat slicky, jako nic (vlastni zkusenost). Oproti Brodu-Korenovu je to o dost rychlejsi, kolena se jezdi i ve 160kmh, ale samoze pad znamena krchov.
Pak Sedlo je hodne dobrej kopec, taky siroka runway, kde davas bez problemu kolena, ale zatacky jsou zase pomalejsi, nez na Brode a to si tolik neuzivam.
Ecce Homo taky jde....., ale to je vsechno z ruky. Na jihu nevim, jestli je nejaky prehledny kopec, to se rad necham poucit. :)
e: Taky hodim foto z Buchlaku, ale uz je to celkem historie (7 let zpatky).
PS. V provozu potrebujes mit prehled, ouško v te rychlosti jezdit nejde.
Naposledy editováno 04.08.2020 07:48:37
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
... Jedině takhle, dycky aspoň jeden do tý zatáčky vidí - ale zas doprava to nesmí moc řezat, jsou-li tam patníky
Naposledy editováno 04.08.2020 12:04:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: ... jinak já jsu zas jak loni předloni rozpolcenej, páč je škoda přeškoda, že na těch silnicích v provozu furt musíme jezdit s velkou rezervou - leda že byste někdo věděli o pár parádních zatáčkách, kde bychom mohli semotamo lítat a zrychlovat a blbnout -? ... my tak s ĎábBabi jezdívali Železnej Brod i Kořenov a bejvalo to supr, ale co je kde na jihu netušim -???
Ja ty tvoje prispevky nejak nechapu. At si kazdej jezdi jak chce a nevymejsli picoviny. Je to provoz a ten se sam od sebe neuzavre a i by to ztracelo svuj smysl a kouzlo. Jezdit porad dokola semtam taky myslim jen tak nekoho nebavi a jezdit porad to samy taky ne. Myslim ze nebudu mluvit jen za sebe, ze pokud se nekdo boji tak na motorku nesedat vubec. Motorka je proste nebezpecna a je jedno kde a jak. No a rezerva .... Muzes mit rezervu vetsi nebo mensi, to uz je na kazdym ... Nekdo jede s rezervou rychle a nekdo s mensi rezervou dost pomalejc ... Je na kazdym jak se k tomu postavi, s kym a kde bude jezdit a jakou rezervu bude mit.
Ja jsem spokojenej ... Jedu si kam chci, kdy chci, jak chci a s kym chci ... v tom je ta svoboda na motorce nejhezci.
Kazdej z nas ma nejakou rezervu ale nema smysl vymejslet blbosti.
Pokud na tom trvas, prehledny useky se zatackama tady jsou dost a klidne ti je ukazu ... muzes jezdit semtam dokud ti nedojde benzin
Pokud mas rezervu a ostatni ti ujizdej, otoc pravou rukou, no stress
Podstata veci je, at se kazdej sveze tak jak mu to vyhovuje to je na tom to nejhezci myslim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
O to, myslim, ze slo Oxymu.
Treba na tom Korenove, kde jsem se kdysi obcas ke smetance Babrdle+Oxy prifaril, to celkem slo, ale jasne, ze to nikdy nemas jako na dromu, kde fakt jedes limity.
Treba s auto jsem si zvykl poslat do zatacky a na brzde ho poslat bokem (hra s tezistem), ale taky je to jen otazka casu, nez potkam cykalisty...
Sem tam pracovne do krimu jezdim (konkretne Vinarice) a fakt zadna sranda nebo letni tabor...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Bo jak si jinak vykládat, že jak píšeš nechápeš, proč někdo chce zrovna v takovejch lítat semotamo - to jsou jako všichni co si přesně tak našli a jezdí semtam Buchláky, Sedlo, Železňáky apod. idioti? Asi nejsou, že ne - spíš je to o tom, že si to tam aktuálně načtou, povrch aj. a popátý podesátý už tam můžou podle toho tahat A úplná bomba je, že dle tebe je napiču kroužit někde dokola napiču Ok, tak pověz: jakpak se asi jezdí ten tvůj roadracing, Hořice a úplně všechny závody.. jak, když né dokola - ???
Tak vole přestaň prudit, dyť jseš chytrej kluk a žádný pako - holt se smiř s tím, že někteří a aji ti starší plešouni jezdí líp jak ty, nemluvě o některejch i s brejlema a na pomalý mt10 Ty jseš zase mladej krásnej svalnatej, holt každej máme něco
Jo a dej si pěstí za mne, já na to nemam sílu
SLEEPER píše: GRASSEL> Kdyz na tech akcnich TT trasach Vysocina/Jih, to nemuzes poradne posilat a na koleni zmolkovat slicky. Zatacky moc kratky a hlavne neprehledny.
O to, myslim, ze slo Oxymu.
Treba na tom Korenove, kde jsem se kdysi obcas ke smetance Babrdle+Oxy prifaril, to celkem slo, ale jasne, ze to nikdy nemas jako na dromu, kde fakt jedes limity.
Treba s auto jsem si zvykl poslat do zatacky a na brzde ho poslat bokem (hra s tezistem), ale taky je to jen otazka casu, nez potkam cykalisty...
Sem tam pracovne do krimu jezdim (konkretne Vinarice) a fakt zadna sranda nebo letni tabor...
Zmolkuju uplne v pohode a to nejezdim jak kokot semtam ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |