nejvíce se mi libí Yamaha YZF R6, a našel jsem dost R6stek které jsou plně otevřené nad 80kw ale v papírech mají 25/35kw, takže to mohu bez problému řídit to vím
ale libí se mi ještě Triumph Daytona 675 a jelikož to je 675cc nebude tam problém v té kubatuře? Nebo A2 už není omezena na 600cc ale jen na kw, takže kdybych našel Daytonu 675 která má v papírech 25/35kw jinak plně otevřená, bez zmínky škrcení tak bych jí mohl řídit?
Jde mi jen o tu kubaturu jestli mohu řídit s A2 daytonu 675 která bude mít v papírech jen těch 25/35 kw bez zmínky škrcení
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji poradit
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji poradit
Naposledy editováno 18.08.2020 13:30:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit
Motocykly s postranním vozíkem i bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Řidičské oprávnění pro skupinu A2 platí i pro vozidla skupiny A1.
Ridicak mas ty uz podle noveho, tak se nestarej o nejaky limit 25kW, ten se na tebe nevztahuje. Mas limit 35kW a pokud ti jde matika, tak to plati jen pro stroj kde to neni upraveno z vice nez dvojnasobku vykonu. Cili v originale to muze mit maximalne 70kW a ne 80kW jak pises, to nevim kde jsi nabral. A nejak tam nevidim nejake omezeni objemu, ty jo?
Takze klidne muzes ridit Triumphy Thunderbird 1600ccm, ktery ma v originale 63kW, kdyz si ho nechas seskrtit.
Naposledy editováno 18.08.2020 13:37:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit
To je ale pro aktualniho tazatele stejne bezpredmetne, protoze on z te doby ridicak urcite nema, takze ho zajima co ma v ruce aktualne a to je do 35kW neseskrceno z vice nez dvojnasobku puvodniho vykonu. Takze klidne tam muze byt i stroj co mel jako novy 25kW kdyz se splni to ostatni.
Realita toho jak moc je to vymahatelne to tady asi neresime, mne za 7 let nezastavili policajti taky ani jednou. Spise je to takove coby kdyby se neco stalo a nasledne dohadovani s pojistovnou.
2 reakcí na tento příspěvek Potřebuji poradit
There is no legal requirement to have a certificate or documentation to say that the bike has been restricted.
Some unscrupulous companies have sprung up and will tell you that the police and insurance require these certificates.
In fact these certificates are worthless and not recognised by the law.
Takže asi tak.... papír nepotřebuješ, ale do výkonu se nevejdeš protože "more than double its power". což daytona přesáhne... Takže pokuď se tohle nezměnilo tak jsou 600 v R/RR verzích všechny mimo mísu. ...u triumphu leda tak street triple.
Na druhou stranu, ať se rejpu v evropských/českých "officiálních" zákonech, tak někde nevidím ten dodatek o "dvojnásobku" ...buďto jsem slepej a nebo je to mýtus ....radim ti, prostě sednout .. prohrabat se stránkami MDCR/EUROPA a hledat .... všechno je zkrátka jen spekulace, dokuď to nenajdeš černé na bílem
Je docela smutný že ani po téměř třech desetiletí EU a stovek let na motorkách se pořád někdo nezamyslel nad tím, že kW je jen výpočet ale to co nás žene dopředu co má opravdu hlavu a patu měřit jsou Nm.
A policajtů se samosřejmně boj ... mě taky zastavili dvakrát v životě a možná jsem chvíli neměl dodělaný rožšíření a měl jsem štěst ale zrovna včera si takle zaparkuju, zapálim cígo otočim a za mnou rozblikaná oktávka o který sem vůbec nevěděl takže kluci mají své dny a očividně dle rozhovoru jim šlo víceméně o to jestli na to mám papíry, to že jsem letěl trošku víc 5 vteřin předtim je vůbec nezajímalo
ZKRÁTKA .... HLEDEJ TOHLE = 361/2000 Sb. najdi na officálních stránkách ČR tam to bude.... hodně štěstí, ten novej portál co maj stojí za piiiiiiiii a nic tam najit nemuzu :D
Jedinný co jsem našel je https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-361#cast1
Kde "údajně píšou" že je to aktuální a když pak dáš CTRL+F a napíšeš tam 35 Kw tak ti to najde tu větu, kde třeba tady o dvojnásobném výkonu zmíňka je
Naposledy editováno 19.08.2020 18:42:03
Lam. píše:
Je docela smutný že ani po téměř třech desetiletí EU a stovek let na motorkách se pořád někdo nezamyslel nad tím, že kW je jen výpočet ale to co nás žene dopředu co má opravdu hlavu a patu měřit jsou Nm.
Tak kromě toho, že tady lžeš o tom, že v našich zákonech není paragraf "A2 jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem"
si tě za výše uvedené řadím na seznam pitomců.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit
Lam. píše: Je docela smutný že ani po téměř třech desetiletí EU a stovek let na motorkách se pořád někdo nezamyslel nad tím, že kW je jen výpočet ale to co nás žene dopředu co má opravdu hlavu a patu měřit jsou Nm.
A blba týdne vyhrává...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1191, 1192] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35747 | Dnes v 12:28 Veverčák |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 | nicooo | 8 | 27.5.2020 v 14:53 nicooo |
Triumph Daytona startovaní Triumph Daytona 675 | djgas | 13 | 26.4.2020 v 21:55 djgas |
Pneu na Daytonu Triumph Daytona 675 | nicooo | 23 | 18.11.2019 v 12:56 malda67 |