kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Proč to děláš?
Chtel novy jabko a nevedel,jak si to zduvodnit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Kubák> No asi by bylo lepší kdyby tohle vůbec nečetl a pokud ano, tak aby na to raději nereagoval Takovou smršť nevhodného výraziva si nedokážu představit
To uz by chybělo jen aby mu multice spadla ze stojanku a koupil si misto ni GS
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Proste dneska se dari.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Když by se pravidelně odstranili ty kousky kovu z motoru, tak by to určitě ještě nějakou dobu jezdilo. Podobný, někdy horší jsou k vidění uz okolo 10tis.km. pak se ještě umí pridřít, ale to je asi u MV apod. taky běžný
assassin píše: Tifone: diag jsem jeste neporesil - hledam, stahuju a budu zkouset. Myslim ale, ze pro 999 bude jinej kabel i sw nez pro tu novou mts
Co se kabelu tyka, vse me zatim smeruje k lonelec, nejspis makaj vag com kabely - kterej uz mam + fiat adapter, ale tohle prej je ozkouseny.
našel jsem toto:
diag
diag I
ale je to jen na starší modely
Naposledy editováno 25.08.2020 08:28:14
Palomoto píše: [quote=assassin]Palomoto> Nevidim nic tak hroznyho, takovy ma mvagusta kdyz vyjede z fabriky
Když by se pravidelně odstranili ty kousky kovu z motoru, tak by to určitě ještě nějakou dobu jezdilo. Podobný, někdy horší jsou k vidění uz okolo 10tis.km. pak se ještě umí pridřít, ale to je asi u MV apod. taky běžný
Psal jsem to do testu, u těch 700 jednovalcu je problém olej, kterého je tam z přirození málo, a když si to trošku papne, na dálnici nebo na okruhu celkem běžný, a člověk si toho nevšimne, je vymalováno. Servisaci prý když se to hryzne z 90% vylezou z motoru tak max pět deci oleje... Takhle jsem nakoupil přímo v KTM
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Jakou používáte při montování a šroubování vazelínu? V manuálu mají Grease A,B,C,D,E,F, tisíc druhů, aby se v tom prase vyznalo a litr za vazelíny všeho druhu se mi taky dávat nechce Nějakej tip na typ?
keramické mazivo tuším od MOTIPu?
E: na brzdy a věci okolo brzd jedině toto:
wurth
doporučeno od techniků z TRW - dříve autobrzdy
Naposledy editováno 25.08.2020 09:17:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: t_freedom> Jo, to za A musím ještě promyslet jak provedu a za B se na S4R musí jet jenom do 6000, kdy je výtlak motorů cca srovnatelný. Je jasný, že když tam pak vletí o nějakých 50 koní víc, tak ty nároky na stabilitu jsou větší, taky když lítáš kolem vás ty otevřený silnice čtyřka, pětka v náklonu... Já zase jezdím většinou cesty adekvátní k tomu výkonu, zatáčky dvojka, trojka, občas malý okruh a dost město, a tam všude to chci mít hravější prostě no
Edit: BTW vyřešil jsi nějak ty rychlospony na čerpadlo z nádrže? Dneska ráno mi to zase vychcalo, což je letos už asi po třetí (ano kkt, jsem měl nahoře nádrž a nezkontroloval to )
To bude mozna taky dost dulezita poznamka. Je fakt, ze muj monstr sice leti dve kila taky jako nic a trojku pri sportovni jizde radim na sto sedesati, ale ja to nemam rad. Jezdim hlavne trasy v Moravskym krasu, kde je zatacka za zatackou a kvedlam furt 1,2,1,2,1...vyjimecne na rovince za 3.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Letos jen dve vyjizdky....
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 25.08.2020 12:43:43
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Kurva já mám dneska den
Právě jsem si rozbil telefon
oioi01 píše: Taky mozna dnes nebo zitra vytahnu masu pred chaloupku a budu sudlit mouchy... pak ji aspon nakopnu.... chybi mi to.. za par tydnu ji konecne i projedu....
Letos jen dve vyjizdky....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
andy_xx píše: Cibus, Zajoch : díky chlapi je pořád hodně co zlepšovat. Ale důležité je, že mě to baví .. jen nevím, jestli si příští sezónu raději nepůjčím nějaký japonský "okruhovější" stroj ... mám nabídku za 6000 kč na den / Dafit včetně komplet zázemí (boxy, palivo, gumy....) upravenou Hondu CBR600. Málo peněz to není, ale co si budeme povídat...
No ty fole ! Když sis byl u mě v garáži s mladou pro Crustyho, tak jsem si říkal 'takovej klučina v brejličkách...' ...a ty takovej závodník