Jezdím 3-4 roky na Jawa 350/640, doteď jsem měl jen A2 a konečně jsem dodělal A.
A tak jsem začal koukat na něco jiného, na něco, co nemusím pořád štelovat v garáži, aby to vůbec jelo.
Hledám nějakou motorku, která by vyhovovala stylu, kterým jezdím - v partě, většinou vyjížďky na 100-150km max a jednou nebo dvakrát do roka po republice. Hlavně po okrskách (samý zatáčky a rozbitá cesta ) , sem tam přejíždění na rychlostkách nebo dálnici. Nejezdím do terénu, spíš jenom nějaký lehčí polňačky když to jinak nejde. Jezdím bez batůžku. Určitě nechci nic, kde budu muset ležet na nádrži
Tak po párdenním hledání se mi zalíbili hlavně BMW F650 - spíš CS, ale GS taky nevypadá špatně. Potom ještě taky Transalp.
Trefil jsem se aspoň trošku motorkama do stylu, jakým jezdím? Chtěl bych určitě zjistit, jestli někdo v mém okolí takový stroje má, abych ji je mohl vyzkoušet.
A určitě bych bych chtěl motorku z druhý ruky, rád bych se vešel do 50-60 tisíc.
Naposledy editováno 24.08.2020 22:07:29
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Jawa 350
TAlp je kolem komína v jednom dobrá koupě. Je to Honda a pokud nekoupíš vyloženě vrak, tak se prakticky nestaráš a jen jezdíš. Zkušenosti mám v profilu u motorek. Jízda je na něm fakt pohodlná. Posez vzpřímený a nerovnosti na okrskách, žehlí bravurně. Ideální jízda je okolo 110km/h. Umí i tachometrově překračovat 150km/h. Má pěkný bublavý zvuk, už ze série. Velké přední kolo a menší zadní. Celkově působí robustně. Dvouválec Tu zaručuje klidnou jízdu bez vibrací. To u jednobuchu nebývá a to zejména ve vyšších otáčkách. Návěsíš na něj kufry a jedeš kam chceš. Hlavně je to spolehlivá motorka a nijak složitá. Jako přechod po třindě je ideální. Něco na něm naléceš a půjdeš do Varadera
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Jawa 350
inak je to.moto brutalne hrave, vodi sa ako bicykel, remen je pre nas flakacov spickova vec (cena cca 7000kc, vydrz 60+ tisic km), spotreba pri skutocnom vyuzivani potencialu do 4l. Brzdy brembo, velmi nizke tazisko. V utiahnutych zakrutach nie je problem prehnat pilotov s 50kw+ moto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Jawa 350
Jinak teda dálnice je podle mě nuda na čemkoli, ale i s tím jednobuchem tam 130 v pohodě jet můžeš. Pohodlnější sedlo než u GS jsem nazažil a i když se mi to nechce hledat, tipnu si že obě ty brambory budou o chlup lehčí. Já na Tvým místě bych měl vybráno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Jawa 350
Jinak koukal jsem ještě víc na ty Transalpy a TA 600, to už je trošku víc retro, než bych chtěl a zase TA 650 mi do oka nepadla.
vilemx> Jasně, tak nějaká údržba mi nevadí, s tím počítám
Komorerth> Chápu, zase nejezdím účelově po rozbitých cestách, ale víš, jak to u nás je Chceš se projet někde, kde si ještě nebyl a ejhle, je tam místo asfaltu látanice
A o těch dílech jsem četl, to mě moc nepotěšilo.
A těch 37kW mi určitě musí stačit, když teď mám 17kW. Sice jsem mladej a blbej, ale nepotřebuju se hned rozstřelit na 70kW stroji
Takže asi nakonec CS nebo GS.
Jen najít někoho, kdo to má - projet se a pak sehnat pěknej kus s ABS
Naposledy editováno 25.08.2020 12:56:23
Naposledy editováno 25.08.2020 13:44:21
on ten ppdvozok v zakrutach poberie fakt velke cestarske prasarny. Ale proste trpi otrasmi a to dlhodobo nedavaju tie veci co som pisal. Niekde v Dolomitoch, Rakusku by si si na cestach chrochtal blahom, pretozr zazitok je to fakt paradny
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Jawa 350
Naposledy editováno 25.08.2020 13:49:15
Jiril píše: SkotyCZ> Mojí 640 tu řešit nechci. Ono to jede a nesype se to, motor je v pohodě, je to ex policejní moto, moc nejezdila. Vape mám. Jenže cokoliv jsem musel měnit, tak to bylo hrozný DoDo. Teď jsem měnil pevný kotouč za plovoučák a strávil jsem nad tím celý den. Šrouby na kotouči jak máslo, musel jsem odvrtávat, brousit drážku do tlumiče, pak zbrousit ty výstupy u závitů a nakonec je kotouč šmejd a háže. Akorát jsem z toho naštvanej.
S tímto musím souhlasit. Měnil jsem brzdovou hadici a taky půl dne práce, ale funguje to. Jednoduché úkony zaberou celý den. Já jsem koupil jawu, kde byla polovina šroubů úplně zarezlých (asi fakt má 15k km, jak jsem ji kupoval). Orig destičky úplně zarezlé, kotouč házel jak kurva u tyče, sjeté zadní obložení, origo PAL svíčky a tolik práce (aspoň už jsem vyučenej). Jsou to hold starý vrány, aspoň že ty díly jdou ještě v rozumné kvalitě koupit (koupil jsem repliku kotouče vyrobeného v CZ OK, problém jsou spíše destičky).
Naposledy editováno 25.08.2020 14:15:13
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Jawa 350
Naposledy editováno 25.08.2020 14:26:43
No, trošku jsem dnes koukal na GSa a tohle mi chytlo oči, asi budu muset ještě trošku šetřit
https://motorky.bazo...gs-2005-facelift.php
Naposledy editováno 25.08.2020 17:48:17
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Jawa 350
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olej spod hlavy Honda XL 650V Transalp | mordok | 17 | 12.10.2024 v 19:17 MilanR1 |
Řemen praskl- help [1, 2] BMW F 650 CS | Maya666 | 40 | 20.9.2024 v 17:56 kratkej01 |
TA 650 nejde dát na hlavni stojan Honda XL 650V Transalp | jincom | 19 | 11.8.2024 v 08:17 jincom |
Servis na seštelování řemenu BMW BMW F 650 CS | Knakml | 3 | 5.8.2024 v 16:18 Fanda205 |
Něco spolehlivého na odjetí dovolen... [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 650 GS, Kawasaki Versys 650 | Modra_Vafle | 41 | 28.7.2024 v 21:00 Kohlstein |