Tak a teď mi okamžitě práskni ten inzerát a zapomeň na to
P.S. Ale vážně. Klíčové je, jestli nebyl odhlášen z anglických papírů. Pokud je to bezpapírák, tak leda veteránské značky, což začíná být u nás čím dál větší problém.
Naposledy editováno 30.08.2020 12:18:50
Musíš mít dovozovou technickou se všemi údaji, které jsou potřeba do CZ tp, v tom anglickou bude podle mě prd a to zas bude záležet na technikovi na STK jak s tim naloží, jestli se mu bude chtít je zjišťovat, na Dekře bude podle mě prd....
Asi bych vzal sken anglickýho techničáku a vyrazil se optat na úřad...A když tě z jednoho vyhodí, vyraž na další...
Naposledy editováno 30.08.2020 12:54:38
2 reakcí na tento příspěvek Dovoz veterána BSA 1961 z UK
ČR KUPNÍ SMLOUVU, o které se tady občas zmíní nějaký mudrc...Nepotřebuješ žádné známosti a kecy o tom že to záleží na úředníkovi, to jsou jen hloupé pomluvy bez důkazů ...pokud úřad nevyhoví musí žádost písemně zamítnout as uvést odkaz na zákon, který něco neumožňuje...pak je to otázka na poslance, o které se nikdo z motorkářů nezajímá.
je to úplně stejné jako dovoz ze slovenska nebo rakouska nebo německa....
pokud nemáš platné UK registrační doklady (to je ten V5Bxxxxx) na bílé značky zapomeň a zajímej se o registr historických vozidel
Při technické prohlídce se světlo kontroluje funkčnost světla na STK s využitím regloskopu, nastavíš si správný sklon a projdeš....když nebude svítit, vymeníš žárovku nebo světlo , je to jednoduché
Naposledy editováno 31.08.2020 07:58:25
Přihlašoval jsem starou yamahu z Německa, udělal dovozku a všechno potřebné a na úřadě mě vyhodili, že mi chybí nějaká část DE TP, za hodinu jsem byl na úřadě ve vedlejším městě a uplně v pohodě to přihlásili, žádnej jinej doklad nepožadovali, takže asi tak.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz veterána BSA 1961 z UK
1 reakcí na tento příspěvek Dovoz veterána BSA 1961 z UK
dejte sem scany těch německých dokladů nebo ty úřední výzvy, jinak není o čem debatovat
a že si někde necháte sr*t na hlavu, pokud máte vše v pořádku, to je váš problém...a ještě se tím veřejně chlubíte? :-P :-P :-P
Naposledy editováno 31.08.2020 10:34:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz veterána BSA 1961 z UK
Naposledy editováno 31.08.2020 09:56:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz veterána BSA 1961 z UK
A o tom zamitnuti zadosti rozhodnutim si nedelej legraci. Sam vis, ze mate tyhle veci resit neformalnim vracenim zadosti do ruky a vyhozenim od prepazky, nikoliv jejim prijetim podle zakona i v neuplnem stavu, rozjetim rizeni, vyzvou k doplneni a az pote zamitavym rozhodnutim.
Naposledy editováno 31.08.2020 14:25:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz veterána BSA 1961 z UK
pokaždé když se tady někdo snaží tazateli seriózně poradit, objeví se někdo, kdo si tady léčí své blíže nespecifikované staré křivky spáchané neurčitým úředníkem...směju se tomu... zákon je jeden a ten obsahuje taxativní výčet dokumentů, které se předkládají při prvním zápisu motocyklu do registru...logicky tak nemůže každý úřad požadovat něco jiného.
Tazatele bych chtěl ujistit, že když bude mít vše podle §6 zákona 56/2001 Sb., motorku bez problémů přihlásí na bílé značky na kterémkoliv registračním místě a nehrozí mu žádná šikana ani ponižování ze strany úřadů.... :-P
Naposledy editováno 31.08.2020 16:23:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz veterána BSA 1961 z UK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz veterána BSA 1961 z UK
CRF1000 píše: assassin> problémy začnou, ministerstvo dopravy začalo razit názor, že nevyhovující evidenční kontrola je překážkou provedení evidenčního úkonu...je to na jejich webu v sekci poskytnuté informace...v zákoně o tom není nic
No jo, tak vyhovující a nevyhovující evidenční kontrolu od sebe dělí par stovek, nebo tisícovek
Ja uz bych jen potreboval zapsat jen jine rozmery pneumatik, jinak uz snad zadnej “poklad” přihlašovat nebudu - doufam
Ale když na E- Bay, na to bych snad měl, poraďte.
Ptám se na netu, protože odpovídající osobní kontakt jsem si nedokázal vypěstovat... .
A ještě jsem urážlivej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz veterána BSA 1961 z UK
cmiral píše: Jeden a ten samý ouřada po mě jednou vyžadoval KS a po druhé NE , tak co si o tom máme kua myslet? Špatně se vyspal nebo mi doma nedali?
Jde o to že dnes těch zákonů a vyhlášek je tolik, že se v tom tyvole nevyzná ani kovanej právník, natož nějakej šmudla na úřadě, co tam sedí za dvacku čistýho nebo kolik..
Jak říká známej právník - dřív jsme aspoň věděli kde co najít, dneska už ani to...
technicka zkusebna i na motorky je například TZV ( www.technicka-zkusebna.cz)
tu další, státní podnik zprivatizovaný úředníky ministerstva propagovat nebudu...a ještě máme TUV
problémy jsou s doplňováním technických údajů u starších motorcyklů, pokud je neobsahuje zahraniční techničák
zákon vyžaduje doložit údaje v rozsahu technického průkazu, ale rozsah technického průkazu není stanoven...paradoxně je vyhláškou stanoven rozsah duplikátu, resp. nového technického průkazu který se vydává za ten první...
zákon nestanoví ani způsob, jakým se údaje dokládají, proto lze teoreticky uznat i nějakou technickou knížku k danému motocyklu, informace z různých veteránských a motorkářských fór, návody k obsluze nebo jiné zdroje... ale MDCR vydává různá stanoviska a tam tvrdí že jedine VÝROBCE nebo DEKRA může doplnit chybějící údaje..jde jen o prachy pro komerční firmy
1 reakcí na tento příspěvek Dovoz veterána BSA 1961 z UK
Jeste takova vsetecna otazka, je typovy list dostatecnym dokladem o tom, ze je to schvaleno? Pokud ano, predpokladam, ze nemecka verze nebude ok a budou chtit preklad - je stanovene jaky ma takovy preklad nalezitosti?
Kdyby to bylo schválení, platné pro celou EU, není nutný předklad, protože by se jednalo o harmonizovaný dokument ( stejně jako COC list) a v EU legislativě by se dal najít obsah tohoto schváleni v 28 jazycích... mohl by to být nějaký padělek, který si může vyrobit každý doma na barevné tiskárně, případně s tím i čile obchodovat, nebo by se mohlo jednat o nějaké schválení podle domácí - národní legislativy, které se nedá mechanicky převzít a aplikovat kdekoliv v EU....
Podle informací z webu MDCR naše ministerstvo v minulosti některá cizí schválení ( hlavně ta německá) přebíralo a uznávalo, proto bych vznesl dotaz tam...s odkazem na zákon o svobodném přístupu k informacím, je to bezplatné a běží jim na to lhůta
pokud to není uznáno ministerstvem a je to národní, v německu platné ale napříč EU neuznatelné schválení, jsou 2 možnosti, bud najít nějakou úřednici která spolu s evidencí aut dělá ještě přestupky a řidičáky a na nic nemá pořádně čas, nebo obvolat zkušebny která z nich to německé schválení potvrdí českým protokolem za nejnižší cenu
nejde o to že na úřadu jsou špatně placení pitomci, jde o to, že na studium složité legislativy nemají prostě podmínky....sorry jako, kdo z vás je schopen u přepážky studovat
před pár lety se na webu MDCR dal najít několikastránková bestseller - postup, jak doplnit do TP informaci o variabilních kolech a pneumatikách u auta........zkus to najít, postup by měly být stejný i u motocyklu....
Dalo by se to také řešit dotazem na německý Spolkový úřad pro dopravu ( KBA), ten je německým státem pověřen schvalováním....padělek hned rozpoznají a základní informaci k dokumentu také poskytnou, chce to jen napsat správný dotaz německy nebo anglicky
Naposledy editováno 02.09.2020 11:38:40
1 reakcí na tento příspěvek Dovoz veterána BSA 1961 z UK
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BSA A7 | Rider372 | 3 | 1.10.2023 v 10:40 Kohlstein |