kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GT3 normálně koupíš za cenu jak sem psal.Taky to neni úplně levný ... a asi už to bude velkej rozdíl od klasický 911 4x4 bez eSka co by byla asi v mým případě od nich jediná možná verze kterou bych z Německa bral,kdyby na to byly prašule.
Ty vyloženě sporťáky holt vidim jinde a zas CAT a podobný “kraviny” coby klukoviny už to taky nejsou
Naposledy editováno 09.09.2020 22:07:37
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak ja bych taky bral obyc carreru, ale rwd. Uz i to je az dost na moje řidičské umění.
Caterham,ariel, ultima atd. rozhodne nejsou auta pro me.
Naposledy editováno 09.09.2020 23:00:36
https://m.mobile.de/...c=Car&fe!=EXPORT
Jinak já psal prave tu verzi kuli každodennímu použití RWD mi přijde naopak náročnější na řidiče a různý ty eSka a turba a vostřárny to auto pasujou na vikendovku
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja jsem s rwd jezdil, jak na te zadni nápravě sedi ten motor nemel jsem pocit, ze bych potreboval 4x4
E:tak kecal sem,nový stojí min :
https://m.mobile.de/...3733846.html?ref=srp
a je jich v DDR 14,to tak nedostupný neni ....kromě teda furt ty ceny
Naposledy editováno 10.09.2020 06:55:23
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Proto jsou tam jety drazsi nez novy... ale asi bych se nepatlal v detailech, jen jsem napsal, ze to neni tak snadny jak to vypada..
Naposledy editováno 10.09.2020 07:13:54
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Johnny83> Jedna Ultima parkovala před lety pánovi v garáži v Tróji cestou zdola k botanický.
GT3 normálně koupíš za cenu jak sem psal.Taky to neni úplně levný ... a asi už to bude velkej rozdíl od klasický 911 4x4 bez eSka co by byla asi v mým případě od nich jediná možná verze kterou bych z Německa bral,kdyby na to byly prašule.
Ty vyloženě sporťáky holt vidim jinde a zas CAT a podobný “kraviny” coby klukoviny už to taky nejsou
Tak jsme se v tom trochu zamotali, aspoň teda já... V posledním příspěvku jsem gt3 myslel závodní sérii, né Porsche... Že Ferrari v úpravě gt3 jsou na okruhu asi vcelku úspěšný (nesleduju), ale je to od základu jiný auto. Teď si znovu čtu tvůj příspěvek a tys myslel Porsche
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ivos píše: cibus> Já na základce
...já raději vůbec nevím co Porsche je...
...ale ne, svezl jsem se v 911 (91) 4x4 (ne že bych jel tak abych to poznal... a to auto mi neskutečně padlo do ruky...brzdy, motor, zvuk... po 20km jsem trefoval meziplyny na stopro... fakt krása...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Zmulin: ja myslel nakup noveho auta, jestli tam stoji novy zeleny a ty chces stribrny tak co? Ti ho prelaknou sprejem ? Hele to je zbytecna debata, asi si ho koupit nepujdes, tak to nezjistime. Muj pan domaci na nej rok cekal a aby se dostal na poradnik, musel si od nich uz jednu 911 koupit...
Proto jsou tam jety drazsi nez novy... ale asi bych se nepatlal v detailech, jen jsem napsal, ze to neni tak snadny jak to vypada..
Tak já to pochopil,že myslíš jakože je to nesehnatelný Čekačky a nějaký podmínky jsou u těchhle aut normální mi přijde.
Nenormální je podle mě spíš rok čekat na Seat Ateca jako zase třeba jeden můj kámoš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP: kamarad to ma na denni jezdeni, kupodivu ta obyc 911 se da pouzivat jako normalni auto. Na me uz je to moc napadne a porad by me vic lakal vzduchac, ale to asi vic stoji v servisu nez jezdi…. takovejch krapu uz mam dost.
Ja jsem si to vyzkousel a myslim, ze se obejdu i bez superauta, v beznem provozu je stejne ve vetsine pripadu rychlejsi nejake ostrejsi obyc auto - treba pred tou 911 mel e92 a v tom bylo snazsi jezdit rychle a dalo se jezdit rychle vsude, ne jen na hezky silnici… no a ono to "rychle" ma v provozu svoje hranice od kterych si myslim, ze nejsem daleko ani s obyc autem… jooo takhle okruhovka, to by byla jina… ale to jsme zase v jinejch penezich...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Johnny83> Aha,tak na závodní sérii sem v kontextu s civilním jezděním na rynku nepomyslel...
No psal jsi o úspěších ferrari ve fia gt, a pak jsi do toho zamotal gt3, tak jsem si to spojil se sérií
assassin píše: Johny: me teda u tech rychlejch aut manual nechybi - prijde mi to jako takova mantra z časopisu, pritom 99procent z tech lidi co by urcite potrebovalo v porsche manual by si v takovem aute zauzlovalo ruce
Jo tak to určitě, ale kdybych si mohl vybrat, stejně bych zatim ještě bral manuál... Ty poslední měly sedmikvalt, to by mě zajímalo jak se ze šestky podřazuje a přeřazuje a nejvíc je ta 911r no
NP píše: Tyto hracky mi trochu pripominaji jachty, u tech se taky tesis dvakrat, kdyz ji kupujes a pak kdyz ji prodavas, kolega porschaka ma, Carreru 4 kabrio a maximalne tak vyveze deti, jinak mu stale stoji v garazi v praci.
Jj. Většinou to přesně takto je.
Takze je to neco jako klukovsky sen ktery si nekteri touzi v dospelosti splnit
Naposledy editováno 10.09.2020 09:32:18