kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Všelijak mrkni se o dva příspěvky níž netvrdim že to neni schopný okruhový náčiní, ale člověk co tam chce jezdit a myslí to vážně si podle mě spíš koupí Porsche. Ale pouze můj názor, kterej jsem si kdysi udělal když jsem kromě časáků o motorkách hltal i ty o autech
Jj,tak to jo Zrovna včera sem na hajzlu v AutoTip Klasik čet srovnání různejch veteránů a mmj i F40 vs. 959. 959 vyšlo coby auto ve kterym se dá překvapivě v relativní pohodlí jezdit i normálně a když se veme pod krkem,tak skvěle funguje a F40 coby vyloženě okruhová magořina se kterou se museli italové v těch jejich letních teplotách po městě trápit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Frennky: no a to jsem v posledni dobe přednášel uplne jinej level. Ale snazim se se krotit vic nejchytrejsich lidi na jednom miste nedela dobrotu
No přesně. Moje řeč. A problém je, že těch nejchytřejších lidí děsně přibývá.
Tak se poslední dobou snažím ty večírky promlčet. Ale trpí tím můj společenský kredit.
Kurva, život je těžkej.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Jj,tak to jo Zrovna včera sem na hajzlu v AutoTip Klasik čet srovnání různejch veteránů a mmj i F40 vs. 959. 959 vyšlo coby auto ve kterym se dá překvapivě v relativní pohodlí jezdit i normálně a když se veme pod krkem,tak skvěle funguje a F40 coby vyloženě okruhová magořina se kterou se museli italové v těch jejich letních teplotách po městě trápit..
jj tak F40 bylo syrový auto, bohužel teda s turbem, poslední auto, na který dohlížel Enzo, hrálo se hlavně na hmotnost. 959 hrálo spíš na technologie a bylo našlapaný všelijakejma asistentama a elektronickejma vychytávkama... za mě rozhodně F40, holt v tomhle jde u mě rozum stranou (kor když je to jen hypoteticky) a musim teda po letech přiznat, že ač jsem jí zpočátku opovrhoval (paralela s 999), teď bych (samozřejmě opět čistě hypoteticky) asi zvolil radši F50. Sice se mi tolik nelíbí a už to neni taková klasika, ale ten motor stačilo mi slyšet to na videu v tunelu v Monaku a to musí bejt teda rachot
Naposledy editováno 10.09.2020 13:05:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: No přesně. Moje řeč. A problém je, že těch nejchytřejších lidí děsně přibývá.
Tak se poslední dobou snažím ty večírky promlčet. Ale trpí tím můj společenský kredit.
Kurva, život je těžkej.
Já myslím, že těch opravdu chytrých je furt stejně. Akorát přibývá těch, co si to jen myslí... . Na společenský kredit jsem už dávno rezignoval
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V první generaci byl řidič uprostřed a za nim kousek vzadějc po stranách spolujezdci ne?
K tý národnostní otázce mam zas Pagani.Nádherný italský auto,který když funguje,tak i pěkně jezdí.Škoda jen,že ještě žádnej vytrvalostní závod ten motor z Mercedesu nevydržel..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 10.09.2020 14:20:59
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: jj tak F40 bylo syrový auto, bohužel teda s turbem, poslední auto, na který dohlížel Enzo, hrálo se hlavně na hmotnost. 959 hrálo spíš na technologie a bylo našlapaný všelijakejma asistentama a elektronickejma vychytávkama... za mě rozhodně F40, holt v tomhle jde u mě rozum stranou (kor když je to jen hypoteticky) a musim teda po letech přiznat, že ač jsem jí zpočátku opovrhoval (paralela s 999), teď bych (samozřejmě opět čistě hypoteticky) asi zvolil radši F50. Sice se mi tolik nelíbí a už to neni taková klasika, ale ten motor stačilo mi slyšet to na videu v tunelu v Monaku a to musí bejt teda rachot
na f40 f50 jsem kdysi videl hezky video
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tohle je přesně co píšu o německym marketingu,bo v tom jsou borci .Íčka už nějakou dobu vyráběj.Dorazí BMW a na to samý prohlásej,že maj nekonečnej řetěz,protože jsou nejlepší