kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tifone> no počkej... Jakože si viděl tu rouru vlevo?... Nebo i zbytek?
Jen tu rouru
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... tak to pomalu začíná vypadat, že veškerý ty "změny k lepšímu" co si kvůli nim ten Brájen Gilén na youtube plácal plíce spočívají v tom, že ten motor natřeli na černo A mně bylo hnedka divný, že spojka z modelu kde má primár jinej modul a místo dvou zubů maj bejt v záběru tři pasuje na starej model To jsou taky pěkný kurvy
(třívál 2017, cca 12t km najeto)
Začínám mít pocit, že se jim to slavný prodloužení záruky docela dost nevyplatí
... a další
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... a další
Mu ta cena nějak ulítla i řád, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
edit: vidím cenu 12.700 Kč. Proto píšu co píšu, za 127.000 už je to jiná píseň
Naposledy editováno 15.09.2020 20:11:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... a další
Beru to na díly...
Edit. Tak pozdě. Co ti odepsal?
Naposledy editováno 15.09.2020 20:57:43
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 15.09.2020 22:11:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Beru to na díly...
Edit. Tak pozdě. Co ti odepsal?
Nic, a už to opravil. Takhle to žádný terno není. No každopádně držím mu palce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vzhledem k zvláštní zálibě těchdle motorů v pořádání setkání ventilů s pístama je prakticky nemožný ty díly sehnat použitý (ale to i na tu mou, měl jsem nakonec docela kliku že jsem sehnal) a skládat to z novejch je mega petelice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě ta 8kule docela překvapila, jak to jede... Ale je fakt, že ten motor je lačnej po otáčkách a i tam dobře zní.
Takže si to každej asi užívá, dokud si ty ventily a písty neřeknou, že si dají matinee...
Jinak, nevím jestli se k tobě dostalo... Jak sem s vás statečně s SSem držel(tzn full gas neustále a kolem 6-7trpm-čti maxima) tak mi na kruháči v Tanvaldu bliklo mazání... A byl jsem pod minimem... Takže, si za těch 250km vzala tak 0.5l oleje (ale od výměny kruhů jsem za 3000km dolejval asi 3-4dcl) Jen trnu hrůzou jestli jsem ty stěráky v tom tempu s vámi zase neztrhl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja na tunakovy, kdyz mam uz kolem 8tis ot, tak jsem nervozni, aby me neco nevylitlo...
Nastesti ja sezenu druhy motor za 10 hned...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.09.2020 07:42:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Fakt nevim co bych koupil jineho, jedine toho duka 890, podobny vykon, jen jeste myslim o 20kg min..
Ale staci jeste trochu zainvestovat a uz budu mit 11kg dole i ja...
Naposledy editováno 16.09.2020 07:52:23
oioi01 píše: t_freedom> ty woe, ty to dobre honis ty veterany...
Ja na tunakovy, kdyz mam uz kolem 8tis ot, tak jsem nervozni, aby me neco nevylitlo...
Nastesti ja sezenu druhy motor za 10 hned...
To je pak hovno adrenalin. To chce koupit nějakou bílou vránu (třeba Agustu) a pak je každé otočení heftem teprve dobrodružství.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: FiZzeR> hele, já to nemyslím nějak zle, ale když takový dýchánek ventilů a pístů uspořádáš, tak většinou zbydou ještě 2 sady, mě by logicky napadlo, že by právě mely bejt. Ale je to spíš tím, že těch motorů je i proti Brutale 800 míň, co?
Mě ta 8kule docela překvapila, jak to jede... Ale je fakt, že ten motor je lačnej po otáčkách a i tam dobře zní.
Takže si to každej asi užívá, dokud si ty ventily a písty neřeknou, že si dají matinee...
Jinak, nevím jestli se k tobě dostalo... Jak sem s vás statečně s SSem držel(tzn full gas neustále a kolem 6-7trpm-čti maxima) tak mi na kruháči v Tanvaldu bliklo mazání... A byl jsem pod minimem... Takže, si za těch 250km vzala tak 0.5l oleje (ale od výměny kruhů jsem za 3000km dolejval asi 3-4dcl) Jen trnu hrůzou jestli jsem ty stěráky v tom tempu s vámi zase neztrhl.
jen jako na okraj z Lučan až do Tanvaldu potažmo až na konec Desné jsi neustále v obci ,takže tady u nás si ty stěráky odpočinuly néééé