1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Tady pár záběrů z Rumunska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Zkusme být trochu pokorní, tolik nezobecňujme a přiznejme si, že AT je prostě motorka jako každá jiná - když všechno funguje jak má (a spokojených asi bude přece jen většina), tak velkému množsví uživatelů pro své vlastnosti vyhovuje. Ale neznamená to, že je dokonalá nebo že se u některých kusů občas nemohou vyskytnout nějaké technické problémy, které se pak zrovna tady na netu řeší, aby se vyřešily. Vždyť to tak snad děláme všichni i u dalších přístrojů - když jsme s něčím spokojeni, tak to nikde neřešíme a danou věc si jen spokojeně užíváme. No a když máme problém (ať už to jsou různé domácí spotřebiče, mobily atd...) a ten problém není tak velký, abychom ho nezkusili vyřešit sami, tak kam se obrátíme? Na diskuzní fórum...
Ak by bola vadná jedna z milióna - 100% bezchybnosť je sen, vždy budú vo výrobe nepodarky...
Ale čo ak je vadná jedna zo sto? Alebo jedna z desiatich? V oboch prípadoch má drvivá väčšina majiteľov dobré skúsenosti, ale nie je to niečo, čoho by si mal byť človek vedomý? Či sa už rozhodne kúpiť alebo nekúpiť - myslím, že budú existovať obe kategórie ľudí. Ale ak si to aj niekto kúpi, tak s vedomím, že sa občas pokazia - nemá zmysel to popierať a tvrdiť, že to je hlúposť, pretože MNE sa to nekazí. I keď je to 1 z 10, stále to znamená, že 90% kupcov nemá závady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
rst1467 píše: Tohle jsou všechno jen keci na diskuzních fórech. Zkutečnost je jinde.
Obavam se, ze kdyby to byly kecy, Honda by nemusala resit reklamace nebo dokonce vraceni motorek :( Verim ti, ze obrovska vetsina je spokojenych. Ver ale i ty, ze cast lidi proste svtou motorkou ma urcity okruh problemu. Honda na tuhle motorku dost dlouho lakala, bombasticke promo, navrat legendy. No a pak resi vyplet, rez, skytani, chcipak, odkaleni, ted nejspis SW u LCD. Cast jde na vrub vyvoji - stane se. Ale aby u tahkle presentovane a drahe motorky cast zavad slo za setrenim na povrchovych upravach?
Srovnej to s T700, tam ty prusvihu nejak moc nejsou.
Ne ne, samozřejmě to byla nadsázka, zaplaťbůh si může na tomto fóru svobodně diskutovat každý o čem chce (tedy pokud se to vztahuje vůbec k tématu). Bylo to spíše moje zamyšlení, když jsem se po vlákně podíval několik stránek nazpět, abych se podíval, jestli ti největší kritici jsou vůbec AT majitelé...
Ale celkově motorka jezdí dobře a jsem s ní spokojený. I cena byla odpovídající kvalitě. Dnešní Africa dost zdražila a tam už bych asi váhal..
Naposledy editováno 25.08.2020 17:56:59
Ale me se zdalo ze jde min za plynem a pri rozmotavani mela tak dva-tri poklesy vykonu... Je sice hezky, ze tam koukaji endoskopem( nevim jestli nekecal), ale nemuzou uz videt co je v cerpadle.... po vycisteni se mi zda, ze lip jede (mozna placebo) a zmizely ty propady vykonu. Kdo chce mit jistotu tak si tam prida guglatech ponozku.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Akcelerace
0-100 km / h 3,8 sekundy 3,9 sekundy
0–140 km / h 6,3 sekundy 6,9 sekundy
Flexibilita
60-100 km / h 3,9 s 4,7 s
100 až 140 km / h 4,5 s 5,8 sekundy
140-180 km / h 6,4 s 8,8 sekundy
Spotřeba paliva
Dálnice 4,8 l / 100 km 5,1 l / 100 km
Pokrytí silnic 517 km 475 km
NO silnější je....
První čislo je CRF1100............
Naposledy editováno 24.09.2020 09:20:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
lopata75 píše: vilemx> už jsem četl příspěvek s fotografií T700, koroze zespodu nádrže, majitel ČR, 15tis km ...
To bych prosil najit. T7 ma totiz (pokud me pamet nesali) hlinikovou nadrz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
https://m.facebook.c...p;id=902053500305814
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Slávek-TDM píše: To bych prosil najit. T7 ma totiz (pokud me pamet nesali) hlinikovou nadrz.
Nádrž není hliníková, bo na ní používám magnetický tankvak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Jen taková myšlenka - jasně, druhá vrstva barvy by vyšla na 3Kč, zdržení ve výrobě 120s (vyndat ze stroje, dát do stojanu, stojany odvézt na schnutí, pak přivézt, dát do stroje .....) . Nám se to zdá jako blbost. Dělám v automotive a i tyhle věci se dost sledují a vyhodnocují, některé ukazatele firmy pak vyjdou hůř, prostě jste dražší. Vyrobili jste míň za časovou jednotku než s jednou vrstvou barvy.
Kam mířím - na té motorce bude takhle ojebaných věcí víc. Ale pokud někdo nasadil tenhle trend, např Africa s cenou 310tis (CRF1000), tak Yamaha těžko může pustit do světa T700, která sice bude mít 2 vrstvy laku, nebude reznout, nebude tohle a tamto, ale cena bude díky tomu 305tis. Kdo by to koupil?? Takže k tomu museli přistoupit stejně a jsou na 250tis.
3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Svět je už jinde, tohle je novej standart.
Naposledy editováno 25.09.2020 13:29:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
dík za rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |