1 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
me prijde ze nemas znalosti a vybaveni na to abys opravil primitivni cinske vstrikovani, ale myslis si, ze ho dokazes predelat na nakej silenej mix … nic ve zlem, ale podle me nemas sanci.
ty jsi teda zjistil, ze v tom oklamziku kdy to chcipne to prestalo davat jiskru?
Naposledy editováno 06.10.2020 09:36:51
assassin píše: prijde mi ze se v tom nejak dost motas. co je EFI zapalovani? zkratka efi je podle me electronic fuel injection a nema to se zapalovanim nic spolecneho. CDI je capacity discharge ignition a to uz se dnes skoro nikde nepouziva, takze pochybuju, ze tam chces montovat tohle. (teda pouziva u sekacek a dalsich krapu co nemaji baterku (a i tak to nejspis neni CDI), ze by to nekdo montoval do stroje se vstrikovanim a s baterku….. )
me prijde ze nemas znalosti a vybaveni na to abys opravil primitivni cinske vstrikovani, ale myslis si, ze ho dokazes predelat na nakej silenej mix … nic ve zlem, ale podle me nemas sanci.
ty jsi teda zjistil, ze v tom oklamziku kdy to chcipne to prestalo davat jiskru?
zjistil ze kdyz to chcipne tak to nejede .........jen znackuju abych se docetl jak to skonci.
Naposledy editováno 06.10.2020 13:56:39
2 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
kawasaki-man píše: to nevím ,že to když to chcípne ,že to nedá jiskru ,ale je to nejpravděodobnější...Jednak diagnostika ukazuje tu chybu na cívce a benzín a tryska jsou v pořádku ,to jsem vše vyzkoušel...k cívce jsem i natáhnul stálejch 12V od baterie a taky žádná změna...
Samo ta jednotka nemuze merit napeti na tom terminalu kde neni pripojena, tzn nejspis kontroluje napeti/ uzavreny obvod v okamziku kdy sepne ten druhy pol na kostru, tzn pokud mas s jistotou stabilních 12V na jednom terminalu, je potreba projit vodic od druheho terminalu k jednotce. Jak pise gugo, vinik muze byt i ta civka. No a idyz vse tohle bude ok, tak je mozny, ze si tu chybu jednotka vycucala z pratu, preci jen to je nakej cinskej srac ne? Jo taky je dobry, kdyz ta kostra na kterou to ta jednotka spina je opravdu kostra. Obcas byva silova cast obvodu ukostrena na motoru a zem logickych obvodu/senzoru nekde jinde. Kdovi proti ktere to ta cinska ecu spina a nekde tam muzou byt prechodaky co zpusobi problemy.
Me treba nedavno dost potrapil motor, kterej nedostatecne kostril v ramu - oxidace.
Naposledy editováno 06.10.2020 15:40:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
gugo píše: assassin> no a to taky ze ECU zmeri nejakou chybu este nemusi bejt pricina problemu
No vzdyt, 12v na vstup privedl a blbne to dal - takze to pricina neni, ale pokud vis jak to funguje a co asi tak muze jednotka merit tak se k tomu da dostat. Otazka je jestli ta jednotka neco negeneruje nahodne... cina no..
2 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
kawasaki-man píše: ahoj ,tak jsem se do toho pustil...problém ale je v tom ,že z toho rotoru u motoru se vstřikováním jsou pouze 3 žluté dráty do regulátoru...je na nich nějakých 15V střídavého...když ho tedy zapojím na CDI tak svíčka neháže jiskru jenom svítí permanentně.Na rotoru u karburátoru je ještě jeden drát červený s kterého jde nějakých 65V střídavého...takže to asi stejně nebude fungovat ,protože nemám kde vzít proud na jisku...
Hele sorry, ale ty vubec netusis ktera bije, jak ktery systemy funguji a ani se nesnazis to pochopit a nastudovat, jen zkousis pripojit jeden drat k jinymu a cekas co to bude delat...
CDI bys mel mit napajenu 12 V na nejakejch svorkach a na dalsich 2 dratech by tam mela bejt pripojena nejaka civka ktera se zove pickup coil a bud je soucasti statoru altiku nebo je nekde pobliz.
1 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
1 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
kawasaki-man píše: to bohužel nemám...ale není to nic složitého....jen potřebuji dostat větší napětí na jiskru...Nešlo by to nějak z baterie ze stejnosměrných 12V udělat 70 V střídavého?
porad tam bude vic a vic problemu - nejjednodussi je najit chybu u toho puvodniho systemu...
karavanista píše: Takže ty máš stříkačku motor a chceš s toho udělat karbec se vším všudy. Je to tak?
ne, chce tam nechat vstrikovani, ale odpojit tu cast ktera ovlada zapalovani a nabastlit tam zapalovani z karburatoroveho skutru navic…
jednotka vstrikovani hazi chzbu a po par minutach to zdechne, takze dosel k tomu, ze kdyz tam pridela jine zapalovani nezavisle, pojede to v pohode dal...
Naposledy editováno 19.11.2020 13:08:37
1 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
Naposledy editováno 19.11.2020 13:23:20
karavanista píše: Tak to je o ničem.. Vyhozené peníze afungovat to nebude. Vstřikování ty impulzy potřebuje taky. Jak víš že to chcipne na to že není jiskra?
Uz to psal driv kdyz řešil to chcipami, vymenil vstriky, cerpadlo, jednotku a dela to porad - tak usoudil, ze to je vse ok a problem je v zapalovani.
Btw ta jednotka hlásí chybu zapalovaci civky, nebo tak neco...
1 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
1 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
karavanista píše: O o jedna věc je co hlásí diagnostika a co je realita.. Mnohdy dost rozdílné. Bez toho aby to člověk viděl nebo si osahal se to asi řešit moc nedá.
Ja jsem cinsky stroje nikdy nedelal, ale u ostatnich motorek je ta diagnostika pomerne jednoducha, umi detekovat jen zkrat/rozpojeny obvod ...samo, pisu o starsich, nove motorky s canem uz se muzou chovat zvlastne jako auta...
Jo a muzou se vyskytnout nejaky speciality, ale kdo ma aspon nejaky elektro zaklady tak to podle schematu vyresi...
kawasaki-man píše: já kdybych věděl co udělat ,tak to udělá...tohle je takové krajní řešení....ale už mně nic nenapadá...je to divná záhada...řeším jí už půl roku a nemůžu na to přijít...kdybych alespon znal někoho kdo se na to podívá..ale když každýmu řeknu co jsem na tom už udělal tak jenom pokrčí rameny....
Problem je, ze to resis vymenou dilu a delas z toho zavery. Je potreba merit, zjistit jestli dojde k vypadku paliva nebo jisrky a nasledne merit hodnoty na mistech ktera jsou pro jiskru/palivo ztezejni, zjistis co ve chvili kdy to zdechlo umrelo...
Navic to ze jednotka hlasi nekde vadu neni normalni - je potreba jit po schematu, jednotka, civka, vodice co to propojuji, pripadne pokud je s civkou v jednom obvodu neco dalsiho
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
regulátor tlaku paliva Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 16.6.2022 v 23:09 HornisGSX |
Příliš mnoho benzínu při studeném s... Čína Maxon | kawasaki-man | 4 | 26.5.2022 v 20:58 kawasaki-man |
Páka na provléknutí ventilku na dis... Čína Maxon | kawasaki-man | 2 | 14.4.2022 v 08:28 Filous |
2xvypalena ridici jednotka na skutr... Čína Maxon | kawasaki-man | 16 | 23.8.2021 v 20:00 kawasaki-man |
Skútr nejde do otáček chyba P0122 Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 29.7.2021 v 16:59 karavanista |