kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Bohužel jo
Tak drzim pesti at to co nejdrive rozdejchas , horale!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tak drzim pesti at to co nejdrive rozdejchas , horale!
Podle mě už měl touhle dobou srazet teplotu podchlazenou Plzní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Bohužel jo
První člověk, kterého osobně znám, drž se a vyžeň to rychle pryč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ta V4 má rovnou 19ku vepredu? Pak by ta klasická kyvka měla logiku
Jestli jo, tak Tvl... S V4 a tím výkonem to přijde o veškerý zbytek potenciálu jakože trochu off motorky a oni na to dají jakože off kola... Ale třeba se pletu a třeba bude Sko klasika a Enduro takhle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.10.2020 21:48:54
z.a.j.o.c.h píše: Jestli jo, tak Tvl... S V4 a tím výkonem to přijde o veškerý zbytek potenciálu jakože trochu off motorky a oni na to dají jakože off kola... Ale třeba se pletu a třeba bude Sko klasika a Enduro takhle...
Ono na ten pseudooff nepotrebujes ani těch 160Ps nebo kolik má třeba Superedvenčr od KTM.Stejne s tím bude jezdit kazdej jen po silnici,ale kdyby to rozdělili jak píšeš,tak by to asi mělo smysl
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Johnny83> tohle jsi měl koupit, místo tý divoký kozy www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-690-duke-r/ktm-duke-690-r-1594367.html
Pozdě no kdyby mi tenkrát táta půjčil ještě než jsem prodal bzuka, tak už bych zřejmě jednoho měl... Ale teď jsem rád že to je tak jak to je, uvidíme jestli to tak bude i nadále, zítra to jdu dát do servisu ale na fb jsem se přidal do enduro skupiny, dal tam fotku motorky, načež si mě přidal do přátel nějakej kluk. Tak jsem se mu kouknul na profil, zjistil že je z tý samý vesnice kde jsem to kupoval, tak jsem mu ze zvědavosti napsal, tu motorku moc dobře zná a prej se nemám bát, stav je ok a byla fakt nejetá, dle STK 31 km za poslední dva roky. Tak uvidíme no, ale už jsem trochu optimističtějši
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
malymu najezdu bych z principu neveril, ale 4T bude s velkou prvdepodobnosti uvnitr v dobrym stavu, pokud je v dobrym stavu z venku (nemyslim umyta a vylestena, ale takovy ty vizualni kontrolni body, nestrhany srouby, nevosoupany stupacky, neochmatany hefty... )
Naposledy editováno 09.10.2020 01:40:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: kerut> tak zrovna hefty ochmataný jsou, ty říkal že mizej celkem rychle jak to tahá za ruce... Ale je možný že se na mě domluvili, psali mi spolu a teď se smějou jakej jsem vůl... Jinak ta motorka nevypadala podezřele nastrojeně kvůli prodeji, původní plasty a polepy už taky něco pamatujou
..hlavne aby se ti povedl ten tvuj puvodni zamer… ja jsem k tomu skeptickej, ale to bych se opakoval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: assassin> dokud to nezkusim tak to nezjistim ale spousta motardů jsou z exc a pochybuju že na tom má každej krosovej podvozek... Neuměl bys prosimtě sehnat redukci na radiální třmen? Já mám zatim předběžně domluvenou na ten sériovej, ale k tomu jsem skeptickej zase já
mam za to ze mas patku stejnou jako ja, tzn redukci bys mohl mit stejnou jako ja. ja byl linej to omerovat - vzal jsem ji z nemecka, vychazi to nekde Mezi 2500,- a 3tis
jsou dve roztece radialnich brzdicu - 100mm a 108mm … evropske stroje mivaji casto 100mm a japonci 108mm … ale neni to pravidlo.
ja mam trmen 100mm kupoval jsem to tak protoze jsem chtel aby sel trmen primo prehodit na FS450 ktere ma uz primo radialni patky, ale vetsina lidi na zavodech jezdi ty bremba v 108mm verzi…
DoktorARO píše: Hele možná už jsem to jednou psal, ale nevím :) včera v hospodě opět debata, jestli je a za kolik reálné prodat veterána? Jedná se o Jawa 350 panelka, 1963, papíry, STK, vše hotovo. Po renovaci tak na 95pct. Soused tvrdí, že za 150tis s přehledem. Mě to přijde jako blbost, nevím. Co myslíte? Mít to doma a dostat za to 150 tak jde okamžitě pryč. Podle mě Vrána, na které baví jezdit jen blázny :)
asi je to klidne mozny. v nejakym jawa vlakne bys asi dostal lepsi info. perak je jeste vetsi krap a pohybuje se snad jeste o 100vejs... nekteri lide chteji ulozit prachy do veterana a na opravdickeho nemaj penize, tak se do te Kategorie posouvaji obyc panelky a stovky skodovky…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Projel se po ulici tam a zpět, zatlačil to do garáže a tím celá ta paráda dle mě zhasla. No, každý jsme nějak ujetý...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: mam za to ze mas patku stejnou jako ja, tzn redukci bys mohl mit stejnou jako ja. ja byl linej to omerovat - vzal jsem ji z nemecka, vychazi to nekde Mezi 2500,- a 3tis
jsou dve roztece radialnich brzdicu - 100mm a 108mm … evropske stroje mivaji casto 100mm a japonci 108mm … ale neni to pravidlo.
ja mam trmen 100mm kupoval jsem to tak protoze jsem chtel aby sel trmen primo prehodit na FS450 ktere ma uz primo radialni patky, ale vetsina lidi na zavodech jezdi ty bremba v 108mm verzi…
Ok, díky to je darda teda, třmen bude taky tak za šest minimálně co určitě? Takže napřed koupit třmen a pak dle toho řešit redukci... Stačí jen přehodit ten třmen a napojit na stávající hadičku? To ta pumpa asi neutáhne a musim to vzít komplet viď?
cibus píše: DoktorARO> Záleží, jak je ta renovace udělaná. Kámoš si teď nechal jednu 350 udělat a myslím, že jen za tu renovaci dal cca 120. A to má tu motorku bez papírů.
Projel se po ulici tam a zpět, zatlačil to do garáže a tím celá ta paráda dle mě zhasla. No, každý jsme nějak ujetý...
renovovaná jawa s vyblejskanym blokem motoru a vším ostatním je mezi veteránama něco jako oktávka v tdíčku mezi normálníma autama
Johnny83 píše: Ok, díky to je darda teda, třmen bude taky tak za šest minimálně co určitě? Takže napřed koupit třmen a pak dle toho řešit redukci... Stačí jen přehodit ten třmen a napojit na stávající hadičku? To ta pumpa asi neutáhne a musim to vzít komplet viď?
bez jiný pumpy to nemá smysl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Ok, díky to je darda teda, třmen bude taky tak za šest minimálně co určitě? Takže napřed koupit třmen a pak dle toho řešit redukci... Stačí jen přehodit ten třmen a napojit na stávající hadičku? To ta pumpa asi neutáhne a musim to vzít komplet viď?
popravde … je to trochu slozitejsi. zalezi na spouste veci. trmen vs pumpa je jasna, velkej trmen ala silnicni motorka s origo pumpou nebude fungovat, jezdi se vetsinou 16mm radialni pumpy. Nejsnazsi reseni je koupit jetej motardovej komplet, trmen, pumpa + idealne jeste redukce. pocitej od 8tis nahoru. Novy cnc brembo jako mam ja je za 14tis jen trmen…
slo by tam nabastlit i nejakej trmen ze silnicni motorky, ty jdou koupit za par. Zasadni problem je, ze se to nechce vejit do kola - trmen leze do dratu. ty motardovy brzdice jsou smerem dovnitr do kola uzsi, ale casto nevychazi ani ty. vetsina motorek - vcetne origo KTM SMR a HQV FS maji kotouc vypodlozenej a aby se to veslo do vidlice tak maji sirsi bryle.
do uzkejch brejli jako ma EXC bejva obcas problem to cele dostat, brousi se trmen flexou apod … Me ten brembo brzdic skrta o draty…
hodne zalezi na tom jaky mas kola, kazdy maji trosku jinak draty a tomu odpovida misto pro brzdic. rozdilnej uhel dratu dela taky rozdil, tzn brzdic co byl OK v 16,5 nebo 16 kole pri montazi do 17kola i od stejneho vyrobce skrta… taky se vyplejtaj kola ke strane, pak to zas drbe ve zdvihu gumou o vidlici - no je s tim legrace
jo a vyfrezovani te redukce na cnc jako fuska bez papiru … cca 1500,- omerit a namodelovat to… 2-3-4hod - tzn dalsi 2-3-4tis … takze uz je asi jasny proc jsem ho koupil hotovej ale mozna ma neco cinan na aliexpresu.. to jsem nezkoumal, nema to jejich kopirovani rad.
Naposledy editováno 09.10.2020 09:52:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: popravde … je to trochu slozitejsi. zalezi na spouste veci. trmen vs pumpa je jasna, velkej trmen ala silnicni motorka s origo pumpou nebude fungovat, jezdi se vetsinou 16mm radialni pumpy. Nejsnazsi reseni je koupit jetej motardovej komplet, trmen, pumpa + idealne jeste redukce. pocitej od 8tis nahoru. Novy cnc brembo jako mam ja je za 14tis jen trmen…
slo by tam nabastlit i nejakej trmen ze silnicni motorky, ty jdou koupit za par. Zasadni problem je, ze se to nechce vejit do kola - trmen leze do dratu. ty motardovy brzdice jsou smerem dovnitr do kola uzsi, ale casto nevychazi ani ty. vetsina motorek - vcetne origo KTM SMR a HQV FS maji kotouc vypodlozenej a aby se to veslo do vidlice tak maji sirsi bryle.
do uzkejch brejli jako ma EXC bejva obcas problem to cele dostat, brousi se trmen flexou apod … Me ten brembo brzdic skrta o draty…
hodne zalezi na tom jaky mas kola, kazdy maji trosku jinak draty a tomu odpovida misto pro brzdic. rozdilnej uhel dratu dela taky rozdil, tzn brzdic co byl OK v 16,5 nebo 16 kole pri montazi do 17kola i od stejneho vyrobce skrta… taky se vyplejtaj kola ke strane, pak to zas drbe ve zdvihu gumou o vidlici - no je s tim legrace
jo a vyfrezovani te redukce na cnc jako fuska bez papiru … cca 1500,- omerit a namodelovat to… 2-3-4hod - tzn dalsi 2-3-4tis … takze uz je asi jasny proc jsem ho koupil hotovej ale mozna ma neco cinan na aliexpresu.. to jsem nezkoumal, nema to jejich kopirovani rad.
No potěš koště jo o tom broušení třmenů už jsem četl, zase pak aby zůstalo dost masa na vnitřní straně... Zatim to nechám jak je a uvidíme jak se to vyvrbí, přinejhorším budu mít dvě rozmontovaný motorky v garáži