Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Podla mojeho jednoducheho mineni, na brzdu by nemelo byt nutne it kvuli quickshifteru, tam by sa casy odpojena mjeli dat nastavit aj "doma". ale mistni odbornici to urcite uvedu na spravnu miru
Ti_rex píše: tomasd.> to je dobra otazka a odpoved na nu by zajimala aj mna.
Podla mojeho jednoducheho mineni, na brzdu by nemelo byt nutne it kvuli quickshifteru, tam by sa casy odpojena mjeli dat nastavit aj "doma". ale mistni odbornici to urcite uvedu na spravnu miru
Jj, myslim kvuli PC... ale ten bych bral prave jen kvuli QS. No ale o brzde jsem uvazoval tak jako tak, kvuli celkovymu serizeni spis nez kvuli vykonu, tam nemam pocit, ze by mi chybelo
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
zmaknes dve muchy jednu ranu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
tomasd. píše: Ti_rex> Tak asi do toho jdu, domluvil jsem se na naladeni u M. Janouska, MJ motorsport u Chlumce n/Cidlinou
Tak to sem zvědavej na reference
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
YOSH_BOY píše: Tak to sem zvědavej na reference
No ja bych i dal na nejaky reference a sel k nekomu, kdo dela Aprilky, ale nic na me nevyskocilo. Pepos urcite OK, ale dalka pro me
K Murkinovi jsem se ani nesnazil, podle zprav co o nem jdou tak toho ma priveľa
Naposledy editováno 09.10.2020 15:17:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: ja sem puvodne mjel v plane zajet do Pepos moto, no ale tento rok to zjavne uz nevyde, tak uvidime
Proc to letos nevyjde?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: tomasd.> tak pepos je za hranicama, tam ja sa nedostanu a uz to ani nebudu tento rok asi skusat, uvidime
a jo, ty jsi přes hranice... mě pletou ty Sudoměřice. To by bylo s testem nebo karanténou, co?
Ale na tu brzdu i tak zajedu a dam pak vedet
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin píše: Pokud jdes primárně po QS tak ja si myslim, ze je lepsi prerusovat zapalovani, jak to ma vetsina aftermarket QS, commander přerušuje palivo a to neni uplne ideál
Jaks uz rikal nacelniku... No a hlavne jsem to bral jen z príezitosti... Klidne se radsi naucim radit bez kvrdlani rodlama
Kdyz uz jsem v tom, tak jsem napsal na ShiftingControll o info o cene a jestli na Tunaka maj i blipper Ale prej jde jen na ridebywire motorky?
Naposledy editováno 11.10.2020 20:55:03
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
a co tato sranda? Gabro sa s tym vcelku vyhral, aj ked vim, ze cenovo to neni zadny kasovy trhak, ale fungovat mu to bude.
https://www.aprilias...-tuono-v2-old-1gen/#
Ja osobne, kebych sel na rsv do QS, tak asi jedine do tehoto.
Tu je aj video, sice je to gen2, ale aspon jak ukazka staci
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: tomasd.> cekal sem, ze nadole to nepujde. to je podla mna asi narocnejsi zmanazovat jak nahore. Teda nevyznam sa do teho, ale podla mna to tak je.
Jj. Ale jednak teda po tom qs zase tak netouzim a za druhy skopavat kvalty me i bavi, takze proste eventualne pocitam s tim, ze to bude bez blipperu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 14.10.2020 13:15:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
ano, to je ta sranda, nekde mam aj fotku teho, ale nevim to najit.
edit, tu je aj ta fotka
https://motocykle.ba...rilia-tuono-gen1.php
Naposledy editováno 14.10.2020 13:27:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 14.10.2020 13:32:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
nejdu to menit za fz1, len to skusam prodat. mam nejake plany momentalne, asi sa potrebuju zase realizovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
tomasd. píše: “Dobrý den, na vaši motorku jde jen řazení nahoru. cena za komplet sadu 6450Kč.“
No vidíš, to ti odpověděl docela rychle. To umí, když u něj chceš utratit prachy. Ale počkej jak přijde problém, já čekám na odpověď už skoro tři roky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |