Naposledy editováno 07.10.2020 16:40:30
To co jsem měl na mysli já, bylo otevření na standardní výkon tohoto motoru, což bylo onich 35kW - 49HP dle údajů na RVM.
Jestli by to šlo na 44kW... no jde všechno, ale myslím si, že taková úprava by obnášela docela zásadní zásah do motoru, to by určitě nešlo jen pomocí jednotky. Ale je to jen můj dohad. Motor 650 Rotax má v mém základu také 50HP a jde udělat až na 90HP. Ale těch změn je mnoho a životnosti to rozhodně neprospěje a investované peníze by byly docela velké. Na hraní mám 350 - tam se to dá ladit za relativně dostupné peníze a každá změna se rychle ukáže.
assassin píše: Nijak jinak z motoru o objemu 500ccm ten vykon navic nedostanes...
Čo som si všimol, postupom času (asi nové technológie či čo) litrový krouťák pomaly stúpa, takže sa aj výkon v rovnakých otáčkach zvyšuje - na druhej strane ale nijak závratne.1 reakcí na tento příspěvek RVM by Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
1 reakcí na tento příspěvek RVM by Jawa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
2 reakcí na tento příspěvek RVM by Jawa
Za mě - ano, jede to super, na svůj objem, výkon a váhu to je opravdu skvělé. Ale moc by mě zajímalo, jakým způsobem je provedena úprava snížení výkonu, když z výroby to má 35kW a u nás cca 33kW.
Stejně tak jsem spokojen s 350, ale neustále vymýšlím, kam ji posunout dál, co upravit, předělat a nemusí to být otázka motoru. Kdo zná tuhle touhu posouvat věci kupředu ví, kdo ne, prostě nepochopí.
2 reakcí na tento příspěvek RVM by Jawa
assassin píše: Takze sice to jede super a vsem to staci, ale jeden by bral kdyby se to otevřelo na o 10kW vetsi vykon a druhej rika “...uvidime co se z toho da dostat” ... ja bych rekl, ze dokonalá uživatelská recenze
...viz můj komentář výše,otevření na 44 kW mi bylo řečeno,jenže tady se myslí že to nejde....uvidíme1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
assassin píše: Napadlo te ze 33/35 muze byt jen otazka mereni/udavani hodnoty vykonu podle ruznych norem, v ruznych zemich?
...jasně má to v techničáku 32,5 kvůli A2 nemýlímli se1 reakcí na tento příspěvek RVM by Jawa
To otevření si řešil s Jawou, nebo nějakým prodejcem? Mě se to zdá moc, bez zásahu do motoru jako takového...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
Pravdou a faktem je, že jestli chtěli jít cestou indické 300CL, kde je také překapotovaný motor, mohli to přiznat. On vývoj toho všeho okolo je náročný a nákladný sám o sobě a při tom tempu - začne platit jiná norma euro a je hotovo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
Naposledy editováno 09.10.2020 21:46:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
Johny_R píše: assassin> Rusky netřeba umět. Buď chceš a nebo nechceš se na to podívat - koneckonců je to o tom, co píšeš. Nicméně říkám, že touto (podobnou) cestou šla i Mahindra a té se to vyplatilo. Jenže to uměli, měli na to kapitál a postavení, to dotáhnout do konce.
Indove to taky pred statnima urednikama (respektive prede vsema) maskovali jako svuj vyvoj a od statu na to tahali prachy na dotacich?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
Me nevadi, ze jawa prekapotovava cizi motor, me vadi, ze delali, ze to je jejich motor a od danovejch poplatniku na to tahali prachy...
Ale jak rikam, to uz se tu resilo mockrat. Tak si ty jawy spokojene uzijte
Naposledy editováno 09.10.2020 22:26:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RVM by Jawa
Koncepcne a konstrukcne zastarale? Spis hledejte jedinou vec ktera takova neni