Naposledy editováno 11.10.2020 18:39:20
Chces poridit vidle plus brejle (horni+spodni) z H 410....
A chces to vymenit za puvodni z Domina...
Zaklad bude mereni mnoha dilu...
delka osy bryli z H 410 je stejna jako delka osy bryli z Domina ? Projde osa bryli z H 410 "krkem" ramu a lozisky ? Nebude ta osa bryli delsi nebo kratsi nez na Dominu ? Loziska na Dominu budou novym brylim vyhovovat ?
Kolo bude taky z H 410 ? Pokud ne, jaky je prumer osy kola na H 410 a na Dominu ? Jaky je rozdil (sirka) mezi vidlicemi v miste osy kola na Dominu a na H 410 ?
Brzdovy trmen budes mit z H 410 ? Bude pasovat na kotouc z puvodniho kola ? Pokud budes mit brzdovy trmen z Domina, pujde uchytit na novou vidlici tak, aby delal co ma (brzdil) ???
Tech otazek bude dost...
Naposledy editováno 11.10.2020 19:15:53
Dá se to, ale jak píše kolega nade mnou, je potřeba měřit.
1 reakcí na tento příspěvek Predelani prednich vodlic
Pokud USD, tak jasně, musí být správná délka hlavové trubky. Ostatní se vyřeší ložisky, prostě najdeš rozměry. Problém je spínačka, tedy spíš zámek... někdy se to potká, někdy to nejde.
Pokud dáš brýle, tak bych dal i kolo z dárce vidlice, s kotoučem i brzdou. Může se ti totiž stát, že rozteč tlumičů bude jiná a pak bys musel všechno upravit... Průměr osy se dá snadno dohnat jinými ložisky a původní rozpěrkou, ale to ostatní je horší.
Pokud bys dával normální vidlici, zkus spíš najít nějakou co má stejný průměr trubky a brýle necháš originál, to je úplně nejlepší cesta. Brýle se taky nechají v rozumné míře protočit na větší průměr, o milimetr, dva bych se nebál. Vzhledem k hodnotě Domina je to cca nejrozumější volba.
A pokud bys přece jen chtěl dát USD vidlici, tak bych kouknul po netu a sehnal brýle z FMX. Vsadil bych se že na Domina padnou bez úpravy a do nich pak osadil nějaký MX vidle USD, podle mě průměr seženeš, možná Showa.
To bych zkusil já... málo práce, levný a účinný, řemeslně čistý řešení
Naposledy editováno 12.10.2020 13:30:12
1 reakcí na tento příspěvek Predelani prednich vodlic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predelani prednich vodlic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predelani prednich vodlic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predelani prednich vodlic
Anti píše: Kafoholik> Moc to řešíš.Na KLR jsem dostal USD z KX,na druhou z YZF426,na Elefantovi jsem měl nejdřív z TE410 a teď tam mám předek z KTM 990SM. Rozteče pro kolo jsou +-stejné,na USD většinou širší.Brzdičů se používá pár typů, případně se udělá mezipříruba.
Já to neřeším... Jen nejsem přítelem samodomo řešení , pokud tam umím dát fabrický díly. Například, pokud chce nechat funkční spínačku, tak to asi brejle z KX na KLR neumí... Záleží jak moc to má být kutilský... někomu to nevadí, někomu víc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predelani prednich vodlic
Kafoholik píše: assassin> píše TE... to je myslím to cenduro ne?
Te410 byla ostra, TE410e byla tupa - starterovka...
Tusim, ze ta tupa nemela usd vidle, ale uz mam taky deravou pamet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predelani prednich vodlic
Přijde mi to dost, chtělo by to i zadek pořešit. Aspoň na 280... Jenže to jsem kdysi dávno řešil na jednomu klukovi na XL600 a byl tam nějakej zádrhel kolem řetězu a přepákovani.
Naposledy editováno 12.10.2020 16:48:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predelani prednich vodlic
Kafoholik píše: assassin> každopádně ale měla zdvihy cca 300. A Domino cca 200.
Přijde mi to dost, chtělo by to i zadek pořešit. Aspoň na 280... Jenže to jsem kdysi dávno řešil na jednomu klukovi na XL600 a byl tam nějakej zádrhel kolem řetězu a přepákovani.
Jo, asi je to ukol pro nekoho kdo vi co dela... ale to bysme to jeste vic zkomplikovali, kdyz budem badat nad smyslem, tak to rovnou muzem napsat at si koupi 790r
Hele, já měl takový cukání přestavět vstrom na podvozek z KTM SM-T. Byl k mání, předek, zadek, brzdy. Brejle GSX-R, zámek, vejška, vše ok. I váhově by to odpovídalo.
Přišlo mi že s motorem suzuki to bude fajn.
Ale po výpočtu jsem to radši odpískal. To bych si to musel nechat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predelani prednich vodlic
Kafoholik píše: Já to neřeším... Jen nejsem přítelem samodomo řešení , pokud tam umím dát fabrický díly. Například, pokud chce nechat funkční spínačku, tak to asi brejle z KX na KLR neumí... Záleží jak moc to má být kutilský... někomu to nevadí, někomu víc.
Beru to tak, že Dominátor není zánovní ostrej soutěžák a vidle z TE nejsou fabrický Öhlinsy, takže tomu bude odpovídat i přístup.
Anti píše: Beru to tak, že Dominátor není zánovní ostrej soutěžák a vidle z TE nejsou fabrický Öhlinsy, takže tomu bude odpovídat i přístup.
Ale jo... Ale i zalevno se daji věci udělat čistě.
Koukl bych na průměr a jestli třeba nejde použít brejle z Afriky nebo Varana, tam bude možná větší trubka než na dominu, ale pochybuju že bude jiná spinacka...
No, a ten zadek, to asi zjistí časem. Nesoulad zdvihů bude špatně, pokud je o třetinu.
A jde krom zdvihů i o celkovou délku vidlí, aby nechytl kolem o rám, nebo motorem o zem... Pak krátký stojan, hadice...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rakousko-policie Honda NX 650 Dominator | Alex93 | 21 | 20.8.2024 v 20:59 MILOS61 |
Vačka Honda NX 650 Dominator | zeli247 | 4 | 2.1.2024 v 20:30 wáca |
Ráno nastartuje Honda NX 650 Dominator | Rom23 | 13 | 20.7.2023 v 21:21 _Michal |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
dotaz ohledně spolehlivosti, na co ... [1, 2] Honda NX 650 Dominator | pikok | 31 | 18.6.2023 v 20:20 Slávek-TDM |